וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד הולאנד ופוגבה: השמות שעלו בפגישה בין ראיולה לנשיא ברצלונה

האקס הצעיר ומגן אייאקס הוזכרו בשיחה עם לאפורטה. אביו של דה יונג חשף כי חמש קבוצות פנו, הכישרון הצעיר בדרך לספסול ממושך בגלל סיבה הזויה

צ'אבי מוצג בברצלונה לצד הנשיא ז'ואן לאפורטה/טוויטר FCBarcelona

ברצלונה נמצאת בתקופה איומה. הבלאוגרנה הודחו מליגת האלופות כבר בשלב הבתים, התרחקו מהרביעייה המובילה בליגה המקומית, וגם בליגה האירופית המזל לא היה לצידה לאחר שהוגרלה מול נאפולי, היריבה הכי קשה שהייתה יכולה לקבל על הנייר. בינתיים, הנשיא ז'ואן לאפורטה ממשיך לפעול לחיזוק הקבוצה, בינואר או בקיץ, ואתמול (שני) הוא נועד עם סוכן העל מינו ראיולה, כך מדווחים ב"ספורט".

צ'אבי מוצג כמאמן ברצלונה, וחותם על חוזהו לצד נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה. David Ramos, GettyImages
יצליח להביא לצ'אבי רכש? לאפורטה/GettyImages, David Ramos

בין השניים יש יחסים חמים, ובפגישה שנערכה עלו שמותיהם של ארבעה שחקנים. הבולט מכולם הוא ארלינג הולאנד, חלוץ בורוסיה דורטמונד שנחשב לשחקן המחזור ביבשת ולמטרה העליונה של המועדון, על אף הקשיים הכלכליים. לאור אותו קושי פיננסי בה נמצאת ברצלונה, שלושת השמות שהוזכרו הם של שחקנים שיוכלו להגיע בהעברה חופשית: פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד, נוסייר מזראווי מאייאקס וצ'אבי סימונס הצעיר מפריז סן ז'רמן.

כידוע, פוגבה מסיים חוזה בקיץ הקרוב בשדים האדומים, ובהחלט ייתכן כי ההתקשרות בין הצדדים תסתיים בסיום העונה.

עוד בוואלה!

ברצלונה הודיעה: אגוארו יכנס מחר מסע"ת מיוחדת, צפוי להודיע על פרישה

לכתבה המלאה
צ'אבי סימונס פריז סן ז'רמן. GettyImages
יחזור לקטאלוניה? סימונס/GettyImages

סימונס בן ה-18 כבר היה שייך למועדון ועבר לפריז סן ז'רמן, אך כעת הקטאלנים מעוניניים להשיבו בהעברה חופשית. במדי הפריזאים, סימונס הבקיע שלושה שערים ובישל שישה נוספים בשישה משחקים בליגת האלופות לנוער. יש לציין כי הקשר הסתבך בעבר כאשר הודח מנבחרת הולנד אחרי שנתפס עם בחורה במלון.

השם האחרון ברשימה, מזראווי מאייאקס, מציג יכולת טובה העונה אצל ההולנדים ויכול גם כן להגיע כשחקן חופשי. בעמדת המגן הימני החתימה לאחרונה ברצלונה את דני אלבס, אך בגיל 24 נחשב מזראווי לפתרון לטווח הארוך, בטח כאשר יש אי ודאות בנוגע לעתידו של סרג'יניו דסט.

פרנקי דה יונג קשר ברצלונה. רויטרס
המועדונים הגדולים חושקים בשירותיו. דה יונג/רויטרס

ומה לגבי שחקנים שכבר נמצאים בקבוצה? אחד השמות ש"זכו" לביקורות אחרי ההדחה של ברצלונה מליגת האלופות הוא פרנקי דה יונג. על ההולנדי נאמר בעקבות ההפסד בבאיירן כי הוא "הפגין אפס מנהיגות ולא יכול לשחק כאילו כלום לא משנה לו", אך נדמה כי את שאר הגדולות של אירופה זה לא מרגש במיוחד.

אביו של דה יונג התראיין בהולנד וסיפר כי לא פחות מחמישה מועדונים ב"טופ האירופי" פנו לברצלונה כדי לרכוש את הקשר: "אני יודע שברצלונה צריכה את הכסף, אבל אני לא רואה אותו עובר".

שחקן ברצלונה, יוסוף דמיר. Eric Alonso, GettyImages
בדרך לספסל בגלל סיבה הזויה. דמיר/GettyImages, Eric Alonso

שחקן נוסף שעשוי להישאר על הספסל בשבועות הקרובים, מסיבה שאינה בהכרח מקצועית, הוא יוסוף דמיר. האוסטרי הצעיר הגיע הקיץ בהשאלה מראפיד וינה, אך לפי ההסכם בין המועדונים ברצלונה מחויבת לרכוש אותו תמורת 10 מיליון יורו אם יערוך 10 הופעות בקבוצה הבוגרת. עד כה דמיר שיחק תשע פעמים, כך שאחרי ההופעה הבאה תצטרך ברצלונה לשלם את הסכום הקבוע בהסכם.

לאור הרצון של ברצלונה לחסוך כסף לקראת חלון ההעברות בינואר, הם מעדיפים לשלם על דמיר רק לאחר שהחלון ייסגר (כדי שהסכום ייספר במאזן של השנה הבאה), ולשם כך הם יצטרכו לספסל אותו עד פברואר. למעשה, ברצלונה צריכה להחליט אם היא בכלל מעוניינת לרכוש אותו או שמא לסיים את ההתקשרות עימו בסוף העונה ולהחזירו לאוסטריה. אם יבחרו באפשרות השנייה, הם יצטרכו לספסל את דמיר עד לסיום העונה כדי להימנע מרכישתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully