וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על טר סטגן אי אפשר לסמוך, דה יונג לא רלוונטי": ברצלונה תחת אש

השניים ש"קרסו כשהגיע הרגע שלהם" חטפו אחרי ההדחה מליגת האלופות: "צריכים לרדת לספסל ולעשות חושבים. כבשים הולכות למשחטה עם יותר התלהבות מהקבוצה הזו"

צ'אבי מוצג בברצלונה לצד הנשיא ז'ואן לאפורטה/טוויטר FCBarcelona

הכתובת הייתה על הקיר, אך אמש (רביעי) הגיעה החותמת הסופית לכך שברצלונה נכנסה לעידן חדש, שעלול להיות קודר במיוחד. הקטאלנים הובסו 3:0 בידי באיירן מינכן, שהוכיחה במפגש השלישי ברציפות בין הקבוצות שהיא כמה רמות מעליה, סיימו את דרכם בליגת האלופות כבר בשלב הבתים ונשרו לליגה האירופית.

ג'רארד פיקה רונאלד אראוחו ברצלונה. GettyImages
הפרק האחרון בדעיכה של ברצלונה? פיקה ואראוחו/GettyImages

"הדעיכה הדרמטית של ברצלונה חוותה פרק נוסף, אולי פרק אחרון", קבעו ב"ספורט" הקטאלני, "למרות שההדחה הייתה צפויה, היא מאוד כואבת כי היא ממחישה את המציאות העצובה שהקבוצה לא תחרותית כבר יותר מדי זמן. לחלום על ניצחון במינכן זה היה כמו להאמין בניסים".

"הפרידה של הקטאלנים מליגת האלופות מראה שהם לא שייכים יותר לשורה הראשונה של הכדורגל האירופית", קבעו ב"לה ונגארדיה", בעוד ב"קאדנה סר" בחרו בתיאור משפיל במיוחד כדי לתאר את הקבוצה של צ'אבי: "אני לא חושב שברצלונה פייבוריטית לזכייה בליגה האירופית. ראיתי כבשים שהולכות למשחטה עם יותר התלהבות ממנה".

עוד בוואלה!

צ'אבי: "מרגיש חסר אונים. נצטרך לזכות בליגה האירופית"

לכתבה המלאה
פרנקי דה יונג, שחקן ברצלונה. Alexander Hassenstein, GettyImages
לא לוקח את הקבוצה על הגב. דה יונג/GettyImages, Alexander Hassenstein

שני שחקנים שראו אצבע מאשימה מופנית כלפיהם אחרי ההפסד הם מארק אנדרה טר סטגן ופרנקי דה יונג. הקשר ההולנדי לא הצליח להתמודד מול הקישור האחורי החסר של הבווארים, בעוד השוער הגרמני היה יכול למנוע את השער השני של לירוי סאנה, לאחר שהבעיטה חמקה בין ידו לראשו.

על דה יונג נאמר כי הוא הפגין "אפס מנהיגות. שחקן שהוחתם תמורת 86 מיליו יורו לא יכול לשחק כאילו כלום לא משנה לו ובלי לקחת את הקבוצה על הגב, זה כישלון".

על טר סטגן נכתב בספרד: "הוא היה מהוסס, הוא איבד בהתחלה את הכדור לרוברט לבנדובסקי וזה גרם לסרחיו בוסקטס לבצע עבירה שעלתה לו בכרטיס צהוב. בשער הראשון והשלישי לא היה לו ממש מה לעשות, אבל בשער השני הוא היה צריך לעשות משהו אחר. הוא כבר לא שייך לאליטה, כמו הקבוצה".

שחקן ברצלונה פרנקי דה יונג מול שחקן באיירן מינכן ג'מאל מוסיאלה. Alexander Hassenstein, GettyImages
קרס ברגע האמת. דה יונג מול מוסיאלה/GettyImages, Alexander Hassenstein

ב"ספורט" התנגחו בשניים משחקני הרכש הבכירים של ברצלונה בעשור האחרון כשרשמו: "כשטר סטגן ודה יונג הגיעו הם היו אמורים להיות הפנים של המועדון בעתיד, וכאשר הרגע שלהם הגיע הם קרסו. טר סטגן הפך לשוער לא בטוח וכזה שאי אפשר לסמוך עליו. דה יונג לא רלוונטי, שניהם היו כל כך חלשים היום שהם צריכים לרדת לספסל כדי לעשות חושבים".

בינתיים, בספרד נטען כי צ'אבי עומד לקבל כמה החלטות דרסטיות וכי "המהפכה החלה". על פי הדיווח ב"אס", שלושה שחקנים לפחות יעזבו בינואר, בעוד בקיץ הקבוצה אמורה לבצע החתמה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully