וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברוקלין מודים: לא יודעים מה הכוונות של קיירי אירווינג, ומה לעשות איתו

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 8:12

"הסבלנות של המועדון תיבחן": בנטס מתכוננים לאפשרות שכוכב הקבוצה יתעקש שלא להתחסן, ולפיכך לא יעמוד לרשות הקבוצה במשחקי הבית ובאימונים בניו יורק. אפשרות: יודח מהסגל

ברוקלין נטס מתאמנת לקראת פתיחת עונת ה-NBA/חשבון הטוויטר הרשמי של ברוקלין נטס

מה יהיה עם קיירי אירווינג? ובכן, מתברר שלא רק חובבי ה-NBA לא בטוחים מה יעלה בגורלו של הכוכב העונה - אלא גם הנהלת ברוקלין נטס והצוות המקצועי. בארה"ב מדווחים הלילה (בין שלישי לרביעי) ש"בברוקלין עדיין לא יודעים מה כונותיו של אירווינג בנוגע לחיסון הקורונה, ובקבוצה לא קיבלו החלטה כיצד לכלול אותו בסגל לעונה הקרובה".

בימים האחרונים נרשמה אופטימיות בברוקלין בנוגע לאפשרות שאירווינג יתרצה ויסכים להתחסן, בידיעה שאם לא יעשה זאת, לא יתאפשר לו להתאמן בניו יורק או לשחק בעיר ולפיכך יידרש להחמיץ את כל משחקי הבית של הנטס, שמקווים העונה לזכות באליפות ולמעשה מוערכים על ידי הג'נרל מנג'רים כמועמדת הבכירה לזכות בתואר. עם זאת, על פי ESPN, "התקווה של ברוקלין דועכת, על רקע ההתעקשות של קיירי שלא להתחסן, והנטס מתכוננים לאפשרות שהשחקן לא יעמוד לרשותם למשחקי הבית ולאימונים בעתיד הקרוב".

קיירי אירווינג, ברוקליו נטס. מתוך הטוויטר של ברוקלין נטס, צילום מסך
מה יהיה? אף אד לא יודע/צילום מסך, מתוך הטוויטר של ברוקלין נטס

ברוקלין תיאלץ להחליט האם לאפשר לאירווינג להיות רק ב"חצי משרה", ובכך לתמוך בעמדותיו ולתת לו לשחק ככל שמתאפשר לו במסגרת המגבלות. מנגד, בברוקלין מודעים לבעייתיות של ההחלטה הזו ושוקלים להותיר אותו מחוץ לסגל לחלוטין ולא לשתף אותו במשחקים, גם באלה שבהם הוא רשאי לשחק.

ב-ESPN נכתב: "הנטס עד עתה הביעו תמיכה בקיירי, הקשיבו להתלבטויות שלו בנוגע לחיסון, תמכו בו וניסו להקנות לו מידע - אבל הסבלנות של המועדון תעמוד למבחן גדול, ככל שאירווינג לא יעמוד לרשות הקבוצה לטווח הארוך". כזכור, אירווינג תחת חוזה של 35 מיליון דולר לעונה, וכל משחק בית שיחמיץ הוא יאבד 300 אלף דולר, על פי חוקי הליגה.

עוד בוואלה!

העיר ניו יורק והנהלת ה-NBA שולחים מסר ברור לקיירי אירווינג

לכתבה המלאה

אירווינג לא לקח חלק באימון הקבוצה אתמול, והמאמן סטיב נאש הבהיר שלקבוצה אין שום כוונה להתאמן במקום אחר מחוץ לניו יורק (שבו החוקים אחרים) כדי לאפשר לו להיות עם הקבוצה. אירווינג יוכל להתאמן רק פעם אחת עם חבריו בעשרת הימים הקרובים, כשברוקלין תתכונן למשחק חוץ בפילדלפיה. בשבוע השני של העונה לנטס יהיו 6 משחקי בית רצופים (אירווינג יידרש להיעדר מהסגל ל-11 ימים), ובנובמבר-דצמבר תהיה לו תקופה שבה יידרש להיעדר 20 מתוך תקופה של 26 ימים.

אתמול שחקן גולדן סטייט אנדרו וויגינס הצהיר שהוא חוסן רק אחרי שהתרצה ונכנע, ושלמעשה הדבר "נכפה" עליו, לאחר שהבין ש"זה או להתחסן, או לשחק כדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully