וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכוייו של וילי רוטנשטיינר להמשיך אפסיים: "התחושה נוראית"

גם למאמן היה ברור שאם הנבחרת לא תעלה הוא לא יקבל קמפיין נוסף. בהתאחדות מעדיפים להמשיך עם מאמן זר ולא למנות ישראלי. האוסטרי בסיום: "האכזבה גדולה, לא הצלחנו שלא לטעות"

תקציר: ישראל הפסידה 3:2 לסקוטלנד בתוספת הזמן/ספורט1

ההפסד הדרמטי לסקוטלנד הקטין כמעט לאפס את סיכוייו של וילי רוטנשטיינר להמשיך כמאמן נבחרת ישראל. יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון הבהיר לאורך כל הדרך שהוא יעשה סיכומים בסוף ויקבל החלטות רק בתום הקמפיין, אבל היה ברור לאורך כל החודשים האחרונים שאם ישראל לא תעפיל לפלייאוף מהמקום השני בבית הזה, מאמן הנבחרת יוחלף.

על אף שיש פרגון גדול בהתאחדות להכנה המקצועית של רוטנשטיינר ולקשר שלו עם השחקנים, ברור כמעט במאה אחוז שהוא לא ימשיך וההעדפה ככל הנראה תהיה להמשיך עם מאמן זר.

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. Craig Foy - SNS Group, GettyImages
לקראת פרידה. וילי רוטנשטיינר/GettyImages, Craig Foy - SNS Group

בסיום אמר המאמן: "המחצית הראשונה שלנו הייתה נפלאה, אבו עביד וארד שיחקו טוב מאוד. גם הקישור עבד היטב. לאחר מכן לא עמדנו באינטנסיביות שלהם ולא הצלחנו שלא לטעות. ניסיתי לעשות שינויים ואז כשנראה היה שהמשחק ייגמר בתיקו, הגיע הקרן הזו והפסדנו. לסקוטלנד היו יותר מצבים, בדקה ה-92 הסתפקתי בתיקו, ברור. הלחץ שלהם גבר ככל שהתקדם המשחק ובסוף הפסדנו. האכזבה גדולה, התחושה נוראית. במשך הדקות הריכוז ירד וכמות הטעויות עלתה. סקוטלנד שיחקה טוב, אבל היה תיקו עד הדקה ה-92 ויכולנו לצאת עם נקודה. אני חושב שההבדל הגדול היה שככל שהמשחק התקדם, סקוטלנד נראתה יותר טוב ואנחנו ירדנו ביכולת".

על העתיד של הנבחרת אמר: "אני מאמין שישראל יכולה להעפיל לטורניר גדול, אחרת לא הייתי כאן. אני מאמין בזה ב-100 אחוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully