וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "רק הנהלת סכנין מואשמת במהומות. למשטרה אין אחריות?"

מאמן הקבוצה מהמגזר התראיין ל-103FM והתייחס לסגירת אצטדיון דוחא: "ההתנהלות מולנו לא רגילה - מקצינים את הדברים הלא טובים"

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

רק לפני כחודש וחצי מעמדו של שרון מימר התערער בעקבות תבוסה ביתית מול עירוני קרית שמונה, אבל אתמול (שבת) סגר המאמן של בני סכנין את הסיבוב הראשון בליגת העל כשקבוצתו במקום השלישי בטבלה ועם ארבעה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים, לאחר שגברה 0:1 על מכבי פתח תקוה. הערב מימר התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לא רק לתוצאות הטובות של בני סכנין על המגרש, אלא גם לאירועים הסוערים שבהם היא מעורבת מחוצה לו מאז פתיחת העונה.

"הדבר האחרון שאנחנו מסתכלים עליו עכשיו זו מוליכת הטבלה", הבהיר מימר למרות שקבוצתו לא כל כך רחוקה מהפועל באר שבע. "המטרה שסימנו לעצמנו היא להיות בשישייה הראשונה ורק לשם אנחנו מסתכלים".

שחקני בני סכנין חוגגים ניצחון על מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
סגרו סיבוב ראשון מוצלח. שחקני בני סכנין/מאור אלקסלסי

כידוע, סכנין אירחה את המשחק אתמול באצטדיון העירוני בקרית שמונה, כיוון שלאחר המהומות שהתרחשו במשחק נגד בית"ר ירושלים, משרד הכלכלה והתעשייה החליט על סגירת אצטדיון דוחא בעקבות ליקויים במקום.

המאמן הגן על עמדת המועדון מהמגזר וטען: "ההתנהלות מול סכנין לא רגילה - מקצינים את הדברים הלא טובים. לפני כל משחק, ההנהלה יושבת ומקבלת הוראות מהמשטרה לגבי כמות המאבטחים והשוטרים. לא יכול להיות שברגע שקורה משהו מאשימים פה רק הנהלות. למשטרה אין אחריות? זה גרוע מאוד לסכנין ואני חושב שזה לא נכון. לא פתאום ממציאים את הדברים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully