וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "אני מדמיין את קיירי אירווינג כחלק מהקבוצה, אבל אולי אני נאיבי"

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 9:58

ברוקלין עדיין מבולבלת מחוסר הוודאות בנוגע לקיירי והחיסון, סטיב נאש מודה ש"זה באוויר", דוראנט יודע: זו אבידה מקצועית קשה לקבוצה

ברוקלין נטס מתאמנת לקראת פתיחת עונת ה-NBA/חשבון הטוויטר הרשמי של ברוקלין נטס

קווין דוראנט טוען שהוא עדיין "מדמיין" את קיירי אירווינג כחלק מהסגל של ברוקלין העונה, אבל במקביל גם מודה שהפרשה לא פשוטה וש"יהיה קשה לשחזר את התרומה שלו" אם אכן הוא לא יעמוד לרשות ברוקלין העונה במשחקי הבית.

אירווינג החמיץ אתמול בלילה אימון שני ברציפות במדי ברוקלין, על רקע החוקים בניו יורק שמאפשרים לשחקנים לשחק או להתאמן רק אם קיבלו לפחות חיסון אחד. הימים חולפים, ועדיין חוסר הוודאות בנוגע לגארד נמשך, ועדיין לא ברור האם הוא מתכוון להתחסן, ולפיכך יחזור להתאמן ולשחק במדי ברוקלין, או שמא הקבוצה תכבד את רצונו ותאפשר לו לא להתחסן - מה שיגרום לו להחמיץ את כל משחקי הבית של הנטס, את כל האימונים בניו יורק, ואפילו מספר משחקי חוץ. אתמול העלו בארה"ב את האפשרות שברוקלין תוותר על השחקן לעונה כולה, בהבנה שיהיה קשה לשחק איתו משחק כן משחק לא.

קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. Kevork Djansezian, GettyImages
דואג לעצמו, פוגע בקבוצה. המצב הלא פשוט של קיירי/GettyImages, Kevork Djansezian

דוראנט טוען שברוקלין "משתוקקת להיות קבוצה שלמה", אבל במקביל גם מכבד את ההחלטה האישית של קיירי. "אני מדמיין את קיירי כחלק מהקבוצה, אולי אני רק נאיבי, אבל ככה אני מרגיש", אמר דוראנט, שעל פי הג'נרל מנג'רים של הליגה נחשב למועמד הבכיר לזכות העונה בתואר ה-MVP. האם מבחינה מקצועית לברוקלין יש אפשרות לחפות על היעדרותו? דוראנט: "אני חושב שלכולם פה יש ביטחון בעצמם, ביטחון בקבוצה, ואם נמשיך להיבנות, נוכל העונה ליעשות דברים מיוחדים".

על פי ESPN, גם בהנהלת ברוקלין לא יודעים מה כוונותיו של קיירי אירווינג העונה והאם הוא צפוי להתחסן. בהתחלה הייתה אופטימיות במועדון, אחרי שהובהר לו שחוקי ניו יורק לא יאפשרו לו לשחק העונה בבית, ואחרי שהנהלת ה-NBA הבהירה שמי שלא ישחק לא יקבל שכר (דבר שיגרום לקיירי נזק של עשרות מיליוני דולרים) - אבל האופטימיות דועכת, ואירווינג ממשיך להתעקש לסרב, והקבוצה מתכוננת לאפשרות הריאלית שהוא לא יהיה במשחקי הבית ובאימונים הביתיים.

"אני לא יודע, אני לא יכול לענות על זה", אמר המאמן סטיב נאש כשנשאל על העניין, "כרגע, לא. אבל נראה מה יקרה. אני לא רוצה לעשות ספקולציות על דברים שעדיין באוויר".

דוראנט מודה שאירווינג הוא חוליה חשובה במערך של הנטס והוא קריטי למטרות של המועדון, אבל גם ציין שהוא רוצה לתת לפוינט גארד את האפשרות להחליט לגבי עצמו. "הוא מתמודד כעת עם משהו פרטי", אמר KD, "ובזמן שהוא מתמודד עם זה, אנחנו מתרכזים במטרות שלנו וממשיכים לעבוד. כשיפתרו את זה, זה ייפתר.

"כלומר, ברור שהוא שחקן מיוחד ויהיה קשה לשחזר את התרומה שלו, אבל ספורט מקצועני תלוי גם במנטליות של השחקן הבא אחריו, ואנחנו מצפים לראות את השחקנים שיעלו וימלאו את מקומו בצורה הכי טובה שאפשר".

עוד בוואלה!

בברוקלין מודים: לא יודעים מה הכוונות של קיירי אירווינג, ומה לעשות איתו

לכתבה המלאה
קיירי אירווינג, קווין דוראנט, ג'יימס הארדן, שחקני ברוקלין נטס. Kevork Djansezian, GettyImages
יודעים שהייתה להם הזדמנות העונה לעשות משהו מיוחד. כוכבי ברוקלין/GettyImages, Kevork Djansezian

הפעם האחרונה שאירווינג התאמן עם ברוקלין הייתה בשבוע שעבר כשהקבוצה הייתה בסן דייגו. הקבוצה תשחק בפילדלפיה ביום שני, ושם אירווינג יכול לשחק. אחר כך הנטס חוזרים לניו יורק ויסיימו את קדם העונה במשחק בית מול מינסוטה. משחק פתיחת העונה של ברוקלין יהיה במילווקי, ולאחר מכן הקבוצה תחזור לניו יורק לרצף של שישה משחקי בית שיימשך שבועיים.

"אני רוצה אותו בקבוצה, הוא שחקן מיוחד, כולנו רוצים אותו, אבל הרבה דברים לא בשליטתנו, וניתן לו לפתור את זה בשביל עצמו", אמר דוראנט, שהודה שהוא לא רוצה להתערב בזה באופן אישי, "אני באמת לא מנסה להיות מעורב, זה גדול בהרבה ממני. זו החלטה אישית של אדם על הבריאות שלו. אני לא מחלק עצות כאלה, לא. זו החלטה שלו, בחירה שלו, זה גדול בהרבה מכדורסל. אני אפילו לא מרגיש נוח לדבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully