וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה "יוצא מהשוק", אבל בוושינגטון מסמנים נקודות לשיפור

הפורוורד הישראלי מסיר חלודה ובטוח בעצמו לקראת פתיחת עונתו השנייה ב-NBA, אבל אנסלד ג'וניור וקולדוול פופ מצפים ממנו ליותר בהגנה: "היו לו כמה טעויות ופספוסים"

דני אבדיה מדבר אחרי החזרה מהפציעה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

אחרי שסיים היעדרות של למעלה מחצי שנה מהמגרשים וחזר לשחק הלילה (בין שבת לראשון), דני אבדיה בטוח שעונתו השנייה ב-NBA תיראה אחרת לחלוטין מקודמתה.

"בעונת הרוקי שלי אני חושב שהייתי בשוק. זאת ההגדרה המדויקת", אמר אבדיה אחרי שקלע 4 נקודות ב-16 דקות בהפסד 117:99 של וושינגטון לניקס במשחק קדם עונה. "היו שחקנים ששיחקתי מולם בשנה שעברה ולא היה לי קל, אבל בשנה השנייה אתה כבר יודע איפה אתה נמצא ואתה מרגיש הרבה יותר טוב. כבר פגשתי את כל ההגנות בליגה, את כל השחקנים. אני מרגיש מנוסה יותר, חכם יותר, מבין יותר את הליגה".

אבדיה מבין שייקח לו זמן להסיר את החלודה שהצטברה בעקבות ההיעדרות הממושכת, אבל מאמין שזה יקרה מהר. "אני מרגיש שאני לאט לאט נכנס לקצב. לא קל לא לשחק חצי שנה וישר להיכנס לעניינים ברמה של ה-NBA, אבל אני מרגיש שאני עושה את הצעדים הנכונים", הסביר.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
יש חלודה, יש מקום לשיפור. אבדיה בפעולה הלילה/רויטרס

מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור שהעלה את אבדיה מהספסל, סיכם את ההופעה של הישראלי ואמר: "זה היה טוב, אפילו טוב מאוד. הוא לא קלע יותר מדי, אבל נתנו לו את הכדור והוא שיחק קצת פיק אנד רול, וקרא נכון את המהלכים".

יחד עם זאת, לדבריו של אנסלד ג'וניור, "היו לו גם כמה טעויות בהגנה. הוא צריך לתקשר טוב יותר, אנחנו צריכים לגרום לו לעשות את זה. הוא צריך לדבר עם השחקנים על המגרש בקול רם יותר, ולעיתים קרובות יותר".

החזרה של אבדיה לצד הופעת הבכורה של קנטביוס קולדוול פופ, הוציאו מהרוטציה הלילה את הרוקי קורי קיספרט, אבל אנסלד ג'וניור טוען שזה לא סימן לעתיד, ולא מרמז שום דבר על איך שהרוטציה תיראה בהמשך העונה. "זה לא אומר שום דבר. KCP חזר, דני חזר ורציתי להכניס אותם לעניינים. זאת הוכחה לעומק שיש לנו השנה. דני חוזר מפציעה ואני רוצה לתת לו בשלב ראשון דקות ארוכות".

עוד בוואלה!

אבדיה חזר אחרי חצי שנה וקלע 4 בהפסד לניקס: "צעד ראשון טוב"

לכתבה המלאה
מאמן וושינגטון וויזארדס ווס אנסלד ג'וניור. G Fiume, GettyImages
"השתמשנו בו בפיק אנד רול, והוא קרא את המהלכים". ווס אנסלד ג'וניור/GettyImages, G Fiume

גם קולדוול פופ התייחס לקאמבק של אבדיה והתייחס גם לשגיאות ההגנתיות שביצע. "הוא שיחק טוב, לא רע. עדיין יש לו הרבה עבודה, אנחנו צריכים לעזור לו להיות מפוקס כי הוא פספס כמה דברים בהגנה. לא ממש צפיתי בו משחק בעבר, אבל אפשר לראות את האנרגיות והמאמץ שהוא עושה, ואני חושב שהוא יהיה טוב עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully