וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הכתירה לגיבור את גד עמוס, שקיבל הודעות נאצה

23.12.2021 / 9:50

בקבוצה שיבחו את השוער, שבלט ב-1:1 נגד מכבי תל אביב, אך ספג קללות מהאוהדים הצהובים בשל בזבוזי זמן והחליט לענות לאחד מהם. מימר מתלבט אם לפתוח איתו נגד מכבי חיפה (שבת, 19:50 בספורט4)

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

שוער בני סכנין גד עמוס קיבל עשרות הודעות נאצה בחשבונות שלו ברשתות החברתיות מאז ליל אמש (רביעי), וזאת בעקבות הטענות של אוהדי מכבי תל אביב לבזבוזי זמן שלו במשחק שהסתיים ב-1:1 בבלומפילד. עמוס סיפר לחבריו כי הוא ספג קללות ואיומים מצד האוהדים הצהובים, מלבד אחד ספציפי שהשוער השיב לו.

"הוא כתב יפה, אז החלטתי לענות לו", אמר עמוס לסביבתו, כאשר לאותו אוהד שהלין הוא על בזבוזי הזמן הוא ענה: "כל שוער היה נוהג כמוני. יש לכם קהל מטורף, שיהיה לכם בהצלחה".

שחקני בני סכנין חוגגים שער של אנטה פוליץ'. ברני ארדוב
מרוצים מאוד מהנקודה. שחקני בני סכנין חוגגים/ברני ארדוב

בבני סכנין שיבחו את השוער והכתירו אותו לכוכב המשחק, בו השיגו תיקו הירואי מבחינתם. בקבוצה של שרון מימר היו מרוצים מאוד מהנקודה, לאור העובדה שבמשך חצי משחק הם היו בנחיתות מספרית בעקבות ההרחקה של מוטי ברשצקי.

עוד בוואלה!

עוד תיקו ביתי: מכבי תל אביב סיימה ב-1:1 מאכזב עם בני סכנין

לכתבה המלאה

"הראינו הרבה אופי, אנחנו שווים פלייאוף עליון ואנחנו מוכיחים את זה", אמר גורם בהנהלת המועדון. מימר, אגב, מתמודד כעת עם התלבטות גדולה האם להמשיך עם עמוס בין הקורות לאחר שלקח את ההזדמנות בשתי ידיים, או שמא להחזיר את השוער הראשון מחמוד קנדיל, ששב מפציעה ויוכל לפתוח במשחק נגד מכבי חיפה בשבת (19:50, ישיר בספורט4).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully