וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה השוותה את פתיחת העונה הגרועה בתולדותיה, חשש ממצב אגוארו

פחות מ-38,000 איש הגיעו לתמוך בקטלאנים, שעומדים על שיא שלילי של נקודות אחרי 11 משחקי ליגה. החלוץ התלונן על כאבים בחזה ועבר בדיקה קרדיולוגית. אלבה: "היריבות כובשות נגדנו בקלות"

ייתכן שאם התצוגה של שחקני ברצלונה נגד אלאבס אמש (שבת) תיבחן לעומק, יימצא שיפור בלא מעט היבטים בהשוואה ליכולת שראינו תחת רונאלד קומאן. אבל גם בתום המשחק הראשון תחת המאמן הזמני סרג'י ברחואן, השורה התחתונה שוב הייתה בלתי מספקת עבור הקטלאנים שרשמו 1:1 בלבד נגד אלאבס בבית ונותרו במרכז הטבלה בליגה הספרדית.

הקהל שוב הפנה את הגב לשחקני ברצלונה, כשרק 37,278 צופים הגיעו לקאמפ נואו, במועדון יקוו שהמינוי הצפוי של צ'אבי למאמן החדש יחזיר את האמון של הקהל כלפי הקבוצה. עד שזה יקרה, בארסה השוותה את הערב את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז עונת 2002/03, שהיא גם הפתיחה הכי רעה מאז שהחלו להעניק שלוש נקודות על ניצחון: 16 נקודות בלבד צברו הבלאוגרנה ב-11 משחקי ליגה. מעולם לא הייתה קבוצה שזכתה באליפות ספרד אחרי פתיחת עונה שכזו, אבל למען האמת, זו ממילא לא מטרה ריאלית עבור ברצלונה הנוכחית.

שחקן ברצלונה ממפיס דפאי. רויטרס
עוד תוצאה מאכזבת, גם אחרי פיטוריו של קומאן. שחקני ברצלונה מאוכזבים/רויטרס

מעבר לביצועים על כר הדשא והתוצאה המאכזבת, דאגה נוספת עבור הקטלאנים הגיעה מכיוונו של סרחיו אגוארו. החלוץ הארגנטינאי, שרק לאחרונה ערך את הופעת הבכורה הרשמית שלו בקבוצה, סבל מעלייה חריגה בקצב הלב שלו במהלך המחצית הראשונה וקיבל טיפול במשך מספר דקות, לפני שהוחלף מוקדם מהמתוכנן. בסופו של דבר אגוארו קם וצעד החוצה בכוחות עצמו, אך הוא נלקח לבדיקות נוספות בבית החולים למען הסר ספק. ברצלונה עד כה אישרה שהוא עבר בדיקה קרדיולוגית לאחר שהתלונן על סחרחורת וכאבים בחזה וצפויים עדכונים באשר למצבו במהלך היממה הקרובה.

על כר הדשא, מרבית הבעיות המקצועית המוכרות חזרו על עצמן גם אמש - כישורים בינוניים בחלק הקדמי וריבוי טעויות בהגנה. מי שניצל את חולשת החוליה האחורית הפעם היה לואיס ריוחה, שמתברר ככבשה שחורה של ממש עבור ברצלונה: שחקנה של אלאבס, שהבקיע את שער השוויון, מצא את הרשת נגד הבלאוגרנה בפעם השלישית בקריירה, כאשר בסך הכל יש במאזנו חמישה שערים בלבד (!). זה המשחק השלישי ברציפות שבו החלוץ כובש נגד בארסה, לאחר שגם אשתקד סחט ממנה נקודה ב-1:1 אצל אלאבס.

שוער ברצלונה, מארק אנדרה טר סטגן. רויטרס
היריבות מבקיעות לרשת שלו בקלות. טר סטגן מתוסכל/רויטרס

ג'ורדי אלבה, שבישל לממפיס דפאי את שער היתרון, אמר בסיום: "עשינו מאמצים, אבל קשה לנו מאוד להבקיע שערים ונדמה שהיריבות עושות את זה בקלות. זה מאוד קשה. אני מודה לקהל שהגיע לתמוך בנו". המאמן הזמני סרג'י סיכם: "שלטנו במשחק, היינו אינטנסיביים במחצית השנייה והגענו למצבים, אבל לא הצלחנו. אנחנו חייבים להתאושש פיזית ומנטלית ולשים את השחקנים על המסלול הנכון. פציעות? זה המצב, יש לנו את שחקני הספסל ואת קבוצת המילואים, אין ברירה אלא להביט קדימה. לגבי אגוארו, הוא אמר לי שהוא חש סחרחורת. הבנתי שהוא נסע לבית החולים, חוץ מזה לא ידוע לי כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully