וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר העביר את אימון הבוקר של סכנין, לחץ כבד בהנהלה לפטרו

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 12:27

ראשי המועדון יקבלו החלטה בנוגע לעתידו של המאמן בימים הקרובים. רפואה, סילבס וברדה ברשימת המועמדים, פאס כנראה לא יגיע

תקציר: בני סכנין - עירוני קרית שמונה 3:0/ספורט1

יושב ראש בני סכנין, מוחמד אבו יונס ומנכ"ל המועדון, חאלד (דוכי) קאסום, יחליטו בימים הקרובים האם לפטר את המאמן שרון מימר או שמא לתת לו הזדמנות להמשיך ולהרים את הקבוצה אחרי התבוסה הביתית 3:0 לעירוני קרית שמונה אתמול (שבת).

מימר שזוכה לתמיכה מרוב השחקנים, העביר את אימון הבוקר באופן רגיל כאשר חברי ההנהלה לא הגיעו למתחם כלל. המאמן אמר: "יש פה סגל מצוין, אתם שחקנים מצוינים, אבל אתם נופלים בפן המנטלי ואסור לנו שזה יקרה".

בהנהלה ומסביב למועדון יש לחץ כבד לפטר את מימר, שבריאיון אחרי המשחק אתמול עקץ את ההנהלה ("מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו") ואמר שרק שברגע שיהיה שקט יהיה אפשר להצליח. היום כאמור ייפגשו ראשי המועדון כדי לקבל החלטה.

בסכנין סימנו כמה מועמדים ביניהם קובי רפואה, חיים סילבס ושי ברדה. בהנהלה יש כאלה שהיו רוצים לראות את אברהם פאס מגיע, אך נראה שמערכת היחסים העכורה שהייתה בינו לבין אבו יונס תמנע זאת. אגב, המועמד המועדף הוא מרקו בלבול, אבל במועדון מעריכים שהוא יסרב להגיע.

גם השחקנים זכו לביקורות חריפות על היכולת אתמול. "יש השנה את הסגל הכי בכיר שהיה פה מזה שנים ארוכות", אמר גורם במועדון, "בלתי אפשרי שנצבור כמות נקודות מגוחכת כזו".

שרון מימר מאמן בני סכנין, עמיר נוסבאום מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
מערכת היחסים עם ההנהלה עלתה על שרטון. מימר/מאור אלקסלסי
רגלו של בירם כיאל, צילום מתוך האינסטגרם של אשתו. אינסטגרם אנג'לה כיאל, באדיבות המצולמים
רגלו של בירם כיאל, צילום מתוך האינסטגרם של אשתו/באדיבות המצולמים, אינסטגרם אנג'לה כיאל

בירם כיאל זעם בסיום על השופטים ועל צוות ה-VAR על כך שלא נשלף כרטיס אדום לנדב נידם שתיקל אותו בחריפות. "גורדנה קיבל אדום על פחות, אז מה עם זה" אמר כיאל למקורביו. הקשר הוותיק אף העלה לסטורי שלו תמונה של הרגל שלו הפצועה שלו בעקבות התיקול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully