וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניס הפכה בתוספת הזמן, מארסיי במקום השלישי, מונאקו הופתעה

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 23:34

אנדי דלור (57 ו-91) קבע 1:2 על אנז'ה, אונדר העניק למארסיי 0:1 אצל קלרמון והקבוצה מהנסיכות הפסידה 2:0 לברסט. מהפך גדול לבורדו

המחזור ה-12 בליגה הצרפתית הגיע היום (ראשון) לסיומו עם ניצחון דרמטי של ניס בתוספת הזמן, עלייה של מונאקו למקום השלישי והפסד מפתיע של מונאקו. בורדו הפכה מ-2:0 ל-2:3 על ריימס בדקה ה-95.

אנדי דלור שחקן ניס חוגג שער. רויטרס
גיבור הניצחון של ניס. אנדי דלור/רויטרס

אנז'ה - ניס 2:1

מאז התבוסה הקשה שנחלה אנז'ה במשחק הבית נגד נאנט במחזור השישי, היא נכנעה רק בפריז לסן ז'רמן מפנדל של קיליאן אמבפה בדקה ה-87. היום היא המשיכה ביכולת הטובה והייתה קרובה להפתיע גם את ניס, אלא שבתוספת הזמן היא ספגה מהפך וחוותה את הפסדה השלישי העונה.

סופיאן בופאל בדקה ה-24 העלה את אנז'ה ליתרון כשדייק מהנקודה הלבנה אחרי שיוסף אטאל הוכשל ברחבה, אך מי שהציל מהפסד את כריסטוף גאלטייה חניכיו היה אנדי דלור: בדקה ה-57 הוא ניסה את מזלו ממרחק וראה כיצד הכדור משנה כיוון ומכניע את פול ברנרדוני חסר האונים, ובדקה ה-91 הוא שוב בעט מחוץ לרחבה והפעם מצא את הרשת בשער יפהפה כדי להשיב את קבוצתו למקום השני ולהותיר את הפער מהמוליכה פריז סן ז'רמן על שמונה נקודות.

עוד בוואלה!

זלאטן: "פ.ס.ז' מתגעגעת אליי, בזכותי היא הפכה לקבוצה שהיא היום"

לכתבה המלאה
מתאו גנדוזי (מימין) עם ג'נגיז אונדר שחקני מארסיי. BSR Agency, GettyImages
ניצחון קשה. ג'נגיז אונדר, משמאל, עם מתאו גנדוזי/GettyImages, BSR Agency

קלרמון - מארסיי 1:0

אחרי שתי תוצאות תיקו מול הקבוצות שמקדימות אותה בטבלה, מארסיי חזרה למקום השלישי עם ניצחון קשה במגרשה של העולה. חורחה סמפאולי השאיר על הספסל את דימיטרי פאייה וארקדיוש מיליק, אבל זה לא מנע מהאורחת לפתוח טוב ולעלות ליתרון משער יפהפה של ג'נגיז אונדר הטורקי, שפרץ מימין ובעט בשמאל אל הפינה הרחוקה בדקה ה-25. קלרמון הכניסה את מלך שעריה מוחמד באיו שהיה מעורב בשבוע שעבר בתאונת פגע וברח, והוא כמעט השווה, כשבצד השני אונדר ומיליק נעצרו אצל השוער.

ג'ימי בריאן שחקן בורדו. Jean Catuffe, GettyImages
בלתי נגמר. ג'ימי בריאן/GettyImages, Jean Catuffe

בורדו - ריימס 2:3

אוסקר גרסיה חשב שיש לו בכיס שלוש נקודות שירחיקו אותו מהתחתית, אבל בורדו השלימה מהפך גדול בדקה ה-95 וחגגה ניצחון ביתי ראשון העונה שאפשר לה לעקוף את ריימס בטבלה. האורחת הובילה משער של הוגו אקיטיקה (37) והכפילה את יתרונה בזכות המחליף בראדלי לוקו (63), אבל אז ג'ימי בריאן הוותיק והטוב נכנס לשחק. החלוץ עלה בדקה ה-66, בישל ליאסין עדלי בדקה ה-73 ואחרי עוד חמש דקות הכניע בעצמו את פרדראג ראיקוביץ'. המהפך הושלם בדקה ה-95, אחרי החלטת VAR שהעניקה לבורדו פנדל בעקבות נגיעת יד, ובריאן השלים צמד ששווה שלוש נקודות יקרות.

ברסט - מונאקו 0:2

מאז נובמבר 1990 לא הצליחה מונאקו לנצח במגרשה של ברסט, וכמו בעונה שעברה שוב הפסידה לה. המארחת לא ניצחה ב-11 המחזורים הראשונים, אבל דווקא מול הקבוצה של ניקו קובאץ' התעלתה. סטיב מונייה נותר חופשי ברחבה וכבש בדקה ה-18, מונאקו בעטה רק פעם אחת למסגרת ובדקה ה-79 אירבן קרדונה הכין לפרנק הונורא את השני.

משחקים נוספים

שטרסבורג - לוריין 0:4
לשטרסבורג: לודוביק אז'ורק (28), חביב דיאלו (39 ו-45), אדריאן תומאסון (65)

טרואה - ראן 2:2
לטרואה: עדיל ראמי (38), טריסטן דינגומה (40). לראן: נאייף עקרד (9), מרטן טרייה (81)

מונפלייה - נאנט 0:2
למונפלייה: פלורן מולה (64), אלי ווהי (71)

תוצאות משחקי המחזור ה-12 בצרפת:

פריז סן ז'רמן - ליל 1:2
מץ - סנט אטיין 1:1
ליון - לאנס 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully