וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה על עוד חמישה נדבקים, חשש שיש עשרות

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 17:20

מוליכת הליגה הספרדית עדכנה כי בייל, אסנסיו, רודריגו ושוער המשנה לונין חיוביים לנגיף, כמו גם בנו של אנצ'לוטי. המשחק מול קאדיס יידחה?

ריאל מדריד נמצאת בעונה מופלאה בינתיים. היא העפילה בקלות לשמינית גמר ליגת האלופות ומוליכה בגאון את הליגה הספרדית אחרי שניצחה בקלות גם את ברצלונה וגם את אתלטיקו מדריד. אלא שנגיף הקורונה בא לביקור במועדון ואחרי שהקבוצה הודיעה כי לוקה מודיץ' ומרסלו חיוביים לקורונה, במדריד מדווחים שיש עוד מספר נדבקים במועדון.

אחר הצהריים (חמישי) פרסמה ריאל כי מדובר בשוער המשנה אנדריי לונין וכן במרקו אסנסיו, גארת' בייל ורודריגו. גם דוידה אנצ'לוטי, בנו של קרלו ועוזרו, בין הנדבקים.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
לא חשבתם שיהיה מחוץ לרשימה כזו. גארת' בייל/רויטרס

לפי הדיווח הבלאנקוס דחו את אימון הבוקר לשעה מאוחרת יותר כדי לחכות לתוצאות בדיקת הקורונה שעבר כל הסגל. הנגיף מכה חזק במדריד, כאשר גם קבוצת הכדורסל סובלת מזה והודיעה שפאבלו לאסו המאמן חיובי יחד עם תומא הרטל הצרפתי.

בריאל יכולים להתנחם לפחות בעובדה שליגת האלופות נמצאת בפגרה ולקבוצה מצפה בשבת משחק קל על הנייר מול קאדיס בבית. כעבור שלושה ימים המוליכה תצא לבילבאו ואז תזכה להפוגה של 10 ימים עד למשחק החוץ מול חטאפה. כזכור, הקבוצה סבלה קשות מהנגיף בעבר והשחקנים היחידים בסגל שלא אובחנו חיוביים בעבר הם קורטואה השוער, קרבחאל, מנדי, לוקאס ואסקס, דני סבאיוס, איסקו, קמאבינגה, אסנסיו, בייל, ויניסיוס ורודריגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully