וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנצח באוסטריה ולקוות לנס: סיכויי ההעפלה הקלושים של נבחרת ישראל

ההפסד הדרמטי בגלזגו סתם ככל הנראה את הגולל על הקמפיין. כדי לסיים בכל זאת במקום השני, הנבחרת צריכה להשיג 9 מ-9 ולהתפלל לאיבוד נקודות של סקוטלנד במולדובה או באיי פארו

תקציר: ישראל הפסידה 3:2 לסקוטלנד בתוספת הזמן/ספורט1

ההפסד הכואב הערב (שבת) בגלזגו סיים כמעט לגמרי את הסיפור של ישראל בבית ו' של מוקדמות מונדיאל 2022. בזמן שדנמרק בטוחה במקום הראשון ותעלה אוטומטית, הנבחרת מוצאת עצמה כרגע בפיגור של ארבע נקודות אחרי סקוטלנד המדורגת שנייה ומחזיקה בכרטיס לפלייאוף, כשבקופה נותרו רק עוד תשע נקודות.

המשמעות: ישראל חייבת לנצח בכל שלושת המשחקים שנותרו, כולל באוסטריה, ולקוות שסקוטלנד תאבד נקודות בשני משחקים. זאת אומרת, לא רק שתפסיד לדנמרק בבית (במחזור הסיום, אחרי שהדנים כבר הבטיחו עלייה) אלא תמעד גם במולדובה או באיי פארו. גם אוסטריה תהיה במצב דומה לזה של ישראל, בהנחה שתנצח את איי פארו בהמשך הערב, אבל היא עוד צריכה להתארח בדנמרק בשלישי.

המשחקים שנותרו לישראל:

12 באוקטובר: מולדובה (בית)
12 בנובמבר: אוסטריה (חוץ)
15 בנובמבר: איי פארו (בית)

המשחקים שנותרו לסקוטלנד:

12 באוקטובר: איי פארו (חוץ)
12 בנובמבר: מולדובה (חוץ)
15 בנובמבר: דנמרק (בית)

המשחקים שנותרו לאוסטריה:

12 באוקטובר: דנמרק (חוץ)
12 בנובמבר: ישראל (בית)
15 בנובמבר: מולדובה (בית)

ניר ביטון, ערן זהבי, איאד אבו עביד, דור פרץ שחקני נבחרת ישראל חוגגים. רויטרס
אולי בקמפיין הבא. נבחרת ישראל/רויטרס

כזכור, מנצחות הבתים עולות אוטומטית לגביע העולמי, בעוד 10 הסגניות מצטרפות בפלייאוף לשתי הנבחרות הבכירות מליגת האומות שלא הצליחו לסיים בין שתי הראשונות במוקדמות (כרגע אלה ויילס ואוסטריה).

12 הנבחרות הללו תחולקנה לשלושה מסלולים, שבכל אחד מהם יהיו חצאי גמר וגמר (ללא משחקי גומלין). חצאי הגמר יהיו ב-24-25 במרץ 2022 והגמר ב-28-29 במרץ. שלוש מנצחות הגמרים תעפלנה למונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully