וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כשנה של שתיקה: ב-ATP הודיעו שיחקרו את מקרה זברב

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 20:46

בהנהלת סבב הטניס טענו כי יבדקו את ההאשמות החמורות נגד הטניסאי הגרמני, שהגיב: "אני מבקש את זה מהם במשך חודשים"

אחרי קרוב לשנה של שתיקה הודיעו היום (שני) ב-ATP כי יחקרו את האשמותיה של אולגה שאריפובה בנוגע להתעללות מצידו של סשה זברב. באוקטובר לפני שנה סיפרה טניסאית הנוער לשעבר, שהייתה בת זוגו של טניסאי הצמרת הגרמני, כי חוותה מצידו התעללות נפשית ובמקרים שונים גם פיזית.

זברב עצמו מכחיש את ההאשמות הקשות ובחר לפתוח בהליכים משפטיים נגד בת זוגו לשעבר בגין הוצאת דיבתו, שאריפובה עצמה החליטה לא לנקוט בהליכים משפטיים נגד הטניסאי ולא הגישה נגדו תלונה.

סשה זברב טניסאי גרמני עם מדליית הזהב האולימפית בבניין העירייה בהמבורג. רויטרס
תובע את בת זוגו לשעבר. זברב/רויטרס

מה-ATP נמסר כי: "אנחנו מגנים כל סוג של אלימות או התעללות ונחקור את ההאשמות שנוגעות לחבר ב-ATP". מנכ"ל ה-ATP מסימו קאלבלי אמר: "ההאשמות שהועלו נגד זברב הן רציניות ויש לנו אחריות להתייחס אליהן. אנחנו מקווים שהחקירה שלנו תאפשר לנו להבין את העובדות ולקבוע תגובה הולמת. אנחנו מבינים שזברב מברך את החקירה שלנו ומודעים לכך שהוא הכחיש את כל ההאשמות. נעקוב גם אחרי כל התפתחות חוקית בנוגע לזברב בגרמניה".

זברב הגיב להודעה וכתב: "תמיד תמכתי במדיניות של ה-ATP בנוגע לאלימות נגד נשים. בנוסף, אני מקבל את החקירה בנוגע לסוגייה שלי וביקשתי מה-ATP להתחיל בחקירה הזו במשך חודשים. כמו שהצהרתי לפני כן, אני מכחיש מכל וכל את כל הטענות הללו. הגשתי צו מניעה נגד העיתונאי והמפרסם של ההאשמות האלה כיוון שהן משמיצות ושקריות. למרות זאת, המפרסם והעיתונאי מפרים את הצו הזה כשהם לא מורידים את המאמר וממשיכים לדחוף את ההאשמות האלה ברשתות החברתיות כל הזמן. עורכי הדין שלי פתחו בהליכים נוספים".

זברב הוא לא הטניסאי היחיד שמתמודד עם האשמות על תקיפה. נגד ניקולוז בסילאשווילי הגאורגי, שמדורג 36 בעולם, מתקיים משפט במדינתו בנוגע לאשתו לשעבר. גם טיאו סייבות ווילד הברזילאי מואשם בהתעללות בבת זוגו לשעבר. ב-ATP החליטו גם לגבש קוד אתי שיאפשר לטפל במקרים האלה ודומים להם בעתיד בצורה מהירה וטובה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • סשה זברב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully