וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוז בהמנון והפגנה פרו-פלסטינית לפני המשחק: "ציונות היא גזענות"

כמו בכל הביקורים הקודמים של הנבחרת בגלזגו, עשרות מפגינים קראו בגנותה של ישראל והניפו את דגלי פלסטין מחוץ לאצטדיון: "לא לשחק כדורגל עם האפרטהייד הישראלי"

מחזור 7הסתיים09/10/2021
סקוטלנד
  • מקגין (30)
  • דייקס (57)
  • מק'טומיניי (90)
2:3
  • (5) זהבי
  • (32) דאבור
נבחרת ישראל
דור פרץ קשר נבחרת ישראל/יניב טוכמן

נבחרות סקוטלנד וישראל יעלו הערב (שבת) לכר הדשא בהמפדן פארק בגלזגו, למשחק בעל חשיבות מכרעת במסגרת המאבק על המקום השני בבית ו' במוקדמות מונדיאל - המקום ששווה הופעה בפלייאוף. האווירה בסקוטלנד מחשמלת וביציעים צפויים להתמקם כ-50 אלף צופים.

18:57 - בוז צורם מצד אוהדי נבחרת סקוטלנד בעת ניגון "התקווה". אירוע די נדיר.

18:33 - אלפי סקוטים כבר התמקמו באצטדיון. היציעים יהיו מלאים הערב בפעם הראשונה מאז 2017. כ-50-52 אלף צופים יהיו בהמפדן פארק.

17:49 - כמה עשרות בני אדם הגיעו להפגין נגד ישראל מחוץ להמפדן פארק. המפגינים הניפו שלטים ("אל תשחקו כדורגל עם האפרטהייד הישראלי", "ציונות היא גזענות", "להחרים את ישראל") ונופפו בדגלי הרשות הפלסטינית. מדובר במחזה קבוע במשחקים של נציגות ישראליות בסקוטלנד.

עוד בוואלה!

מכת הנייחים וזהות השחקן ה-11: רגע האמת של נבחרת ישראל הגיע

לכתבה המלאה
מפגינים פרו-פלסטינים לפני המשחק של נבחרת ישראל, גלזגו. רויטרס
מפגינים פרו-פלסטינים לפני המשחק של נבחרת ישראל, גלזגו/רויטרס
מפגינים פרו-פלסטינים לפני המשחק של נבחרת ישראל, גלזגו. רויטרס
מפגינים פרו-פלסטינים לפני המשחק של נבחרת ישראל, גלזגו/רויטרס

17:34 - פורסמו ההרכבים הרשמיים למשחק. בישראל ארד כאמור במרכז ההגנה, בסקוטלנד פטרסון אכן הועדף על פני אודונל באגף הימני.

ישראל: אופיר מרציאנו, אלי דסה, איאד אבו עביד, ניר ביטון, עופרי ארד, סאן מנחם, ביברס נאתכו, דור פרץ, מנור סולומון, מונס דאבור, ערן זהבי.

סקוטלנד: קרייג גורדון, ניית'ן פטרסון, סקוט מקטומיניי, ג'ק הנדרי, קירן טירני, אנדי רוברטסון, בילי גילמור, קאלום מקגרגור, ג'ון מקגין, צ'ה אדמס, לינדון דייקס.

עופרי ארד שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
אחריות גדולה. ארד/אודי ציטיאט

17:06 - אחרי התלבטויות רבות בנוגע לזהות הבלם השלישי שיתופקד לצד ניר ביטון ואיאד אבו עביד, נראה שוילי רוטנשטיינר בחר בעופרי ארד. המשמעות היא שדור פרץ יפתח בסופו של דבר בקישור ודן גלזר ימתין על הספסל.

17:00 - סר אלכס פרגוסון יהיה נוכח הערב ביציע הכבוד בהמפדן פארק. ההתאחדות הסקוטית "תעניק" לו הופעות כשחקן בנבחרת סקוטלנד, אחרי שהוא היה חלק מהסגל של נבחרת צעירה במסע משחקים באסיה ואוקיאניה - בין היתר בישראל - בשנת 1967.

16:53 - את המשחק ינהל שימון מרצ'יניאק ובמקרה הזה הסטטיסטיקה לא לטובתנו. הפולני שפט שני משחקים של ישראליות בעבר ובשניהם הן הפסידו: הראשון, הפסד 3:2 של הנבחרת לאוקראינה במשחק ידידות ב-2012 והשני הפסד 1:0 של מכבי תל אביב לבאזל במוקדמות ליגת האלופות ב-2013.

16:51 - בסוכנויות ההימורים סקוטלנד פייבוריטית ברורה. היחס לניצחון ביתי נע במרבית הסוכנויות 1.8, כשישראל זוכה ליחס שנע סביב 4.5. היחס לתיקו עומד במרבית הסוכנויות סביב 3.5.

16:47 - בסקוטלנד עדיין מתחבטים בשאלה במי יבחר סטיב קלארק למלא את עמדת המגן הימני. סטיבן אודונל עשה את זה באופן קבוע בשנתיים האחרונות, אבל רבים צופים שהפעם ניית'ן פטרסון יקבל את חולצת ההרכב. המגן בן ה-20 (בעוד שבוע בדיוק) של ריינג'רס נמצא בכושר פנטסטי והוזכר בשבוע האחרון כמועמד לאברטון ומנצ'סטר יונייטד.

16:32 - מזג האוויר שהיה בגלזגו בימים האחרונים, יימשך גם הערב. מה זה אומר? גשם וטמפרטורה שבשעת ההתמודדות תנוע סביב 13-14 מעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully