וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של סשה זברב: "הוא התעלל בי, לא מוכנה לשתוק יותר"

חברתו לשעבר של הטניסאי הגרמני העלתה פוסט ארוך: "הוא ניסה לחנוק אותי וחבט את ראשי בקיר. היום אני לא פוחדת לספר את האמת"

טוני נדאל בוכה אחרי הזכייה של רפאל נדאל ברולאן גארוס/מתוך טוויטר

חברתו לשעבר של סשה זברב, אולגה שריפובה, מאשימה את הטניסאי המצליח בהתעללות פיזית לאורך השנים בהן הם ניהלו מערכת יחסים. שריפובה הרוסייה - שבעצמה שיחקה טניס עד גילאי נוער - פרסמה אתמול פוסט ארוך ובו סיפרה על מה שעברה.

שריפובה ניהלה מערכת יחסית בת כמה שנים עם זברב שמדורג היום במקום ה-7 בעולם וצפוי להתקדם לטופ 5, אבל בפוסט לא נקבה בשמו. ברשתות החברתיות העלו ספקולציות שאולי היא מדברת על מישהו אחר, אבל אחד מכלי התקשורת ברוסיה יצר איתה קשר והיא אישרה שאכן מדובר בטניסאי הגרמני ממוצא רוסי.

שריפובה העלתה את הפוסט פחות מ-24 שעות אחרי שאקסית אחרת של זברב - ברנדה פטאה - סיפרה בריאיון שהיא נמצאת בהריון ממנו. הדוגמנית הגרמנייה הוסיפה ואמרה שהשניים לא בקשר ושהיא לא תהיה מוכנה לאפשר לטניסאי להשתתף בשום פנים ואופן בגידול הילד.

הרוסייה הודתה שהריאיון של פטאה סייע לה לפרסם את הפוסט בו סיפרה על ההתעללות שעברה ורבים החלו להעלות השערות שזברב הכה גם את פטאה.

סשה זברב טניסאי גרמני. AP
עדויות קשות. זברב/AP

הפוסט של אולגה שריפובה

"הוכיתי ואני לא מוכנה לשתוק יותר. אני רוצה להביא בפניכם את הסיפור הקשה שחוויתי. אני כותבת את זה כדי שבנות אחרות שנמצאות במצב דומה, לא ירגישו בודדות וימצאו כוח להמשיך הלאה.

"הפעם הראשונה בה זה קרה הייתה בתחילת מערכת היחסים שלנו. רבנו והוא הטיח את ראשי בקיר כל כך חזק, עד שנפלתי ארצה. מה הדבר הבא שקרה? הוא האשים אותי שאני זו שהרימה יד... האיש שכרגע הכה אותי, אמר שאני חבטתי בו וצעקתי עליו.

"איך זה הגיוני? למה לא עזבתי אותו באותו רגע? למה סלחתי לו? אין לי תשובות. אהבתי אותו, באמת אהבתי אותו ורציתי להיות איתו. חשבתי שזו רק טעות אחת ושנשאיר אותה מאחורינו. בדיעבד הדבר היחיד שהייתי צריכה להשאיר זו מערכת היחסים בינינו.

"באוגוסט האחרון ברחתי מבית המלון בו שהינו, יחפה ומוכה. עמדתי ברחוב בניו יורק ולא ידעתי מה לעשות. הוא ניסה לחנוק אותי עם כרית, חבט את הראש שלי בקיר, עיקם את ידיי ובאותם רגעים חששתי לחיי. זו לא הייתה הפעם הראשונה בה זה קורה, אבל זו הייתה הפעם הכי מפחידה.

"קשה לי אפילו לחשוב ולהיזכר. לא היה צבע בחיי, רק ערפל וחוסר יכולת להבין מה קורה. הייתי אדם אחר, האמנתי באהבה וניסיתי להילחם עליה. אבל הזמן מראה שאנשים לא משתנים.

"מערכת חיים עם אדם מתעלל היא לא דבר שמעולם לא שמעתי עליו, אבל כשאתה נקלע לאחת כזו, מאוד קשה לצאת ממנה. איך עשיתי זאת? זה סיפור שאספר בהזדמנות אחרת. אני לא מוכנה לשתוק יותר כי אני לא פוחדת יותר".

עוד בוואלה!

סשה זברב השלים דאבל בקלן ויתקדם לטופ 5 העולמי

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

МЕНЯ БИЛИ И БОЛЬШЕ НЕ БУДУ МОЛЧАТЬ. Я сейчас хочу рассказать одну очень личную и очень тяжелую для меня историю, которую я уже пережила и оставила в прошлом. Пишу я это, чтобы девушки, которые находятся или находились в такой же ситуации не чувствовали себя одинокими и нашли в себе силы жить дальше. Я была жертвой домашнего насилия! Первый раз это случилось в начале отношений, была ссора и меня ударили головой об стену с такой силой, что я села на пол. Что было дальше? Меня обвинили в том, что это я поднимаю руку.. человек, который секунду назад меня ударил стоял и кричал на меня, за что ударил не он, а я. Как это возможно? Почему я сразу не ушла? Почему простила? На эти вопросы , я правда не могу дать ответы. Я любила. Искренне любила и хотела быть с этим человеком, мне казалось , что это всего лишь ошибка, которую мы вместе исправим и оставим в прошлом. Но единственное , что стоило оставить в прошлом- это эти отношения. В августе прошлого года я побитая выбежала из гостиницы босиком. Я стояла на улице Нью-Йорка и не знала куда мне идти и что делать. Меня пытались задушить подушкой, ударили головой об стену, скручивали руки и в тот момент я действительно боялась за свою жизнь. Это была уже далеко не первая и не последняя ситуация, когда в отношениях на меня подняли руку. Она была самая страшная, потому что в какие-то моменты я не могла дышать. Честно, то время я вспоминаю с трудом, потому что тогда не было никаких красок жизни, один туман и непонимание происходящего. Я была другим человеком, верила в любовь и пыталась ее сохранить. Но люди не меняются, как показывает время. Отношения с абьюзером это сейчас не новость. Но когда ты в них находишься, тебе очень сложно из них выйти. Как из них вышла я? Это отдельная история, которую я расскажу чуть позже. Потому что я больше не буду молчать. Потому что эта тема, о которой нужно говорить. И я больше не боюсь. #янебоюсь

A post shared by crazy Olya (@olyasharypova) on

שריפובה פירטה בפני התקשורת ברוסיה על אותה תקרית בניו יורק: היא חזרה לבית המלון אחרי צעידה עם אשתו של דניל מדבדב ומסתבר שזה הרגיז את זברב. לטענתה, הוא ניסה לחנוק אותה והכה אותה והיא הצליחה בסופו של דבר לברוח מהחדר.

"כל המסמכים שלי, הארנק - הכול נשאר בחדר", היא סיפרה, "מאוחר יותר סשה התקשר אלי ושלח לי הודעות. בהתחלה לא רציתי לראות אותו, אבל אחר כך החלטתי שאנחנו צריכים לדבר. הוא כבר לה היה בבית המלון וחיכיתי לו בלובי. הוא התקשר אלי ושוב רבנו בטלפון. אני זוכרת שפשוט ישבתי בשירותים של בית המלון ובכיתי. כשהוא הגיע, הוא נכנס לחדר וזרק את כל הדברים שלי למסדרון, חוץ מאת הדרכון.

"יום לאחר מכן השלמנו. ישבתי במשחקים שלו באליפות ארה"ב וטסתי איתו לטורנירים בז'נבה וסין. אחר כך החלטנו להיפרד, אבל אז עדיין לא הייתי מוכנה לדבר. רציתי לספר על הכול כבר הרבה זמן, אבל היום אקסית נוספת שלו אמרה דברים עם עוצמה והחלטתי שזה הזמן. הבומרנג חזר אליו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully