וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם תפנה לאנטוניו קונטה, שבינתיים מחכה למנצ'סטר יונייטד

באיטליה פורסם שהתרנגולים בוחנים מחדש את האפשרות להחתים את המאמן שסירב להצטרף בקיץ וממתין להתפתחויות עם סולשיאר. הקהל דורש את פיטורי נונו אספיריטו סנטו

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 3:0/ספורט1

האם טוטנהאם בדרך לזעזוע נוסף? מאז פיטוריו של המאמן מאוריסיו פוצ'טינו בנובמבר 2019, כבר אין ספק בכך שהקבוצה נמצאת במגמת ירידה וכעת ייתכן שהגיע זמנו של מאמן נוסף לשלם את המחיר. אחרי התבוסה אמש (שבת) 3:0 למנצ'סטר יונייטד, הדיווחים בלונדון סותרים ובעוד שישנם פרסומים על כך שמעמדו של נונו אספיריו סנטו מעורער ושהאוהדים דורשים את פיטוריו, ישנם גם דיווחים שהוא יזכה לפחות למשחק נוסף על הקווים ושעתידו עשוי להיות מוכרע רק אחרי מחזור הליגה הבא נגד אברטון.

אוהדי טוטהאם כבר שרו אתמול "אתה לא יודע מה אתה עושה" לעברו של המאמן ושריקות הבוז והקללות מהיציעים רק הלכו וגברו ככל שהמשחק התקדם. גם בעלי הקבוצה, דניאל לוי, לא יצא נקי, ומופעלים עליו כעת לחצים להקשיב לקהל ולבצע זעזוע נוסף על הקווים.

כזכור, טוטנהאם מינתה בקיץ את פביו פראטיצ'י האיטלקי כמנהלה המקצועי ומספר ניסיונות שלו לאורך הקיץ למנות מאמנים כשלו, וכך הוא בחר בסופו של דבר בפורטוגלי שעזב את וולבס. בימים אלו הוא מגן על נונו וטוען שהקבוצה רק בתחילת דרכה, אבל העיתונאי האיטלקי אלפרדו פדולה מ"גאזטה דלו ספורט" דיווח הבוקר שטוטנהאם תפנה פעם נוספת לאנטוניו קונטה בתקווה לצרפו, על אף שהמאמן בשלב זה ממתין להתפתחויות ממנצ'סטר יונייטד, אם זו תבחר במוקדם או במאוחר להיפרד מאולה גונאר סולשיאר.

בסיום המשחק ניסה אספיריטו סנטו לטעון להגנתו: "זה לא שיש בעיה בהעברת מסרים או שהשחקנים לא מבינים אותם, אלא שזה משחק כדורגל. שער שלנו נפסל, ספגנו שער ואיבדנו את המומנטום. בסוף משנה מה שקורה על הדשא ואני סומך על השחקנים ומאמין בהם, ומהאוהדים אני מבקש להמשיך לתמוך בנו ולעמוד לצדנו כדי שנוכל לעשות את השינוי".

עוד בוואלה!

קמה מהקרשים: שער ובישול לרונאלדו, 0:3 למנצ'סטר יונייטד על טוטנהאם

לכתבה המלאה
הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. Catherine Ivill, GettyImages
שער פרמיירליג אחד בלבד העונה. הארי קיין/GettyImages, Catherine Ivill

המאמן גם נשאל על היכולת של הארי קיין, ששוב היה חלש ולו עדיין שער פרמיירליג אחד בלבד בתשעה משחקים בהם שותף העונה: "כולנו צריכים להשתפר, כקבוצה כולנו צריכים לעשות טוב יותר. בעטנו לשער 10 פעמים ולא מצאנו את המסגרת, אז ברור שאנחנו צריכים להיות יותר מדויקים, אבל זה תקף לכולנו ואנחנו לא צריכים לשפר רק את משחק ההתקפה, אלא גם את ההגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully