וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל הזמינה את זה": סקוטלנד חוגגת ומודה לניר ביטון "החלש"

הסקוטים לא נרגעים מהמהפך הדרמטי בהמפדן פארק: "ב-2:2 ישראל התחילה לשחק מלוכלך". בלם סלטיק "נתן סיוע", זהבי קיבל מחמאות

תקציר: ישראל הפסידה 3:2 לסקוטלנד בתוספת הזמן/ספורט1

שחקני נבחרת סקוטלנד חגגו הערב (שבת) במשך דקות ארוכות עם עשרות אלפי האוהדים בהמפדן פארק. ניצחון 2:3 דרמטי על ישראל הותיר את הסקוטים מבודדים במקום השני בבית ו' והם קרובים מאוד לפלייאוף ההעפלה למונדיאל 2022. החבורה של סטיב קלארק חזרה פעמיים מפיגור וניצחה בזכות שער בדקה ה-93. איזו דרמה, איזו חגיגה.

ב"דיילי רקורד" הסקוטי ציינו ש"ערן זהבי האימתני ומנור סולומון המוכשר היו מסוכנים כמו תמיד", אבל גם הודו ש"ב-2:2, כשישראל הבינה שתיקו לא יזיק לה, היא התחילה לשחק מלוכלך, נלחצה לאחור והזמינה את סקוטלנד להתקפה מאסיבית".

זהבי קיבל מחמאות מיוחדות ב"דיילי רקורד": "אי אפשר להתכחש לאיכות שלו. סקוטלנד מכירה אותו מצוין ועדיין לא הצליחה לעצור אותו. נכון שלישראל יש חסרונות רבים בהגנה, במיוחד עם ההגנה המאולתרת שכללה את ניר ביטון שהציג יכולת חלשה וסייע לנו, אבל ההתקפה שלה מסוכנת מאוד וראויה לציון".

שחקן נבחרת סקוטלנד סקוט מקטומיניי. Craig Foy - SNS Group, GettyImages
כמה אושר. מקטומיניי/GettyImages, Craig Foy - SNS Group

אתמול המאמן סטיב קלארק סיכם: "זה היה לילה מוזר - שונה מכל המשחקים הקודמים שלנו נגד ישראל. כל מה שהתכוננו אליו השתנה אחרי חמש דקות, כשפסגנו. השער הזה הפך את הערב לארוך. במחצית אמרתי לשחקנים להישאר מרוכזים ולדאוג שהשער הרביעי יהיה לזכותנו".

"זה לא הגול הכי יפה שכבשתי, אבל הוא כנראה החשוב מכולם", אמר סקוט מקטומיניי, שדחק עם הירך את ה-2:3 בתוספת הזמן, "כמה הוא חשוב? אפשר להבין את זה כשמסתכלים על התגובות של האוהדים. זה מדהים, אין לי מילים. זה רגע שלא אשכח לעולם".

הבלם הוסיף: "ידענו שישראל היא יריבה חזקה. היינו כל כך חלשים במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה אני מרגיש ששלטנו לחלוטין. היינו צריכים להתעורר. בהתחלה ישראל הייתה יותר אגרסיבית ויותר קומפקטית, אבל במחצית השנייה הראינו ממה אנחנו עשויים".

קפטן סקוטלנד, אנדי רוברטסון: "קשה לסכם משחק כזה. היינו מעדיפים לנצח 0:2 או 0:3, אבל אז זו לא תהיה סקוטלנד אה? גדלתי על הנבחרת שלנו והמשחקים שלה אף פעם לא קלים. זה ניצחון גדול, ידענו כמה הוא חשוב, אבל אנחנו חייבים להמשיך לעשות את הדברים נכון גם בהמשך".

עוד בוואלה!

סיכוייו של וילי רוטנשטיינר להמשיך אפסיים: "התחושה נוראית"

לכתבה המלאה

המשחקים שנותרו לנבחרת ישראל:

12.10: ישראל - מולדובה
12.11: אוסטריה - ישראל
15.11: ישראל - איי פארו


המשחקים שנותרו לנבחרת סקוטלנד:

12.10: איי פארו - סקוטלנד
12.11: מולדובה - סקוטלנד
15.11: סקוטלנד - דנמרק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully