וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו השתווה לדרוגבה. סולשיאר: "הוא וקבאני משפרים את הקבוצה"

הפורטוגלי שכבש ובישל ב-0:3 על טוטנהאם הפך לשחקן המבוגר ביותר שעושה זאת מאז חלוץ העבר. המאמן: "השבוע הזה היה קשה"

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 3:0/ספורט1

במנצ'סטר יונייטד שבו לחייך אמש (שבת) לאחר ה-0:3 הגדול על טוטנהאם בחוץ. השדים האדומים הגיעו לאחר ההשפלה היסטורית מול ליברפול, כשלפני כן חטפו 4:2 מלסטר, והתאוששו על חשבון התרנגולים כאשר כריסטיאנו רונאלדו, שפתח את מסכת הכיבושים כבש אתמול את שערו השביעי בשישה משחקים עבור הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר. הפורטוגלי בישל לאדינסון קבאני את השני (64) ומרקוס ראשפורד חתם את הניצחון עם שער בדקה ה-86.

באשר לרונאלדו, בגיל 36 ו-267 ימים הוא הפך לשחקן המבוגר ביותר שמבקיע ומבשל באותו משחק בפרמיירליג מאז עשה זאת דידייה דרוגבה במדי צ'לסי גם מול טוטנהאם - באותו גיל בדיוק כמו CR7. בנוסף, רונאלדו וקבאני הם צמד הכובים המבוגר ביותר שמבקיע עבור השדים האדומים מאז ריאן גיגס ופול סקולס שעשו זאת מול ניוקאסל ב-2010.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשאר, שקיבל מעט אוויר לנשימה, החמיא לרונאלדו וקבאני: "הם משחקים טוב מאוד ביחד, והניסיון שלהם עצום. יש להם הרבה כבוד אחד לשני, והאיכות שלהם לא נופלת מאף שחקן. הם משחקים עבור המועדון לא משנה מה, ותמיד מנסים לשפר את שאר השחקנים. אם הם לא יתנו את מה שהם נותנים עבור מנצ'סטר יונייטד הם לא ישחקו".

באשר למעמדו אמר הנורבגי: "הרגשתי את מידת הלחץ עוד ביום הראשון שלי כאן. השבוע הזה היה קשה עבור השחקנים, גם האוהדים לא בדיוק היו מרוצים. זה היה משחק אחד, ועכשיו אנחנו ממשיכים למשחק הבא, בליגת האלופות מול אטאלנטה. אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים ומוטלת עלינו אחריות גדולה. אנחנו צריכים להנות מזה".

עוד בוואלה! ספורט

קמה מהקרשים: שער ובישול לרונאלדו, 0:3 למנצ'סטר יונייטד על טוטנהאם

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו עם אדינסון קבאני. Catherine Ivill, GettyImages
"יש להם הרבה כבוד אחד לשני". רונאלדו וקבאני/GettyImages, Catherine Ivill

המספרים

* בגיל 36 ו-267 ימים הפך כריסטיאנו רונאלדו לשחקן המבוגר ביותר שמבקיע ומבשל באותו משחק בפרמיירליג מאז עשה זאת דידייה דרוגבה במדי צ'לסי גם מול טוטנהאם - באותו גיל בדיוק כמו CR7.

*כריסטיאנו רונאלדו וקבאני הם צמד הכובים המבוגר ביותר שמבקיע עבור השדים האדומים מאז ריאן גיגס ופול סקולס שעשו זאת מול ניוקאסל ב-2010

* כריסטיאנו רונאלדו כבש ובישל באותו משחק בפעם ה-12 עבור מנצ'סטר יונייטד במשחק אתמול מול טוטנהאם.

* כריסטיאנו רונאלדו כבש 11 שערים מול טוטנהאם, יותר מאשר נגד כל קבוצה אנגלית בכל הקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully