וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקלין הודיעה: "קיירי אירווינג לא יהיה עם הקבוצה עד שיתחסן"

החלטה דרמטית לברוקלין. הג'נרל מנג'ר של הנטס, שון מארקס, הצהיר כי הכוכב לא יהיה חלק מהקבוצה עד אשר יתחסן נגד קורונה: "מכבדים את החלטתו, אבל לא נאפשר לאף אחד להיות חלק מהקבוצה באופן חלקי". פרשן ESPN: "הקבוצה נגעלת ממנו"

שחקן ברוקלין נטס קיירי אירווינג. /Tony Gutierrez, AP
ייכנע ללחץ? קיירי אירווינג/AP, /Tony Gutierrez

בברוקלין נטס ציפו וקיוו שקיירי אירווינג ייכנע ללחץ שהופעל על סרבני החיסונים ב-NBA ויסכים להתחסן נגד קורונה, אבל היום (שלישי) במועדון החליטו לשים קץ לפרשה ולספקולציות, ולצאת בהצהרה דרמטית: בהודעה רשמית מטעם הג'נרל מנג'ר שון מארקס, התקבל אישור רשמי לכך שהשחקן לא ייקח חלק באימוני הקבוצה או במשחקיה עד אשר יסכים להתחסן נגד הנגיף שתקף את העולם.

"לאור הסיטואציה הנוכחית ובתום מספר דיונים בנושא, החלטנו שקיירי אירווינג לא ישחק או יתאמן עם הקבוצה עד אשר יוכל לקחת חלק בצורה מלאה. קיירי קיבל החלטה ואנחנו מכבדים אותה, זו זכותו, אבל היא מונעת ממנו להיות חבר בקבוצה ואנחנו לא נאפשר לאף אחד להיות חלק מהקבוצה באופן חלקי בלבד", אמר מארקס.

קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. Kevork Djansezian, GettyImages
מסרב להתחסן וכרגע לא יהיה חלק מהקבוצה. קיירי אירווינג/GettyImages, Kevork Djansezian

לאחרונה התברר כי אירווינג לא יוכל ליטול חלק במשחקי הבית של הקבוצה, בשל דרישת העיר ניו יורק שלאולמות סגורים ייכנסו מחוסנים לנגיף בלבד. בשבועות האחרונים הועלתה האפשרות שאירווינג יהיה עם הקבוצה במשחקי החוץ בלבד, אבל כעת בקבוצה החליטו לדחות את ההצעה והודיעו שעל השחקן להתחסן אם ברצונו לשוב להיות חלק.

"הכרחי שנמשיך לבנות כימיה כצוות ונישאר נאמנים לערכים הוותיקים שלנו לשמור על כולם ביחד", הוסיף מארקס, "המטרות שלנו לזכות באליפות לא השתנו וכדי לעמוד במטרות כל חברי הארגון חייבים ללכת יחד באותו כיוון. אנו נרגשים לקראת פתיחת העונה ומקווים לעונה מוצלחת שתעשה את ברוקלין גאה".

אירווינג העלה פוסט באינסטגרם שרומז שהראש שלו במקום אחר

סטיבן איי סמית', פרשן ESPN, טוען שהאיבה בין הנהלת ברוקלין לאירווינג הסורר כבר הפכה ל"גועל". כזכור, בשנה שעברה אירווינג החליט באמצע העונה לקחת הפוגה ונעלם מאימוני הקבוצה, וחזר רק בהמשך. "אמרתי את זה כבר בעבר, ואני אומר לכם שוב - ברוקלין הייתה משחררת אותו תמורת קופסת עוגיות אילו הייתה יכולה", אמר הפרשן, "הם כל כך נגעלים מהבנאדם הזה. טואני אומר לכם מה שאני יודע".

לאור העובדה הזאת, אפשר להעריך שברוקלין תבחן את האופציה לשחרר את אירווינג, שבעיר אחרת (מלבד ניו יורק וסן פרנסיסקו) יוכל לשחק יותר משחקים, וסביר להניח שבימים הקרובים כבר יעלו הדיווחים על טריידים והתעניינות מקבוצות אחרות. לאירווינג יש חוזה לעונה נוספת, אך גם אופציה להפוך הקיץ לשחקן חופשי.

הג'נרל מנג'ר שון מארקס והבעלים ג'ו צ'אי היו אלה שקיבלו את ההחלטה, אחרי שהתייעצו עם הצוות ועם השחקנים. "החלטה כזאת, אתה לא מקבל בצורה פזיזה", אמר מארקס, "אנחנו מנסים להעמיד קבוצה שתוכל להתאמן בצורה מלאה ולתת את כולה. אני חושב שזה לא יהיה הוגן לקבוצה, לצוות, לבעלים ולאוהדים, ולמען האמת, גם לקיירי עצמו, כי לתת למישהו שלא מתאמן ומתכוננן כיאות, ולצפות ממנו שיהיה בכושר כמו חבריו, זה לא הוגן בנסיבות האלה. בגלל זה ההחלטה התקבלה".

על פי חוקי הליגה, שחקן שלא יעמוד לרשות הקבוצה שלו בגלל שלא התחסן לקורונה לא יקבל שכר על המשחקים הללו. כרגע נראה שלאור העובדה שיחמיץ את כל משחקי הבית, הוא אבד משכרו 17 מיליון דולר. הסכום יעלה בפלייאוף, על כל משחק בית נוסף. סביר להניח שגם סוגיית שכרו תעורר דיון וכותרות בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully