וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הפסידה לבוקה במשחק לזכר מראדונה, בכורה לדני אלבס

הקטלאנים והארגנטינאים נפגשו בערב הסעודית כדי לציין שנה למותו של אגדת הכדורגל. המגן הוותיק פתח בהרכב לצד צעירים רבים, אך החבורה של צ'אבי שוב שמטה יתרון ודו קרב מהנקודה הלבנה הכריע את המפגש

לפני כשלושה שבועות ציינו בכל העולם שנה למותו של אגדת הכדורגל דייגו ארמנדו מראדונה בגיל 60. בשנה שעברה, כידוע, נגיף קורונה מנע אפשרות לכבד ולהוקיר אותו, אבל שניים מהמועדונים המזוהים איתו ביותר, בוקה ג'וניורס כמובן וברצלונה, החליטו לקיים משחק לזכרו בערב הסעודית. זה הסתיים בניצחון של בוקה, שהשוותה ל-1:1 לקראת הסיום ובדו קרב מהנקודה הלבנה לא החטיאה וניצחה.

מראדונה אמנם גדל בארחנטינוס ג'וניורס ושיחק בבוקה רק בשתי קדנציות קצרות, אבל מובן מאליו שהוא אחד השחקנים הגדולים בתולדותיה. הוא עזב אותה לראשונה ב-1982, אחרי שברצלונה שילמה עבורו סכום שיא באותם ימים בגובה כ-4.5 מיליון דולר. משם הוא המשיך לנאפולי, סביליה וגם לניואלס הארגנטינית, אבל בסופו של דבר פרש בבוקה ב-1997.

ובחזרה למשחק. ברצלונה שיחקה רק ביום ראשון נגד אוססונה ובשבת כבר תארח את אלצ'ה, ועל כן צ'אבי שיתף הערב נגד בוקה בעיקר את שחקני הסגל הרחב והצעירים מברצלונה ב', אולם מי שערך בכורה מחודשת (ולא רשמית) היה המגן דני אלבס שחזר בחודש שעבר ורק בינואר יוכל לסייע לקבוצה גם במסגרות הרשמיות. בנוסף, פיליפה קוטיניו פתח ובדקה ה-50 ניסיון שלו להסתובב ולבעוט כשל, אבל סידר לפראן יוטגלה בן ה-22 שער יתרון מרהיב.

90 הדקות הסתיימו ללא הכרעה כי בדקה ה-77 אסקיאל סבאלוס הצעיר - בניסיון הרציני הראשון של בוקה - הכניע את נטו בבעיטה מתוך הרחבה ושלח את המשחק לפנדלים. דני אלבס הבקיע מהנקודה הלבנה וגם יוטגלה כבש, אבל גילם חאימה ומתאוס פריירה החטיאו, בוקה לעומת זאת כבשה את כל ארבע הבעיטות שלה וניצחה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully