וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה זברב: "ההאשמות נגדי שקריות", האקסית: "חשבת שאשתוק? טעית"

עודכן לאחרונה: 30.10.2020 / 0:33

הטניסאי הגרמני התייחס לדבריה של שאריפובה, שטענה כי היכה אותה ודיבר על האקסית שבהיריון: "אקח אחריות על הילד"

טוני נדאל בוכה אחרי הזכייה של רפאל נדאל ברולאן גארוס/מתוך טוויטר

הטניסאי הגרמני סשה זברב התייחס היום (חמישי) לטענות הקשות שהוטחו בו על ידי האקסית שלו אולגה שאריפובה. בנוסף, התייחס זברב בן ה-23 גם לעובדה שיהפוך לאבא והדיווחים על כך שאם ילדו ברנדה פטאה לא מעוניינת להעניק לו משמורת על הילד והוא אינו מעוניין בכזו.

סשה זברב טניסאי גרמני. AP
"הימים האחרונים היו מאתגרים מאוד מבחינתי". זברב/AP

זברב כתב: "הימים האחרונים היו מאתגרים מאוד מבחינתי. אהפוך לאבא בגיל 23 ואני מצפה בכיליון עיניים לילד. למרות שברנדה ואני לא ביחד יותר, יש בינינו מערכת יחסים טובה ואני אקח אחריות כאבא. ביחד נטפל באדם הקטן שיגדל. אני לא רוצה לומר משהו נוסף בצורה ציבורית כי זה עניין אישי. אני משוכנע שברנדה ואני נצליח להתנהל בלי לערב את התקשורת".

לגבי ההאשמות של שאריפובה אמר זברב: "יש נגדי האשמות בלתי מבוססות של בת זוגי לשעבר, אולגה שאריפובה, אותן קראתי בתקשורת היום. ההאשמות האלה מעציבות אותי מאוד. אנחנו מכירים אחד את השנייה מאז שהיינו ילדים וחלקנו ביחד הרבה חוויות. אני מצטער מאוד שהיא אמרה את הדברים הללו. ההאשמות האלה פשוט לא נכונות. הייתה בינינו מערכת יחסים, אבל היא נגמרה מזמן. אין לי מושג למה אולגה צצה עם ההאשמות האלה פתאום. אני מקווה מאוד ששנינו נמצא דרך להתנהל אחד עם השני בצורה מכובדת והגיונית".

מאוחר יותר, שאריפובה הגיבה לדברים של זברב וכתבה באינסטגרם שלה: "זה פשוט לא נכון. אני לא יודע אם אתה כתבת את הדברים או מי שמנהל לך את האינסטגרם, אבל עד היום לא היה לך אומץ להסביר את עצמך בצורה ישירה. אני לא משקרת ושנינו יודעים את זה. אני לא מפחדת להגיד את האמת ואתה? אני רוצה להראות לכל הגברים שמרשים לעצמם להתנהג רע כלפי נשים שאנחנו לא מכשיר, אנחנו לא 1+, אנחנו לא בובות, אתה לא יכול לעשות לנו מה שבא לך. אם חשבת שאהיה שקטה אחרי כל מה שעברתי במערכת היחסים שלנו טעית. נכשלת לספק לי תשובות באופן אישי".

  • עוד באותו נושא:
  • סשה זברב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully