וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות בסכנין: בקבוק נזרק מהיציע לעבר ינקוביץ', שבעה נעצרו

30.11.2021 / 21:33

קשר בית"ר ירושלים המורחק נפגע בראשו והאירוע יצויין בדו"ח השיפוט. המשטרה דיווחה על עצורים עוד לפני שריקת הפתיחה באצטדיון דוחא

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 0:2/ספורט1

במהלך המשחק הטעון הערב (שלישי) בו ניצחה בני סכנין 0:2 את בית"ר ירושלים, הופיע ביציע של אוהדי סכנין דגל של התנועה האיסלמית, שעורר את זעמם של רבים מאוהדי בית"ר ירושלים וגרם להתלהטות הרוחות.

אירוע נוסף הערב בדוחא היה אירע מיד לאחר שריקת הסיום, כאשר נזרק בקבוק לעברו של מרקו ינקוביץ'. קשר בית"ר ירושלים, שהורחק בתוספת הזמן, נפל בעקבות הפגיעה לעיני הקוון שהבהיר כי העניין יצויין בדו"ח השיפוט. מאבטחים הגיעו כדי לחצוץ בין שחקני בית"ר לאוהדי ואנשי סכנין בדרכם לחדרי ההלבשה.

דגל חמאס ביציע אוהדי בני סכנין. ., צילום מסך
דגל התנועה ביציע של סכנין/צילום מסך, .

שבעה בני אדם נעצרו בעקבות התפרעויות והפרעה לסדר הציבורי במשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, כאשר אחד העצורים גם ניסה להיכנס ללא כרטיס. כוחות משטרה שפעלו באצטדיון דוחא תפסו עשרות אבוקות מוסלקות ברחבי האצטדיון, מה שלא מנע מהקהל המארח לספק מפגן אבוקות לפני שריקת הפתיחה. מטח האבוקות הזה יוביל כמובן להעמדה לדין של המועדון.

מהמשטרה נמסר: "במהלך הסריקות נתפסו עשרות של אבוקות מוסלקות במקומות שונים, חלקן אף הוסלקו בתוך סיפונים של כיורים. האבוקות נתפסו ו-7 אנשים נעצרו. משטרת ישראל קוראת לקהל האוהדים לגלות רוח ספורטיבית ובסיום המשחק, ללא קשר לתוצאותיו, לנהוג בכבוד עם אוהדי כל אחת מהקבוצות".

שוטרים ביציע בית"ר ירושלים לאחר המשחק מול בני סכנין. מאור אלקסלסי
שוטרים ביציע של אוהדי בית"ר ירושלים/מאור אלקסלסי

ההיערכות המתוגברת של המשטרה כללה גם חסימת כבישים והובילה לעיכוב בכניסה של מאות מאוהדי בית"ר ירושלים, שנאלצו לעבור בידוקים ונתקעו בפקקים מרחק כמה קילומטרים מהאצטדיון.

המשך המחזור ה-11:

רביעי, 19:00: הפועל ירושלים - עירוני קרית שמונה
רביעי, 19:30: מכבי תל אביב - הפועל נוף הגליל (ספורט3)
רביעי, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב (ספורט4)

חמישי, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully