וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

60 שחקני NBA לא חוסנו: "קיירי מטפטף להם תיאוריות קונספירציה"

אירווינג עלול להיעדר ממשחקי הבית של ברוקלין בשל סירובו להתחסן וסוחף אחריו עשרות שחקנים בליגה, במה שמסתמן כמגמה מדאיגה. בתפריט: תיאוריות קשר על שבבים וכת השטן. קארים עבדול ג'באר בתגובה: "להעיף את מתנגדי החיסונים מהקבוצות"

לברון ג'יימס וראסל ווסטברוק מתאמנים לקראת פתיחת העונה/מתוך הטוויטר של לוס אנג'לס לייקרס

קיירי אירווינג שוב מצליח לעצבן את ארצות הברית, והפעם נראה שהוא סוחף אחריו עשרות שחקני NBA. לפי תחקיר של "רולינג סטון", מספר מתנגדי החיסונים מקרב השחקנים בליגה הטובה בעולם הולך ועולה, ולמעלה מ-60 שחקנים טרם חוסנו נגד קורונה אפילו פעם אחת.

לפי התחקיר, אירווינג שמשמש סגן נשיא ארגון השחקנים, "מפיץ תיאוריות קונספירציה בנוגע לחיסונים ו'מטפטף' אותן לקולגות". בתקופה האחרונה הוא החל לעקוב באינסטגרם ולהפיץ ברשתות החברתיות עמודים שמפיצים תיאוריות שכאלה. אחת התיאוריות היא שמאחורי החיסונים של "מודרנה" עומדים גופיים סודיים שהשתילו שבבים בחיסונים מתוך מטרה לאסוף מידע על שחורים, כחלק מתוכנית של כת השטן.

קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. רויטרס
החיסון תורם לבריאות? אירווינג בטוח שזו מזימה של כת השטן/רויטרס

בתחקיר מספרת דודתו של אירווינג ואחת מאנשי סודו שהוא מתנגד להתחסן "מסיבות מוסריות", וכי הוא מוכן לשלם את המחיר הכבד שכרוך בכך ולא לשחק במשחקי הבית של הנטס וכן בחלק ממשחקי החוץ. ה-NBA אמנם לא חייבה את השחקנים להתחסן, אבל כל קבוצה פועלת בהתאם למדיניות במדינה שלה. כך, למשל, במדינת ניו יורק הכניסה לאירועים רבי משתתפים מותנית בהצגת תעודת מתחסן.

"קיירי הולך לבחון את הסיטואציה בכובד ראש", אמרה הדודה, "אבל בכל מקרה, זה לא נובע מסיבות דתיות אלא מסיבות מוסריות. ייתכן שהוא יישב ביציע, ייתכן שהוא כלל לא יורשה להגיע למשחקי הבית. אני מעדיפה שימצאו פתרונות יצירתיים יותר מאשר לזרוק את השחקנים מהקבוצות, בהתחשב בעובדה שהחיסון הזה אפילו לא מונע את התפשטות הנגיף".

עוד בוואלה!

אנדרו וויגינס מסרב להתחסן נגד קורונה, יקבל פטור על רקע דתי?

לכתבה המלאה
קארים עבדול ג'אבר. GettyImages
הקול השפוי, שוב. קארים/GettyImages

כך או כך, הקולות בליגה שונים ומגוונים. לצד המגמה הגוברת של מתנגדי חיסונים, יש גם מי שמשוכנע שצריך להוקיע אותם. אחד מהם הוא קארים עבדול ג'באר, סנטר העבר האגדי ואחד שקולו הייחודי תמיד נשמע במסדרונות הליגה.

"ה-NBA חייבת להתעקש שכל השחקנים ואנשי הצוות יתחסנו או שייזרקו מהקבוצה", אמר קארים בנחרצות. "אין מקום לשחקנים שמוכנים לסכן את הבריאות של חבריהם לקבוצה, של אנשי הצוות והאוהדים רק כי הם לא מעכלים עד כמה הסיטואציה הזו רצינית, או כי לא עשו מחקר מעמיק. מוזר שמתנגדי החיסונים מתייחסים בהתנשאות מוחלטת למומחי רפואה, אבל ברגע שהילד שלהם או הם עצמם חולים וזקוקים לטיפול, הם מיד מתייצבים אצל אותם מומחים ונשמעים להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully