וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין לא מוותרים על בירם כיאל: "הריגוש היחיד שלו הוא אצלנו"

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 7:15

אחרי הניצחון החשוב על מכבי פ"ת, במועדון משוכנעים שהכוכב לא פוזל למועדונים הגדולים: "יכול להוביל אותנו לעונה גדולה ואירופה. אין לו מה לחפש בחוץ"

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

בני סכנין סיימה אתמול (שבת) סיבוב ראשון מוצלח במיוחד עם הניצחון על מכבי פתח תקוה. לקבוצה של שרון מימר יש אחרי 13 מחזורים 21 נקודות מתוך 39 בדרך ל-54 אחוזי הצלחה. מאז עונת 2013/14 לא רשמה סכנין סיבוב ראשון כל כך טוב. אז זה היה מרקו בלבול שאימן את הקבוצה והוביל אותה ל-23 נקודות בתום הסיבוב הראשון.

במועדון כבר שכחו שבמהלך הסיבוב נשמעו רינונים סביב המאמן ואפילו רצו לצרף את שמעון הדרי כמנהל מקצועי. היום מבינים במועדון שצריך לתת הרבה יותר כבוד וסבלנות למאמן, אבל מודים שזה לא אומר שרצף של תוצאת לא טובות בהמשך העונה, לא ייצר שוב רעש שלילי סביב המאמן שלהם. "הסיבוב הזה צריך ללמד לקח את כולם", אמר אמש שחקן בקבוצה. "צריך להיות הרבה יותר סבלניים כלפי המאמן והמועדון רק ירוויח. שרון עושה עבודה מצוינת בסכנין ומגיע לו הרבה קרדיט להצלחה שלנו".

בירם כיאל שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
כיאל חזר מהרחקה, סכנין חזרה לנצח/מאור אלקסלסי

אתמול חזרה הקבוצה לנצח אחרי ההפסד להפועל חדרה במחזור הקודם כשבירם כיאל חוזר להרכב אחרי ריצוי עונש בגין צהובים. כיאל כבש מהנקודה הלבנה אחרי שסחט פנדל בעצמו ושוב היה מעל כולם. בסכנין בטוחים שהכוכב שלהם מבין שאין לו מה לפזול למועדונים אחרים בכדורגל הישראלי. "בירם הוא השחקן הלוהט של הליגה בסיבוב הראשון והוא עשה את זה בסכנין", אמרו אמש במועדון. "אחרי מה שבירם עבר באי הבריטי שום דבר כבר לא יכול לרגש אותו בישראל מלבד להיות שחקן מוביל בקבוצה המובילה של המגזר. גם הוא יודע שהוא לא צריך לחפש הרפתקאות בחוץ כשהוא יכול להוביל את סכנין לעונה גדולה ולאירופה".

באשר להתבטאות של אבי לוזון בתום המשחק, אמרו בסכנין: "לוזון לא היה צריך לדבר ככה. בשנת 2021 שופט לא יכול להמציא משהו. מי שהוציא את הכרטיס האדום זה ריינשרייבר ומי שישב ב-VAR היה בר נתן. אם שניהם חשבו שהיה מקום לכרטיס האדום, מה הקשר לשופט הרביעי? גם אם הוא חשב שיש מקום לאדום, הוא עדיין לא השופט שקובע במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully