וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ניצחה 1:2 את רומא בחוץ ונשארה צמודה לנאפולי

איברהימוביץ' (26) וקסייה בפנדל (57) כבשו והנחילו לג'אלורוסי הפסד ביתי ראשון מאז מרץ. נאפולי ניצחה 0:1 את סלרנטינה

תקציר: רומא - מילאן 2:1/ספורט1

המחזור ה-11 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) ובמשחק המוקדם ניצחה אינטר 0:2 את אודינזה מצמד של חואקין קוראה. בהמשך, דור פרץ עלה כמחליף בתיקו של ונציה אצל גנואה, בעוד סוף פודגוראנו לא שיחק בתבוסה של ספציה מול פיורנטינה. המוליכה נאפולי המשיכה בשלה עם 0:1 בדרבי על סלרניטנה.

במשחק המרכזי הצליחה מילאן איכשהו לגרד ניצחון 1:2 מול רומא בחוץ למרות לחץ כבד מאוד של הג'אלורוסי ב-25 הדקות האחרונות.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן חוגג שער. רויטרס
שער הליגה הראשון היה ב-30 באוקטובר 1999. איברהימוביץ'/רויטרס

רומא - מילאן 2:1

הרוסונרי עם ניצחון ליגה שביעי ברציפות והם נשארו צמודים לנאפולי עם 31 נקודות מ-33 אפשריות. רומא במקום החמישי בלבד עם 19 נקודות והפסד שלישי בששת המחזורים האחרונים למרות לחץ כבד על השער של מילאן ב-20 הדקות האחרונות של המשחק. עבור הג'אלורוסי זהו הפסד ביתי ראשון מאז 21 במרץ, אז נוצחו 2:0 על ידי נאפולי.

זלאטן איברהימוביץ' האחד והיחיד העלה את מילאן ליתרון בדקה ה-26 עם כדור חופשי נהדר והגיע עם השער הזה ל-400 שערי ליגה בקריירה. אגב, השער הראשון שלו בליגה היה ב-30 באוקטובר 1999. בדקה ה-50 הוא כבש שער נוסף, אבל הוא נפסל בשל נבדל. הרוסונרי קיבלו פנדל אחרי עבירה של רוג'ר איבנייז ברחבה ופרנק קסייה בעט פנימה את ה-0:2 בדקה ה-57. תאו הרננדז השאיר את מילאן בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-66 אחרי שספג כרטיס צהוב שני והורחק. רומא לחצה בטירוף על השער של מילאן ובדקה ה-93 צימקה משער של סטפן אל שעראווי.

עוד בוואלה!

יד האלוהים בגרסת דייגו בן ה-15: נאפולי שחזרה את הגול המפורסם

לכתבה המלאה
שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
לא היה קל בדרבי. שחקני נאפולי חוגגים/רויטרס

סלרניטנה - נאפולי 1:0

הדרבי של קמפניה נערך בסרייה A לראשונה אחרי 74 שנים (נאפולי הייתה בליגה השנייה כאשר סלרניטנה שיחקה בליגה הבכירה ב-1998/99) ולמרות מאבק עיקש מצד העולה, היא לא הצליחה לקחת נקודה מהמוליכה הגאה. נאפולי חסרה את מלך שעריה ויקטור אוסימן והמאמן לוצ'אנו ספאלטי בחר להשאיר על הספסל גם את הקפטן לורנצו אינסינייה, אבל אחרי 61 דקות פיוטר ז'לינסקי הפולני הרגיע אותו עם שער מתוך הרחבה. תשע דקות לאחר מכן הורחק גריגוריס קסטאנוס משורות המארחת ומצד שני גם קאלידו קוליבאלי ראה כרטיס אדום (77), כשהתוצאה נותרה בעינה. נאפולי ספגה עד כה שלושה שערים בלבד ואיבדה רק שתי נקודות.

צפו בניצחון של נאפולי בדרבי

תקציר: סלרניטנה - נאפולי 1:0/ספורט1
חואקין קוראה, שחקן אינטר. MARCO BERTORELLO, GettyImages
הצמד השני שלו העונה. חואקין קוראה/GettyImages, MARCO BERTORELLO

אינטר - אודינזה 0:2

הנראזורי עדיין מסתכלים על נאפולי ומילאן מלמטה, אבל היום הם רשמו את ניצחונם השני ברציפות בליגה - כפי שקורה בדרך כלל נגד אודינזה. הנראזורי גברו על הזברות בפעם ה-11 מתוך 14 המפגשים האחרונים, במשחק בו שלטו לכל אורכו והשיגו את שלוש הנקודות בצדק כדי להבטיח שבוע נוסף במקום השלישי.

במשך שעה התקשו המקומיים להכניע את מרקו סילבסטרי בין הקורות, אלא שאז הגיע הארגנטינאי חואקין קוראה שלקח את המושכות והוביל את הקבוצה לניצחון עם צמד מהיר בדקות 60 ו-68 ומיד לאחר מכן הוחלף. קוראה, אגב, הכפיל את מספר שעריו העונה בסרייה A לארבעה, כשגם בפעם הקודמת שכבש, במחזור השני נגד ורונה, הוא הבקיע צמד מהיר. עבור האורחים זהו הפסד ראשון אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות בליגה והם עם 11 נקודות בלבד ב-11 מחזורים.

דושאן ולאחוביץ' שחקן פיורנטינה חוגג שער. Gabriele Maltinti, GettyImages
שלושער גדול בדרך לניצחון. דושאן ולאחוביץ' חוגג/GettyImages, Gabriele Maltinti

פיורנטינה - ספציה 0:3

אחרי ששותף בשלושה משחקים רצופים (פעמיים מהספסל, פעם אחת בהרכב), סוף פודגוראנו לא שותף ב-1:1 עם גנואה במחזור הקודם, ומקווה לחזור לקבל דקות למרות מצבה הסבוך של קבוצתו, שמרוחקת רק נקודה אחת מהקו האדום. מנגד, הוויולה רוצים לחזור לנצח אחרי ההפסד 1:0 ללאציו ומקווים לקבל תוצרת מדושאן ולאחוביץ'.

סלבטורה סיריגו שוער גנואה עוצר את מתיאה קלדארה שחקן ונציה. GettyImages
גנואה וונציה נפרדו בתיקו. סיריגו הודף/GettyImages

גנואה - ונציה 0:0

בדיוק כמו ספציה של סוף פודגוראנו, גם ונציה של דור פרץ מקרטעת ונמצאת נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום. באיטליה מדווחים שהקשר הישראלי עשוי לחזור להרכב במשחק התחתית החשוב, אחרי שלא שותף בהפסד המביך לסלרניטנה במחזור הקודם. מנגד, גנואה יודעת שניצחון יעלה אותה מעל הקו האדום ונחושה לעשות זאת אחרי שגירדה בשבוע שעבר נקודות מספציה בדקות הסיום.

במשחק נוסף:

ססואולו - אמפולי 2:1
(כבש לססואולו: לורנצו טונלי, עצמי, 43. לאמפולי: אנדראה פינאמונטי, 83 בפנדל, שימון זורקובסקי, 93).

צפו בתיקו בין גנואה לוונציה

תקציר: גנואה - ונציה 0:0/ספורט1

המחזור יושלם ביום שני במפגש בין בולוניה לקליארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully