וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר ניו יורק והנהלת ה-NBA שולחים מסר ברור לקיירי אירווינג

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 12:47

הליגה מגבילה עוד יותר את החוקים על שחקנים לא מחוסנים, אירווינג וה"ביג-3" של ברוקלין כבר הפכו לבדיחה, וביל דה בלאסיו הבהיר: לא נעשה הנחות לקיירי, גם אם יפסיד מיליונים

שחקני ברוקלין עורכים אימון לקראת העונה החדשה/Brooklyn Nets

הנהלת ה-NBA לא יכולה להכריח שחקנים להתחסן נגד קורונה, אבל פרוטוקולי הבריאות החדשים של הליגה יקשו מאוד על החיים של אלה שבחרו שלא להתחסן. בארה"ב מפרסמים שהליגה העבירה הוראות חדשות לקבוצות, לפיהן שחקנים שאינם מחוסנים חייבים לעבור בדיקות יומיות לפני שהם משתתפים בפעילויות קבוצתיות או כשהם נפגשים עם כל אחד מאנשי המועדון. שחקנים מחוסנים יצטרכו להיבדק רק אם הם מראים סימפטומים.

שחקנים שאינם מחוסנים צפויים להישאר בביתם תחת הגבלות, עם מספר הקלות - כגון קניות במכולת או הסעה של ילדים מבית הספר וחזרה, תוך הגבלת האינטראקציות עם חברים מחוץ למשק הבית. על שחקנים שאינם מחוסנים במלואם ייאסר לאכול באותו חלל לצד חברי הקבוצה המחוסנים. הם יהיו חייבים לשמור על ריחוק חברתי מחברי הקבוצה במהלך פעילות הקבוצה ותוך כדי טיפולים, כולל בחדר ההלבשה לפני המשחק ואחריו.

קיירי אירווינג, ברוקלין נטס חוגג. Al Bello, GettyImages
נתראה? קיירי/GettyImages, Al Bello

כידוע, שחקנים בולטים כמו קיירי אירווינג, אנדרו וויגינס, מייקל פורטר ג'וניור ובראדלי ביל אינם מחוסנים, וכל אחד מהם הביע בצורה כזו או אחרת את התנגדותו לחיסונים. בעקבות כך אירווינג ו-וויגינס עלולים להיעדר ממשחקי הבית של הקבוצות שלהם, לאור החוקים בניו יורק ובסן פרנסיסקו, שדורשים חיסון מכל אדם שנמצא באולם סגור באירוע גדול. השחקנים האלה לא יקבלו שכר עבור משחקי בית שיחמיצו, כך הודיע אתמול דובר ה-NBA מייק באס. "כל שחקן שיבחר שלא לציית לתנאי החיסון המקומיים לא יקבל תשלום עבור משחקים שהוא מפסיד", נכתב בהודעה שפורסמה לעיתונאים ביום רביעי בבוקר, בהחלטה שעלולה לעלות מיליוני דולרים לשחקנים.

עוד בוואלה!

60 שחקני NBA לא חוסנו: "קיירי מטפטף להם תיאוריות קונספירציה"

לכתבה המלאה

וכמובן שהרשת כבר מגיבה בצורה משעשעת למצב הלא פשוט בברוקלין, לאור העובדה שכרגע נראה כי אירווינג יוכל לשחק בפחות מחצי מהמשחקים העונה. אתמול, לדוגמה, אתר למבוגרים פנה לאירווינג וכתב לו: "גילינו עכשיו שייתכן שתפסיד 400 אלף דולר על כל משחק ביתי אם לא תתחסן... יהיה מאכזב אם תפסיד עשרות מיליוני דולרים, וגם האוהדים יתאכזבו... אנחנו יודעים שהקהילה המדעית לא יכולה לספק לך את התשובות שיגרמו לך להתחסן, ולכן לנו יש פתרון שישפיע עליך: אם תתחסן - תקבל מנוי VIP ונספק לך מופעים בחינם".

אבל המסרים לאירווינג מגיעים לא רק מכיוון הליגה והאוהדים. ראש העיר של ניו יורק ביל דה בלאסיו הבהיר שהחוקים בעיר לא ישונו כדי לעזור לאירווינג והוא לא יזכה לשום הנחה. "יש חוק, ויש למלא אותו", אמר, "בין אתה מפורסם, או לא מפורסם, אתה פשוט צריך להתחסן כדי לשמור על הבריאות של כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully