וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: אגוארו יכנס מחר מסע"ת מיוחדת, צפוי להודיע על פרישה

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 12:43

החלוץ בן ה-33, שמושבת בגלל בעיות בליבו, יכנס מחר מסע"ת משותפת עם לאפורטה הנשיא ובה הוא צפוי לפרוש רשמית בגלל מצבו הרפואי

הגרלת הקונפרנס ליג/ספורט1

זה עדיין לא רשמי, אבל מחר בצהריים זה כנראה יהיה רשמי: ברצלונה הודיעה היום (שלישי) שסרחיו אגוארו יכנס מסע"ת מיוחדת בצוותא עם הנשיא ז'ואן לאפורטה, כאשר על פי כל ההערכות החלוץ הארגנטינאי ייאלץ להודיע על פרישה בגלל הבעיות שהתגלו בליבו.

כזכור, הארגנטינאי שהגיע לבלאוגרנה הקיץ אחרי עשור במנצ'סטר סיטי לא שיחק מאז ה-30 באוקטובר, אז הוחלף במשחק נגד אלאבס לאחר שחש כאבים בחזה. בבדיקות שעבר החלוץ נמצאו בעיות בליבו, שצפויות להוביל לסיום הקריירה שלו בגיל 33.

סרחיו אגוארו, ברצלונה. רויטרס
עונת בלהות בברצלונה. אגוארו/רויטרס

אגוארו, 33, עשה את הפריצה שלו באירופה במדי אתלטיקו מדריד אבל הפך לאגדה של ממש במנצ'סטר סיטי, במדיה הוא כבש לא פחות מ-184 שערים (הכי הרבה של שחקן בפרמיירליג עבור אותו מועדון). הוא זכה עם סיטי בחמש אליפויות, כולל שער הניצחון הבלתי נשכח נגד ק.פ.ר והוא נחשב לאחד הזרים הכי גדולים ששיחקו בפרמיירליג. לאגוארו יש גם 101 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה, בהן הוא כבש 41 שערים.

את התקופה בברצלונה הוא ממש לא יזכור לטובה. אגוארו, שהגיע לבארסה כשהוא פצוע וקיווה לשתף פעולה עם מסי חברו הטוב, חזר לכר הדשא רק באמצע העונה ואת השער היחיד שלו במדי ברצלונה הוא כבש בהפסד 2:1 מול ריאל מדריד בקלאסיקו האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully