וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "אנחנו לא יודעים להגן". סולומון: "מבקש סליחה מהמדינה"

תחושות קשות בנבחרת לאחר ההפסד לסקוטלנד, הכוכב לא הסתיר את אכזבתו: "בזבזנו משחק גדול של מרציאנו". נאתכו: "אולי הדורות אחרינו יצליחו". סולומון: "יהיה קשה לקום מזה"

תקציר: ישראל הפסידה 3:2 לסקוטלנד בתוספת הזמן/ספורט1

תחושות קשות בנבחרת ישראל לאחר ההפסד הכואב הערב (שבת) בגלזגו. הנבחרת הובילה פעמיים ואופיר מרציאנו הצטיין עם הצלת פנדל ועוד שתי עצירות גדולות, אבל בתוספת הזמן סקוט מקטומיניי הבקיע מקרוב אחרי מצב נייח והעניק לסקוטים 2:3 סופר-דרמטי שמקרב אותם להבטחת המקום השני בבית ו' של מוקדמות המונדיאל. שחקני הנבחרת נותרו שבורים על הדשא בסיום, אחרי ערב שהצליח נהדר והסתיים במפח נפש ועוד ניסיון שלא צלח לנצח בהמפדן פארק.

השופט הפולני שימון מרצ'יניאק עם ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. Ian MacNicol, GettyImages
ירד ראשון מכר הדשא. ערן זהבי/GettyImages, Ian MacNicol

ערן זהבי היה שבור בסיום. הוא ירד ראשון מכר הדשא ולמרות שגורמים בנבחרת ניסו לנחם אותו, הוא לא הצליח לכבוש את אכזבתו. מאוחר יותר אמר כוכב הנבחרת: "נמאס לי מהריאיונות האלה. אנחנו לא יודעים להגן. בכל פעם שנלך אחורה, נספוג. זו רק שאלה של מתי. שוב הלכנו אחורה, וחבל, כי המאמן תמיד אומר לנו ללכת קדימה. חבל שבזבזנו משחק כזה גדול של מרציאנו על הפסד".

ביברס נאתכו סיכם במסיבת העיתונאים: "זה הכדורגל. לפעמים אתה עושה משחק מצוין במחצית הראשונה ואז מאבד ריכוז במחצית השנייה. הלחץ שלהם התגבר בעזרת הקהל ולצערי בדקה ה-90 הם ניצחו את המשחק. לא יודע אם התוצאה מוצדקת. גם ב-2:2 היה לנו מצב כשערן כמעט כבש, למרות שלא שיחקנו מספיק טוב במחצית השנייה. זה לא פשוט, כבר 12 שנה שאנחנו מאוד רוצים ולא מצליחים. אולי הדורות אחרינו יעשו את זה. הפעם הייתה הרגשה שבאמת נעשה את זה, אני מאוד האמנתי. זה מאכזב, מאכזב מאוד".

על מאמנו אמר: "כדי לקדם את ישראל צריך דרך. וילי התווה כאן דרך שלא הייתה בעבר".

עוד בוואלה!

נבחרת ישראל הפסידה לסקוטלנד 3:2 אחרי דרמה גדולה

לכתבה המלאה

מנור סולומון סיכם: "נצטרך להרים את עצמנו אחרי ההפסד הזה, יהיה קשה לקום מזה. הייתה חסרה לנו דקה כדי לסיים עם נקודה מאוד חשובה. הגול הזה מאוד לא קל, אבל אנחנו מקצוענים ונצטרך להרים את עצמנו ולבוא לנצח ביום שלישי. לא כיף ששורקים בוז כשההמנון שלך מתנגן, אצלנו בחיים לא יהיה בוז על המנון של נבחרת אחרת. זה מבאס, אבל זה קרה לנו כמה פעמים ואנחנו יודעים להתמודד עם זה. זה נתן לנו עוד מוטיבציה, אבל לצערנו לא לקחנו כלום מבחינת נקודות".

על ההמשך אמר. "אנחנו מנסים לשלב בין הדור הקיים לדור החדש, בינתיים זה לא הצליח. אני כנציג הדור החדש מנסה לעשות את העבודה שלי ולתרום כמה שאני יכול. יש לי עוד הרבה שנים להיות כאן בנבחרת ועוד הרבה שנים של התקווה הזו להגיע לטורניר גדול. אני מקווה שגם אגשים את זה יום אחד. יש עוד שלושה משחקים בקמפיין הזה, אנחנו עדיין לא מסכמים אותו. הכול יכול לקרות. ציפינו לקחת נקודות מהמשחק הזה ויש תחושה קשה כי אכזבנו את האוהדים שלנו. אני יכול לבקש סליחה מהאוהדים, מהמדינה, על זה שלא השכלנו לצאת עם נקודות מפה".

שחקן נבחרת ישראל מנור סולומון מול שחקן נבחרת סקוטלנד בילי גילמור. Ian MacNicol, GettyImages
יש תקווה לעתיד. מנור סולומון/GettyImages, Ian MacNicol

אחרי שירים קצת את השחקנים, וילי רוטנשטיינר יצטרך לעשות חושבים לגבי ההרכב מול מולדובה בטרנר ביום שלישי, שכן לא פחות משמונה שחקנים שלו נמצאים בסכנה לספוג כרטיס צהוב שני בקמפיין שיגרום להם להחמיץ את המשחק באוסטריה בחודש הבא. פרט לערן זהבי, לקפטן ביברס נאתכו ולניר ביטון שספגו צהובים הערב, מדובר גם באלי דסה, סאן מנחם, דור פרץ, דן גלזר ושון וייסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully