וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי נפרד מאגוארו: "היינו ביחד כל הקריירה, אתגעגע לשחק לצידך"

הכוכב הארגנטינאי לחברו לנבחרת: "גם הרגעים הקשים איחדו אותנו". מנצ'סטר סיטי: "החלוץ הקטלני בתולדות הפרמיירליג". דה בראונה, די מריה, אתלטיקו וריאל הצטרפו לברכות

שער האליפות של סרחיו אגוארו במנצ'סטר סיטי נגד ק.פ.ר ב-2012/ספורט1

בגיל 33 בלבד, סרחיו אגוארו נאלץ היום (רביעי) לפרוש מכדורגל בשל בעיה שהתגלתה בליבו. החלוץ הארגנטינאי אמנם שיחק בחצי העונה האחרונה בברצלונה, אך הוא מזוהה יותר מכל עם מנצ'סטר סיטי, במדיה שיחק עשר עונות וזכה בחמש אליפויות.

התכולים הוציאו שורת הודעות כהוקרת תודה לחלוץ האגדי: "כולם במועדון רוצים להודות לו על התרומה האדירה להצלחת המועדון בעשור האחרון. העובדות מדברות בעד עצמן. סרחיו הוא החלוץ הכי קטלני בתולדות הפרמיירליג. זה מדהים שהסטטיסטיקות שלו, שיותר משקפות קריירה של שני שחקנים, הן של שחקן שנאלץ לפרוש מוקדם. ההשפעה שלו לא נמצאת במועדון רק היום, אלא לעוד שנים קדימה. הוא הרוויח את ההערצה של משפחת סיטי ואת הכבוד מכל משפחת הכדורגל בכל העולם". אגב, מתוך 506 שערי פרמיירליג שהבקיעה מנצ'סטר סיטי תחת פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו כבש 82, יותר מכל שחקן אחר.

עוד בוואלה!

הלב מתפוצץ מאהבה: סרחיו אגוארו הצליח לנפץ את כל הסטיגמות

לכתבה המלאה

חברו הטוב של אגוארו, ליאונל מסי, נפרד בהודעה מרגשת: "למעשה היינו ביחד כל הקריירה, קון. חווינו רגעים יפים, וגם כאלה פחות טובים, אבל כולם איחדו אותנו והפכו אותנו לחברים יותר קרובים. נמשיך בחברות הזו גם מחוץ למגרש. לצד האושר שהיה אחרי הנפת גביע הקופה אמריקה לא מזמן, וכל ההישגים שלך באנגליה, האמת היא שכואב מאוד לראות שמה שקרה לך גרם לכך שתצטרך להפסיק לעשות את מה שאתה הכי אוהב. בהצלחה בשלב החדש, אני אוהב אותך, חבר, אני אתגעגע להיות איתך על המגרש ולהיות לצידך כשאנחנו מגיעים לנבחרת".

קווין דה בראונה: "מהחלוצים הגדולים אי פעם, אגדה".

איימריק לאפורט: "הכדורגל, וגם אני, נתגעגע אליך. תמיד איתך".

ג'ון טרי: "מהשחקנים הגדולים בתולדות הפרמיירליג".

אנחל די מריה, חברו לשעבר בנבחרת ארגנטינה: "זו הייתה גאווה, פריבילגיה וכבוד לשחק לצידך, חבר. אתה מהווה דוגמא לכל ילד. הייתה לך קריירה יוצאת דופן, ברכות על כל מה שהשגת".

ברצלונה: "קון, תמיד יהיה לך בית כאן".

אתלטיקו מדריד: "היה לנו הכבוד להינות ממך במדים שלנו".

ריאל מדריד, הקבוצה היחידה מולה אגוארו הבקיע במדי ברצלונה, נפרדה מהחלוץ: "זה היה כבוד להתמודד נגד שחקן כמוך, אחד הטובים בעולם. בהצלחה לך ולמשפחתך".

כזכור, לפני כחודש וחצי סרחיו אגוארו לא חש בטוב והוחלף במשחק נגד אלאבס, במשחק שהתברר כאחרון בקריירה שלו. בסדרת הבדיקות שעבר החלוץ נמצאה בעיה בליבו, שאילצה אותו לשים סוף לקריירה בגיל 33 ואחרי חצי שנה בלבד בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully