וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה 2:3 את אלצ'ה, ניצחון דרמטי לסביליה על אתלטיקו

האורחת חזרה מפיגור 2:0 עם שערים ראשונים בקאמפ נואו מאז 1978, אבל ניקו כבש שער ניצחון בדקה ה-85. ז'וגלה וגאבי פתחו. סביליה ניצחה את אתלטיקו 1:2

אחרי משחקי הגביע באמצע השבוע ובצל מכת הקורונה בסגל של ריאל מדריד, הקבוצות הספרדיות חוזרות לליגה עם המחזור ה-18. ראיו וייקאנו פתחה את משחקי השבת עם 0:2 על אלאבס ועלתה זמנית למקום הרביעי. ריאל סוסיאדד הייתה יכולה לעקוף אותה אבל נחלה הפסד ליגה רביעי רצוף, 2:1 מול ויאריאל. ברצלונה הפצועה והחבולה ניצחה בקושי 2:3 את אלצ'ה בזכות שחקניה הצעירים וסביליה נעלה את היום עם 1:2 דרמטי על אתלטיקו מדריד.

ניקו גונסאלס שחקן ברצלונה חוגג שער מול אלצ'ה. רויטרס
שער ניצחון מתוק. ניקו/רויטרס

ברצלונה - אלצ'ה 2:3

בזמן שהתקשורת הקטלאנית עוסקת בעיקר בשמות שייפרדו מברצלונה בינואר ואלה שעשויים להגיע לחזק את הקבוצה, צ'אבי צריך להתמודד עם הסגל הקצר שלו ולנסות לגרד בינתיים כמה ניצחונות. במשחק הקודם בקאמפ הוא הפסיד לבטיס 1:0 ולאחר מכן הסתפק ב-2:2 אצל אוסאסונה, כשבתווך גם הייתה הדחה מליגת האלופות. גם הפעם, מול יריבה חלשה בבית, בארסה התקשתה מאוד אך פילסה את דרכה לניצחון אחרי מותחן מורט עצבים. זה היה נראה כמו טיול קליל עבור בארסה, שעלתה בהרכב עם הילדים שסידרו לה ניצחון. פראן ז'וגלה קיבל את חולצת ההרכב לראשונה בקריירה וכבש בנגיחה בדקה ה-15. גאבי המצטיין במשחק הזה הכפיל בשער יפהפה כעבור שתי דקות בלבד.

אלא שבמחצית השנייה חולשת ההגנה של בארסה שוב נחשפה וטטה מורנטה הימם אותה עם שער נהדר ובישול כעבור דקה לפרה מייה. אלא שהפעם, בניגוד למשחק מול אוסאסונה, בארסה ידעה להשיג את הניצחון משער של ניקו אחרי בישול של גאבי המצוין. בארסה כעת שלוש נקודות מהמקום הרביעי וזה יהיה המאבק האמיתי שלה עד סוף העונה.

עוד בוואלה!

ריאל מדריד הודיעה על עוד חמישה נדבקים, חשש שיש עשרות

לכתבה המלאה
טטה מורנטה שחקן אלצ'ה חוגג שער. רויטרס
הימם את בארסה עם שער יפהפה ובישול. טטה מורנטה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 15: גול! ברצלונה עלתה ל-0:1 מוקדם ומי כבש? נכון, פראן ז'וגלה. הקשר בן ה-22 שפתח פעם ראשונה בהרכב התרומם לכדור קרן של דמבלה ונגח מעמדה לא פשוטה לפינה הרחוקה.

דקה 17: גול! והנה ה-0:2 של ברצלונה. גאבי קיבל כדור במרכז השדה, השתחרר מהשומר שלו. עבר עוד שחקן ובעט חזק לפינה. יופי של שער לגאבי ופתיחה נהדרת לברצלונה.

דקה 24: אלצ'ה הייתה חייבת לכבוש שער מצמק, אבל אנסו רוקו הבלם החמיץ בשלומיאליות מקרוב לבד לגמרי.

דקה 62: גול! אלצ'ה כבשה לראשונה בקאמפ נואו מאז 1978, ואיזה שער. טטה מורנטה קיבל כדור בצד ימין של הרחבה והפציץ לחיבורים הרחוקים. רק 2:1.

דקה 63: גול! לא ייאמן, אלצ'ה חזרה ל-2:2 עם שני שערים בתוך דקה. מורנטה כובש השער התגבר על ג'ורדי אלבה באגף ומצא את פרה מיה, שנכנס כמה דקות קודם לכן ונגח פנימה פזווית קשה. טר סטגן היה צריך לעשות יותר, אך שוב ספג.

דקה 64: פראן ז'וגלה היה חייב לעשות את ה-2:3, אבל החמיץ ממצב קורץ מאוד.

דקה 85: גול! האם זה שער הניצחון של ברצלונה? דמבלה הכניס כדור לגאבי שמסר כדור רוחב לניקו שמתוך הרחבה הפציץ פנימה. 2:3 לבארסה.

שחקן סביליה איבן ראקיטיץ'. רויטרס
פתח את החגיגה עם טיל אדיר. ראקיטיץ'/רויטרס

סביליה - אתלטיקו מדריד 1:2

גבירותיי ורבותיי, היסטוריה. בפעם הראשונה מאז שדייגו סימאונה מאמן אותה, אתלטיקו מדריד סופרת שלושה הפסדי ליגה רצופים. בתחילת 2011 היא נכנעה בליגה ארבע פעמים ברציפות, אבל אז עמד על הקווים קיקה סאנצ'ס פלורס. שער בדקה ה-89 של אחד מהארגנטינאים הרבים במגרש הערב, לוקאס אוקמפוס, הכריע עבור האנדלוסים ונדמה שאם מישהו באתלטיקו עוד חלם על עוד אליפות, הערב הוא התעורר.

איבן ראקיטיץ' הרעיד את הרשת עם בומבה מכ-30 מטר כבר בדקה ה-7, אבל היתרון של סביליה החזיק מעמד רק עד הדקה ה-33, אז פליפה איזן בנגיחה אחרי קרן של תומא למאר. אתלטי הייתה יותר מסוכנת במחצית השנייה, אבל לא הצליחה למצוא את הדרך למהפך ובדקה ה-89 אוקמפוס הפציץ מהאוויר מקרוב והשאיר את מלוא הנקודות בבית, לא לפני שז'ואאו פליקס נעצר במשקוף בדקה ה-94.

שחקני ראיו וייקאנו חוגגים. GettyImages
מבצר ביתי. שחקני ראיו וייקאנו/GettyImages

ראיו וייקאנו - אלאבס 0:2

תשעה משחקי בית קיימה העונה ראיו וייקאנו והיום היא השיגה את ניצחונה השמיני במבצר שלה במגרש הקטן במדריד. האדומים לבנים שלטו לחלוטין מול קבוצת התחתית וסגרו עניין כבר במחצית הראשונה. סרג'י גווארדיולה פתח עם הראשון (19) ואלחנדרו קאטנה הכפיל כעבור שבע דקות. ראיו חלפה על פני סוסיאדד ואתלטיקו מדריד ועלתה זמנית למקום הרביעי בעקבות הניצחון הזה. אלאבס רחוקה רק 2 נקודות מהקו האדום.

מיקל אויארסבאל שחקן ריאל סוסיאדד מקבל כרטיס אדום. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
הרחקה ראשונה בקריירה. מיקל אויארסבאל/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

משחקים נוספים

סלטה ויגו - אספניול 1:3
לסלטה ויגו: סנטי מינה, יאגו אספס, דניס סוארס. לאספניול: לורן מורון

ריאל סוסיאדד - ויאריאל 3:1
לוויאריאל: ג'רארד מורנו (38 ו-68), סמואל צ'וקווזה (90 +6), לסוסיאדד: אלכסנדר איסק (32)

משחקי יום ראשון:

גרנאדה - מאיורקה
אתלטיק בילבאו - בטיס
חטאפה - אוסאסונה
ריאל מדריד - קאדיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully