וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: זברב זכה בטורניר המאסטרס בסינסינטי, ויגיע בשיאו לאליפות ארה"ב

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 8:11

הגרמני הביס את אנדריי רובלב תוך פחות משעה עם 2:6, 3:6 חלק בדרך לזכייה בטורניר המאסטרס, השלים ניצחון 11 ברציפות והודה: "היה שבוע מדהים"

תקציר גמר טורניר סינסינטי 2021/ספורט1

אלכסנדר זברב המשיך הלילה (ראשון) את השבוע הדומיננטי שלו בסינסינטי, כשהביס בגמר טורניר המאסטרס 1000 את אנדריי רובלב 2:6, 3:6 כדי לזכות בתואר מאסטרס חמישי בקריירה ולהפוך לגרמני הראשון שמנצח בסינסינטי מאז בוריס בקר ב-1985.

הגרמני, המדורג 5 בעולם, מעולם לא ניצח משחק בחמש הופעותיו הקודמות בטורניר, אבל אחרי הזכייה במדליית זהב בטוקיו, הוא המשיך בכושרו המצוין וזכה בתואר רביעי העונה. "הניצחון הראשון שלי במגרשים כאן היה ביום רביעי, וארבעה ימים לאחר מכן יש לי פה את התואר הראשון שלי", אמר זברב בסיפוק, "זה היה שבוע מדהים".

סשה זברב אחרי הזכייה בטורניר סינסינטי. Matthew Stockman, GettyImages
היחיד שיכול לערער את נולה? זברב/GettyImages, Matthew Stockman
סשה זברב אחרי הזכייה בטורניר סינסינטי. Matthew Stockman, GettyImages
עוד גביע לאוסף. זברב/GettyImages, Matthew Stockman

זברב, שרק אתמול חזר מפיגור של שבירה במערכה השלישית בטרם גבר על סטפנוס ציציפאס בחצי הגמר, האריך את רצף הניצחונות שלו ל-11 ועלה למאזן 0:5 מול רובלב, כשהוא גובר עליו תוך 59 דקות. "שיחקתי טניס די טוב", הודה המנצח, שכבר מפנטז על גרנד סלאם ראשון, "לא רוצה להיסחף, אבל זכיתי פה במאסטרס, לקחתי זהב בטוקיו, ואני מצפה בקוצר רוח לניו יורק". על רקע הפרישה של פדרר ונדאל ותים הפצועים, נראה שהוא היחיד שמסוגל לאיים על דג'וקוביץ' באליפות ארה"ב, שתיפתח ב-30 באוגוסט.

  • עוד באותו נושא:
  • סשה זברב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully