וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "זו טעות לשלוח שופט רביעי מהמגזר למשחק של סכנין"

עודכן לאחרונה: 11.12.2021 / 22:58

יו"ר מכבי פתח תקוה לא אהב את השיפוט בהפסד לסכנין, והגיב לאחר שדבריו עוררו מהומה: "כיו"ר ההתאחדות דאגתי למגזר יותר מכל אחד". תגובת איגוד השופטים: "שיבוצי השופטים לא יושפעו מדת, גזע ומין". גיא לוזון: "אשאיר את הקבוצה בוודאות"

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

סוער במכבי פתח תקוה, לאחר שהמלאבסים הפסידו 1:0 לבני סכנין, והם עשויים לסיים את הסיבוב הראשון במקום האחרון. השחקנים של גיא לוזון איבדו שני שחקנים בכרטיסים אדומים במהלך המשחק וירדו מנוצחים שוב, כשהם עם נקודה בודדת ושער אחד בלבד בששת המחזורים האחרונים. אצל האורחת באו בטענות קשות לשיפוט במהלך המשחק, כאשר הגדיל יו"ר הקבוצה אבי לוזון שהאשים את השופט הרביעי מאג'ד רושרוש בהפסד.

אבי לוזון אמר בסיום: "לעניות דעתי השיפוט לא היה הוגן, בלשון המעטה, ולא אגיד יותר מזה. אני רק אתן דוגמה: הקשר האחורי שלהם גנאים תפס בתחילת המשחק בשתי ידיים והשופט לא הוציא לו צהוב. לאחר מכן, כשלגנאים כבר היה צהוב, הוא נתן לנו חוק יתרון ולא הוציא צהוב שני. אצלנו הוא 'שמח' להוציא אדום. ראיתי את האירוע שש פעמים בהילוך חוזר את המקרה של בנדה, וגם שופטים אמרו לי שבמקרה הטוב זה צהוב דו-צדדי. גם לרייכרט היה ברור שהוא מחפש להוציא את הצהוב השני. קשה לשחק 11 מול 9, ועם השופט זה 12. ואיגוד השופטים עושה טעות לדעתי ששולח שופט רביעי מהמגזר למשחק של סכנין. הוא לא היה צריך להיות שופט רביעי והוא זה שהוציא את האדום לבנדה".

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון. מאור אלקסלסי
"יש לנו בעיות בחלק הקדמי". גיא לוזון/מאור אלקסלסי

על מצב הקבוצה: "זה כדור שלג, חלק מהשחקנים איבדו את הביטחון. צריך לראות מי יכול להתמודד עם הסיטואציה, עד שייפתח חלון ההעברות ונביא 3-4 שחקנים לחלק הקדמי שינסו לעזור לנו להבקיע שערים. גם בעונות הירידה לא הייתי בסיטואציה כזו".

באיגוד השופטים התקוממו נוכח ההתבטאות של אבי לוזון, והגיבו: "התבטאות מיותרת שמוטב היתה שלא תיאמר. אין מקום לאמירות כאלה", הבהיר גורם בכיר באיגוד השופטים. "אסור בכלל להיכנס לעניינים של דת, גזע ומין. מחר יגידו למה שלחתם שופט יהודי למשחק רגיש בליגה הלאומית עם קבוצה ערבית? שיבוצי השופטים לא יושפעו מדת, גזע ומין".

בעקבות המהומה על דבריו, הגיב לוזון שוב: "שיהיה ברור לכולם אני כיו"ר ההתאחדות דאגתי למגזר יותר מכל אחד שמנסה לתפוס טרמפ על הגב שלי. אצלי במכבי פתח תקוה יש יותר שחקנים מהמגזר. כיום יש לנו את מוחמד עוואד ומוחמד הינדי וגם איברהים בדיר, אמיר אלטורי, שאדי פארום ועוד רבים וטובים בכל המחלקה אצלי. הדו קיום קיים יום יום שעה שעה פשוט כפי שדני קורן לא שפט את מכבי פת ושיינר יעקב את הפועל פת ומנשה משיח את בני יהודה ככה רושרוש לא צריך להיות בצוות השיפוט של סכנין".

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון: "אני חושב שהשיפוט היום לא היה שוויוני, עד עכשיו לא דיברתי על שיפוט בשום משחק. אני לא מדבר על האדומים, אבל כל פאול שלנו הפך לצהוב, ואני חושב שהשיפוט לא היה הוגן. ב-20 הדקות הראשונות אני חושב שסכנין שלטו במשחק, אבל לאחר מכן התעוררנו, וגם האדום שקיבלנו לא גרם לנו להפסיק לתקוף".

על מצב הקבוצה: "אין ספק שיש לנו בעיה בחלק הקדמי. נהיה חייבים להביא שחקנים לחלק הקדמי שיעזרו לנו לכבוש ולצאת מהמקום בו אנחנו נמצאים. כרגע אנחנו בתחתית וזו עובדה, אי אפשר להתעלם מכך. זה קרה מכמה סיבות. גם כשאנחנו טובים אנחנו לא מצליחים לתרגם את זה לנקודות. יש לנו הגנה חזקה וקישור טוב. נצטרך להביא שחקנים חדשים בחלק הקדמי. אשאיר את מכבי פתח תקוה בוודאות בליגה".

עוד בוואלה! ספורט

בירם כיאל העניק לבני סכנין ניצחון 0:1 על מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
מאמן בני סכנין שרון מימר. מאור אלקסלסי
סיבוב טוב של סכנין. מימר/מאור אלקסלסי

בבני סכנין חגגו עם הקהל שהגיע עד למשחק בקרית שמונה לאחר הניצחון 0:1 הערב (שבת) על מכבי פתח תקוה. בירם כיאל דייק מהנקודה הלבנה (35) ועשה את ההבדל בין שתי הקבוצות. הקבוצה של שרון מימר חוזרת לנצח לאחר ההפסד להפועל חדרה במחזור הקודם והיא מסיימת סיבוב ראשון נהדר.

מאמן בני סכנין שרון מימר: "היה באמת חשוב לסיים את הסיבוב הזה בצורה טובה. אני חושב שהמועדון הזה כבר הוכיח שלוש פעמים העונה, שאחרי הפסד אנחנו חוזרים לניצחון וזה בגלל התנהלות טובה ושקט שיש, אני מקווה שנתרכז באמת רק בכדורגל, כי ברגע שאנחנו עושים את זה, אנחנו טובים מאוד.

על המשחק: "היו חלקים טובים במשחק, לא קל לשחק נגד קבוצה שבאה להילחם על החיים שלה. היינו צריכים להיות מרוכזים יותר ולנצל את היתרון המספרי בצורה יותר טובה. בירם כיאל מוכיח כל פעם מחדש שהוא ברמה הכי טובה שיש בליגה". על העובדה שבסכנין חשבו להחליף אותו: "אני לא מתעסק בזה, אנחנו מתעסקים בכדורגל. לא יודע אם חשבו על זה או לא, אבל העובדה היא שאני פה".

בירם כיאל: "מה שהיה חשוב היום זה לנצח לאחר ההפסד לחדרה במחזור שעבר. כל דקה על המגרש אני מנסה לעזור לחבר'ה, לקחת אותם קדימה ולנצח משחקים. אני מרגיש טוב, אני בכושר ומנסה לעזור לקבוצה כמה שיותר. הכי חשוב מבחינתי, שהתהליך שהתחלנו ימשיך. אפשר להגיד שעשינו סיבוב מוצלח מאוד, אנחנו מפוקסים במה שאנחנו עושים. ברגעים הפחות טובים שמרנו על חדר ההלבשה, היינו ביחד ואנחנו רק רוצים להמשיך להתחבר ולהנות ביחד, כדי להביא את המועדון הזה למקום טוב. כרגע אנחנו מסתכלים על משחק הגביע הבא".

מחר יתקיים משחק אחד במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל, כאשר הפועל באר שבע תארח את הפועל נוף הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully