וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק של מילווקי הופסק בגלל אזעקה, וושינגטון פתחה עם הפסד

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 8:15

תקרית לא שגרתית: המשחק של האלופה הופסק אחרי אזעקת שווא, השחקנים והצופים פונו מהמגרש. הוויזארדס המתחדשים הפסידו ליוסטון

ברוקלין נטס מתאמנת לקראת פתיחת עונת ה-NBA/חשבון הטוויטר הרשמי של ברוקלין נטס

וושינגטון ערכה הלילה (בין שלישי לרביעי) את משחק האימון הראשון שלה, כשהיא עדיין בלי דני אבדיה שעשוי לשחק במשחק מול ניו יורק בעוד ארבעה ימים, והוויזארדס פתחו את העונה עם הפסד, 125:119 ליוסטון. הוויזארדס הציגו את הסגל החדש שלהם, ופתחו בחמישייה עם בראדלי ביל (שסיים עם 18 נקודות), ספנסר דינווידי (14), קייל קוזמה (11), קורי קיספרט (12) ודניאל גאפורד (10). קווין פורטר ג'וניור בלט ביוסטון עם 25 נקודות.

שיקגו בולס הביסה 95:131 את קליבלנד. הניקס, עם קמבה ווקר בחמישייה (12 נקודות), ניצחו 104:125 את אינדיאנה. קמבה ווקר נשאל על העובדה שהניקס לא נכללים בטופ-7 של קבוצות המזרח בסקר של הג'נרל מנג'רים, וענה: "ממש לא אכפת לי. ככה זה כל שנה. קבוצות מצליחות ומגיעות משום מקום, זה קורה כל הזמן. רוב הג'נרל מנג'רים האלה מעולם לא שיחקו כדורסל. בואו נהיה אמיתיים. למי אכפת מה הם חושבים? ממש לא מזיזי לי. אנחנו מאמינים בעצמנו".

ה"דרמה" הלא שגרתית אירעה במשחק שבין מילווקי לממפיס, שהופסק אחרי שלושה רבעים בגלל אזעקה באולם (במצב של 77:87 לבאקס). אחרי שנשמעה באולם אזעקת אש, השחקנים והצופים התבקשו לפנות את האולם, ועל אף שמדובר היה באזעקת שווא, המשחק לא חודש. "זה שיגעון", אמר גרייסון אלן ממילווקי, "זה מסוג הדברים שאתה מספר, ולא מאמינים לך".

קווין דוראנט, נבחרת ארצות הברית. רויטרס
מוערך על ידי אנשי המקצוע. דוראנט/רויטרס

מי תזכה באליפות בעונת ה-NBA הקרובה? סקר הג'נרל מנג'רים המסורתי פורסם הלילה (בין שלישי לרביעי) בארה"ב, ועל פי המנהלים המקצועיים של קבוצות הליגה ברוקלין היא המועמדת הבכירה לזכות בתואר ואילו קוין דוראנט המועמד הבכיר לזכות בתואר ה-MVP.

על פי הסקר, 72 אחוז מהג'נרל מנג'רים מעריכים שהנטס יהיו אלה שיזכו בתואר, והם נמצאים הרבה מעל שתי הקבוצות היחידות הנוספות שהוזכרו על ידם כמועמדות: לוס אנג'לס לייקרס (17 אחוז) והאלופה מילווקי (10 אחוז). כזכור, בעונה שעברה ברוקלין הפסידה בפלייאוף למילווקי, וראשי הקבוצות מעריכים שהשנה היא תצליח לעשות את השדרוג והקפיצה, על אף חוסר הוודאות בנוגע לקיירי אירווינג.

עוד בוואלה!

"נכפה עליי לעשות חיסון": אנדרו וויגינס נכנע, וחושש לעתידו

לכתבה המלאה
לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. רויטרס
יעשה העונה עוד שדרוג? דונצ'יץ'/רויטרס

במזרח מעריכים ה-GMים שדירוג הקבוצות יהיה כדלהלן: ברוקלין, מילווקי, מיאמי, פילדלפיה, אטלנטה, בוסטון ואינדיאנה. במערב הם מעריכים את הדירוג: ל.א לייקרס, יוטה, פיניקס, דנבר, גולדן סטייט, ל.א קליפרס, דאלאס, פורטלנד.

בכל הנוגע לתואר ה-MVP - דוראנט קיבל 37 אחוז מהקולות, כשראשי הקבווצות מעריכים שהשיקום שלו מהפציעה הושלם, ומי שסחף בקיץ את נבחרת ארה"ב לזכייה בזהב אולימפי ימשיך להיות השחקן הדומיננטי בליגה, ושהוא יוכל לשחזר את הזכייה שלו בתואר האישי מ-2014 במדי אוקלהומה סיטי. הוא הקדים את לוקה דונצ'יץ' (33 אחוז) ואת יאניס אנטטוקומפו (13 אחוז), ג'ואל אמביד (7 אחוז), ג'יימס הארדן (7) וספטן קרי (3 אחוז). לברון ג'יימס לא קיבל קולות.

השחקנים שנבחרו לטובים ביותר בעמדות שלהם הם ג'יימס הארדן, סטפן קרי, קווין דוראנט, יאניס אנטטוקומפו וניקולה יוקיץ'.

מיאמי נבחרת לקבוצה שעשתה את הקיץ הכי טוב (כשצירפה את קייל לאורי) עם 77 אחוז, כשהלייקרס (שצירפו את ראסל ווסטברוק, בין השאר) קיבלו 17 אחוז מהקולות, וושינגטון (שקיבלה את ספנסרר דינווידי בין השאר) נכללה ברשימה. מאמן מיאמי אריק ספולסטרה נחשב כמועמד הבכיר לזכות בתואר מאמן העונה (55 אחוז).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully