וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא האמנתי שמכבי תל אביב תפטר אותי כי אני איש של ואן לוון"

23.12.2021 / 17:37

אורי דוד, מאמן הנוער שסיים את דרכו למרות שהקבוצה במקום השני, סיפר בשיחה לוואלה! ספורט: "נכנסתי לתוך הפוליטיקה של האיכסה בכדורגל". מהמועדון נמסר בתגובה: "הוא יודע היטב את הסיבה לפיטוריו"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב אמנם נמצאת במקום השני בטבלה ומפגרת אחר המוליכה מ.ס אשדוד בהפרש שערים בלבד, אבל היום (חמישי) הודיע המועדון על סיום דרכו של מאמן הקבוצה מתחילת העונה ומי שבעונה שעברה היה עוזרו של פטריק ואן לוון בקבוצה הבוגרת, אורי דוד.

מכבי תל אביב ניצחה שלשום 3:6 את הפועל ראשון לציון ומחזור קודם לכן סיימה מול המוליכה ב-1:1 במשחק חוץ, אלא שבשיחה עם וואלה! ספורט טען אורי דוד שהסיבה לפיטוריו היא פוליטית, רק בשל קשריו עם ואן לוון שגם הוא סיים את דרכו במועדון העונה.

פטריק ואן לוון. דני מרון
"הפיטורים קשורים רק לעובדה שאני איש של פטריק ואן לוון"/דני מרון

"נכנסתי לתוך הפוליטיקה של האיכסה של הכדורגל", אמר דוד לוואלה! ספורט, "אני 14 שנים במכבי תל אביב ולא האמנתי שמכבי תפטר אותי ממניעים אישיים. אנחנו במקום הראשון בטבלה אז איך מפטרים אותי? הפיטורים קשורים רק לעובדה שאני איש של פטריק ואן לוון.

"אני ממש נסער", הוסיף המאמן המפוטר, "זה לא בא לי בהפתעה, אבל לא האמנתי שככה אסיים כשאני בתוך הקלחת הזו. אני ממש עצוב", סיכם. לפי הודעת המועדון, מי שיוביל את קבוצת הנוער במשחק הקרוב הוא דדי בן דיין, מגן העבר ומי ששימש כעוזרו.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה לדבריו של אורי דוד: "אורי יודע היטב את הסיבות לפיטוריו והן כלל אינן קשורות לפטריק. מכבי תל אביב לא נוהגת לפרסם סיבות פיטורים באמצעי התקשורת".

מכבי תל אביב עשויה למנות לתפקיד מאמן קבוצת הנוער שלה את פטר ואן דן ברג, מי שהיה עוזרו של פטריק ואן לוון העונה ועזב עם הגעת הצוות של מלאדן קרסטאיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully