וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולגה שאריפובה: "זברב חבט בפניי, גססתי נפשית והזרקתי אינסולין"

בת הזוג לשעבר של הטניסאי ממשיכה לספר את סיפורה: "הוא היה אומר לי שאני כלום, האשים אותי בהפסדים. כשלא היה לו מה להגיד, הוא עבר לאלימות"

תקציר: דניל מדבדב - דייגו שוורצמן 3:6, 1:6/ספורט 1

בזמן שסשה זברב ממשיך להתחרות במאסטרס פריז, בת זוגו לשעבר אוליה שאריפובה מדברת על ההתעללות שחוותה במערכת היחסים איתו לטענתה. הרוסייה התראיינה למגזין "ראקט" וסיפרה דברים חמורים וקשים מאוד על הקשר עם טניסאי הצמרת כמו אלימות פיזית ונפשית קשה וחוסר רצון לחיות.

"הוא תמיד אמר לי - 'אני בנאדם, אני מרוויח המון כסף, את כלום'. זו הייתה אלימות נפשית, אין דרך אחרת להגיד את זה". ב-2019 שאריפובה הייתה עם זברב בביתו במונאקו כשלפי טענתה הוא דחף אותה לתוך קיר והיא נפלה לרצפה. "הוא נבהל מזה ואז התחיל לשקר", היא סיפרה, "הוא אמר שאני היכיתי אותו ראשונה, הוא אמר שהוא לא עשה את זה בכלל".

שאריפובה גם סיפרה על אינספור ניסיונות ליצור איתה קשר בצורה אובססיבית בזמן שהיא הייתה עם חברים והעובדה שבודד אותה מכל חבריה. "לא היה לי עם מי ליצור קשר כל הזמן הזה כדי שיגרום לי להרגיש שאני לא בנאדם רע", היא סיפרה, "תמיד הוא האשים אותי שבגללי הוא עף מטורניר כזה או אחר, הכול בגללי".

סשה זברב טניסאי גרמני עם אוליה שאריפובה. Alexander Scheuber, GettyImages
זברב ושאריפובה/GettyImages, Alexander Scheuber

בשלב מסוים היא ניסתה להיפרד מזברב, אחרי תקרית קשה במלון בניו יורק. "זה לא היה ריב רגיל שלנו", אמרה שאריפובה, "זה היה מפחיד ממש. צעקתי ובגלל זה הוא זרק אותי על המיטה, לקח כרית ודחף לי לפנים והתיישב על הפנים שלי. לא יכולתי לנשום". שאריפובה ברחה מהחדר בדמעות אחרי זמן מסוים וחבר בא לאסוף אותה. "באותו רגע סשה הבין שהוא הרבה יותר חזק ממני מבחינה פיזית אז הוא מתחיל לעשות את זה הרבה יותר. כשהוא הבין שאין לו מה להגיד הוא התחיל לפעול באלימות".

שאריפובה שוכנעה על ידי אותו חבר ואמא שלו לחזור אל זברב ולתת לו הזדמנות נוספת וכך היא עשתה, אבל האלימות רק גברה. בגביע לייבר, שבועיים אחרי אליפות ארצות הברית, קרה הדבר הבא: "היה לנו ריב נוסף, והפעם הוא כבר נתן לי אגרוף לפנים בפעם הראשונה. בריבים אחרים הוא דחף אותו, התעמת איתי, סובב לי את הזרועות או חנק אותי. אבל זו הייתה הפעם הראשונה שהוא חבט בי, ממש חבט בי. אחרי הריב הזה הוא עזב את החדר ואני גססתי, מבחינה נפשית אני גססתי. לא הבנתי כלום בחיי. לא ידעתי איך אני צריכה להתמודד עם זה. למה הוא לא עוזב אותי ולמה זה ממשיך לקרות".

אוליה שאריפובה בת זוגו של סשה זברב. Emmanuel Wong, GettyImages
שאריפובה תומכת בזברב מהיציע/GettyImages, Emmanuel Wong

שאריפובה המשיכה: "הבנתי שאני לא יכולה להמשיך לחיות כך יותר, לא יכולה להיות עם הבנאדם הזה יותר, אבל הוא לא יכול לעזוב אותי, ידעתי שהוא לא ייתן לי ללכת". שאריפובה סיפרה שבשלב הזה היא ניסתה להתאבד באמצעות הזרקת אינסולין כי לא חשבה שהיא יכולה לברוח מהקשר הנורא הזה בצורה אחרת. היא סיפרה שזברב חזר לחדר המלון ומצא אותה נעולה בשירותים. הוא חזר עם אחד מאנשי הטורניר כשהיא סירבה לפתוח את הדלת.

שאריפובה סיפרה: "הוא אמר לי: 'אולגה, בבקשה, פתחי את הדלת, אנחנו צריכים לעזור לך'. אני רק בכיתי, לא הבנתי מה לעשות אז פתחתי את הדלת". שאריפובה סיפרה שהיא לא מתכוונת להגיש תלונה במשטרה או לתבוע את זברב: "היה לי קשה מאוד להתחיל לדבר על זה, אבל אני יודעת שיש הרבה אנשים שעוברים דברים דומים והם לא יודעים מה לעשות".

יצוין כי זברב פרסם פוסט הבהרה באינסטגרם שלו כבר בשבוע שעבר והשבוע אמר: "אמרתי את כל מה שהיה לי להגיד באינסטגרם. אין שום דבר שאני יכול להוסיף. אני כאן כדי לשחק טניס. מערכת היחסים הזו נגמרה מזמן. אני נהנה מהזמן שלי על המגרש. אמרתי הכול. ההאשמות הללו לא נכונות ואין שום דבר שאני יכול להגיד יותר כרגע".

  • עוד באותו נושא:
  • סשה זברב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully