וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכה לא הייתה בכנף: כך מסתדרת צ'לסי ללא כוכביה בהתקפה

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 12:04

לוקאקו, ורנר ופוליסיץ' פצועים וגם מאונט לא נכלל בסגל נגד ניוקאסל, אבל צ'לסי כתשה יריבה נוספת בזכות ג'יימס וצ'ילוול, הביסה 0:3 והגדילה את הפער בפסגה

תקציר: ניוקאסל - צ'לסי 3:0/ספורט1

צ'לסי התקשתה אתמול (שבת) במשך כשעה נגד ניוקאסל, עד שהגיע המגן הימני ריס ג'יימס, כבש צמד נפלא והוביל את הבלוז ל-0:3 במגרשם של המגפייז, כשאת השער האחרון כבש ז'ורז'יניו מהנקודה הלבנה.

תומאס טוכל ושחקניו הגדילו את הפער בפסגה לשלוש נקודות מליברפול ולחמש ממנצ'סטר סיטי, אבל הסיפור הגדול הוא משחק ההתקפה של אלופת אירופה - שעם ובעיקר בלי הפצועים רומלו לוקאקו, טימו ורנר, כריסטיאן פוליסיץ' וגם מייסון מאונט, מצליחה לכתוש את יריבותיה דרך האגפים.

בן צ'ילוול חוגג עם ריס ג'יימס, שחקני צ'לסי. Ian MacNico, GettyImages
גם לוקאקו מתקשה לעמוד בקצב הכיבושים שלהם. צ'ילוול וג'יימס/GettyImages, Ian MacNico

ג'יימס בן ה-21 פרץ את הסכר בדקה ה-64, חגג צמד ראשון בפרמיירליג כעבור 12 דקות ובסך הכל הוא עם ארבעה שערים ושני בישולים בשבעה משחקי פרמיירליג בהם שותף העונה - ב-368 דקות בסך הכל. במשחקים בהם ג'יימס לא שותף בעקבות כרטיס אדום שספג נגד ליברפול ובגין פציעה שנגרמה לו מאוחר יותר, שיחק ססאר אספיליקואטה שלזכותו שני בישולים העונה בפרמיירליג.

בצד שמאל המאזן מדהים לא פחות, כי שם מרקוס אלונסו עם שער ובישול בשישה משחקים העונה בליגה ומי שתפס את מקומו בהרכב הוא בן צ'ילוול, שכבש בכל שלושת המשחקים הקודמים ורק אתמול לא מצא את הרשת בפעם הראשונה העונה בפרמיירליג.

מאמן צ'לסי תומאס טוכל עם ריס ג'יימס. Stu Forster, GettyImages
יכול היה להתבדח בסיום, בזכותו. טוכל מודה לג'יימס/GettyImages, Stu Forster

כשנשאל טוכל על כך שג'יימס הוא השחקן המעורב ביותר בשעריה של צ'לסי העונה - אפילו יותר מחלוץ הרכש לוקאקו, שכבש שלושה שערים בשבעה משחקים - הוא השיב: "אנחנו לא צריכים להתאמן עם ריס ג'יימס על בעיטות, הוא בועט כמו סוס!! אני מאושר גם מצ'ילי (צ'ילוול) ששוב מראה את הפוטנציאל הגדול שלו ודוחף את עצמו לקצה, לוקח סיכונים ומרגיש חופשי בהתקפה. שניהם מהווים חלק משמעותי מאוד בשיטת המשחק שלנו, הם מגיעים מאחור ונכנסים לרחבה כדי לאיים על השער".

מיד לאחר מכן, מנגד, נשאל המאמן על מצבת הפצועים הארוכה ועל הקושי של שחקני הקישור לייצר שערים ובישולים, אלא שהגרמני בחר להתבדח וסיכם את הדיון כך: "אולי אני צריך לשחק גם איתם בכנפיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully