וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התלבטויות, רוני לוי ישמור על ההרכב. "זוכרים את המשחק בטרנר"

במוליכה דרוכים לקראת המפגש עם הפועל חדרה בראשון (20:00, ספורט2). קורצקי: "באר שבע יותר ממושמעת וקילרית ממכבי חיפה"

מחזור 15הסתיים26/12/2021
הפועל חדרה
  • גוזלן (11)
2:1
  • (36) ספורי
  • (68) ויטור
הפועל באר שבע
תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 3:1/ספורט1

הפועל חדרה

הפועל חדרה, תארח מחר (ראשון, 20:00, ספורט2) את הפועל באר שבע ותנסה להנחיל לה הפסד ראשון העונה בליגת העל. בחדרה סיימו באכזבה רבה את משחק ההפסד נגד מכבי חיפה לפני ארבעה ימים, והתחושה במועדון היא שאפשר להוציא נקודות מול מוליכת הטבלה.

אחרי האימון המסכם נראה שלמאמן מנחם קורצקי יש כאב ראש גדול מאוד בכל הנוגע לקביעת ההרכב. חמישה משחקניה הבכירים של חדרה מקסים פלקושצ'נקו, מנשה זלקה, מוחמד אוסמן, גוסטבו מרמנטיני ואיבאילו מרקוב חולים, והם בספק גדול מאוד למשחק. נכון לשעות הצהריים מצבם של זלקה ופלקושצ'נקו הוא הקשה ביותר ושניהם בוודאות יחמיצו את המשחק. לגבי שלושת האחרים, ההכרעה תתקבל רק בשעות הסמוכות למשחק שיערך מחר בערב. בנוסף לכך, יעדרו גם עומר דנינו ומוחמד גדיר הפצועים.

מנשה זלקה שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
חולה ולא יעמוד לרשות קורצקי מול באר שבע. מנשה זלקה/שלומי גבאי

"הפועל באר שבע, נמצאת במקום הראשון וזה אומר הרבה עליה", אמר קורצקי לקראת המשחק. "מכבי חיפה עם כל היכולת שלה במקום שני ובאר שבע מקום ראשון, זה אומר הרבה על הקבוצה הזו. מבחינתי מצפה לנו משחק הכי קשה שיכול להיות, משחק שונה ממכבי חיפה. אני חושב שהפועל באר שבע קבוצה הרבה יותר טקטית, ממושמעת וקילרית, היא לא צריכה להגיע להרבה מצבים בכדי להבקיע, את זה נצטרך למנוע. מנגד אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו בבית שלנו, לבוא מרוכזים, לעשות פחות טעויות במיוחד במשחקים כאלה.

לגבי תכנית המשחק של חדרה: "תלוי באיך יתפתח המשחק. אנחנו נרצה להכתיב את הקצב, ננסה לעשות הדברים שטובים לנו, אנחנו יודעים שזה לא יהיה קל, אבל אנחנו חייבים לעצמנו. השחקנים יודעים שהאוויר הולך ונגמר ואנחנו חייבים לעשות את זה".

קורצקי פנה לאוהדי הקבוצה: "אני חושב שהאוהדים שלנו קצת מאוכזבים מאיתנו ובצדק, אני מבטיח להם שאנחנו עושים הכל הכל, כדי להיראות יותר טוב וגם להוציא נקודות. נכון שזה הולך קשה, אבל אנחנו צריכים את העזרה שלהם דווקא עכשיו בתקופות האלה שהן היותר קשות, אנחנו צריכים אותם איתנו כדי שיהיו לנו תקופות יותר טובות".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, וויסאם רבאח, עידו לוי, ג'ונתן סיסה, דולב אזרואל, גלעד אברמוב, תמיר גלזר, עומר פדידה, גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן

עוד בוואלה! ספורט

איך הם לא מתביישים? על מימר, גד עמוס והנזק לליגת העל

לכתבה המלאה
רמזי ספורי, הפועל באר שבע. דני מרון
בבאר שבע לא שוכחים את המפגש הקודם עם חדרה. רמזי ספורי/דני מרון

הפועל באר שבע

המוליכה צפויה לשמור על ההרכב שלה מחר מול הפועל חדרה. למאמן רוני לוי היו שתי התלבטויות באימונים האחרונים: האם להחזיר את הלדר לופס לעמדת המגן השמאלי אחרי שלא היה בסגל למשחק האחרון ולפתוח עם חאתם עבד אלחמיד כבלם, האם שוב לפתוח עם שגיב יחזקאל או לעלות דווקא עם איתי שכטר לצד ניקיטה רוקאביציה.

בסופו של דבר נראה כי מאמן הפועל באר שבע יפתח מחר עם אותם 11 שפתחו בניצחון על בית"ר ירושלים ביום רביעי. בבאר שבע הזהירו את השחקנים והקרינו להם קטעים מהמשחק מול הפועל חדרה במחזור השני אותו סיימו בתיקו 2:2 באיצטדיון טרנר אחרי שחדרה כבר הוליכה 0:2. "המשחק מול הפועל חדרה היה משחק בו היינו מאוד קרובים להפסד, כך שזה מספיק כדי לתת תזכורת לשחקנים איך המשחק עלול להסתיים", אמרו הבוקר בבאר שבע. בערב ייפגשו השחקנים בבית מלון בנתניה ושם ישהו עד המשחק מחר.

חאתם עבד אלחמיד ואיתי שכטר יצטרכו להישמר מספיגת כרטיס צהוב חמישי שימנע מהם לשחק מול מכבי תל אביב בעוד שבועיים.

הרכב משוער: עומרי גלזר, דנילו אספרייה, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, איתן טיבי, חאתם עבד אלחמיד, מריאנו באריירו, תומר יוספי, רמזי ספורי, שגיב יחזקאל, ניקיטה רוקאביציה.

חאתם עבד אלחמיד, הפועל באר שבע. דני מרון
צריך להישמר מצהוב חמישי. חאתם עבד אלחמיד/דני מרון

טריוויה

* המאזן בתשעת המפגשים מאז חזרה הפועל חדרה לליגה הבכירה: שישה ניצחונות להפועל באר שבע ושלוש תוצאות 2:2.

* כך, הניצחון האחרון של חדרה נותר ה-0:4 בחוץ באפריל 1979 שהוביל לחקירת שניים משחקני באר שבע בחשד למכירת משחקים. אלה היו השערים הראשונים בתולדות חדרה במשחק בבאר שבע, אבל אותו ניצחון לא מנע את ירידת הליגה חודש לאחר מכן.

* הפועל באר שבע עדיין ללא הפסד וברצף של חמישה ניצחונות. רצף ארוך יותר לא היה לה מאז פברואר-אפריל 2017, אז ניצחה ב-10 משחקים בדרך לאליפות השנייה עם ברק בכר.

* חדרה עם 10 שערי ליגה עד כה, ורק שניים מהם היו בחצי השעה האחרונה - פחות מכל קבוצה אחרת.

* במשחקי הבית כבשה חדרה רק שני שערים העונה (שניהם של שובל גוזלן ב-1:2 על בני סכנין) - גם כאן פחות מכל קבוצה אחרת.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: נתניה
קהל: 2050

משחקי המחזור ה-15:

שבת, 15:00: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
שבת, 17:30: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה
שבת, 19:50: בני סכנין - מכבי חיפה (נתניה, ספורט4)

ראשון, 20:00: הפועל חדרה - הפועל באר שבע (ספורט2)
ראשון, 20:30: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully