וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "פ.ס.ז' מתגעגעת אליי, בזכותי היא הפכה לקבוצה שהיא היום"

השבדי טוען: "חשבו שבאתי רק בשביל הכסף, זה שטויות". פ.ס.ז' מתחילה להבין: ספק אם ראמוס יחזור, עלילות וואנדה ואיקרדי פוגעות בקבוצה

תקציר: בולוניה - מילאן 4:2/ספורט1

זלאטן איברהימוביץ' טוען: יש לי חלק גדול בהפיכתה של פריז סן ז'רמן לקבוצת על בקנה מידה עולמי. הכוכב השבדי שלבש את המדים של הקבוצה מפריז בין השנים 2012-2016 והוביל אותה לארבע אליפויות צרפת, אמר בריאיון ל"טלפוט" בביטחון אופייני ש"אני בטוח שמתגעגעים אליי, כי שיניתי את המועדון לנצח".

לדבריו של זלאטן, "כולם חשבו שהגעתי לפ.ס.ז' רק בשביל הכסף, אבל זה שטויות. הגעתי במטרה לשנות את המועדון ולהפוך אותו לגדול יותר, ואני חושב שעמדתי בזה. מי שמסתכל על המועדון כיום, על הכוכבים שלו, הכסף שלו, המותג שלו, ולא רואה מה החלק של שחקני עבר במועדון בתהליך הזה - צריך להיות עיוור".

זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן. רויטרס
סלל את הדרך לכוכבים הבאים אחריו? זלאטן במדי פ.ס.ז'/רויטרס

עם או בלי זלאטן, פ.ס.ז' ממשיכה להתעסק גם בלא מעט עניינים מחוץ למגרש. הפציעה של סרחיו ראמוס, למשל, ממשיכה להדאיג את המועדון. הבלם הספרדי הוותיק עדיין לא שיחק במדי הקבוצה מאז שהצטרף בקיץ, ולמרות שלאונרדו הצהיר שהקבוצה ידעה מה מצבו הפיזי כשהחתימה אותו, רופאי המועדון מופתעים לרעה מכושרו. לפי "ל'אקיפ", המומחים שמסייעים לראמוס להשתקם מתקשים להאמין שהוא יוכל לחזור לשחק ברמות הגבוהות, וגם בפ.ס.ז' מתחילים להכיר בכך שייתכן שכלל לא ישחק העונה.

סוגיה נוספת שמטרידה את פ.ס.ז' היא פרשת הרכילות המתמשכת סביב הנישואים של מאורו איקרדי וזוגתו ומי שמשמשת כסוכנת שלו, וונדה נארה. לפי דיווחים בצרפת, לאונרדו פנה אישית לאיקרדי ודרש ממנו לחדול לחשוף את הדרמה המשפחתית ברשתות החברתיות, משום שמחול השדים סביבו פוגע בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully