וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: סשה זברב השלים דאבל בקלן ויתקדם לטופ 5 העולמי

הגרמני בן ה-23 זכה בשני הטורנירים בקלן תוך שבוע, כשהפעם גבר ללא בעיות 2:6, 1:6 על דייגו שוורצמן בגמר. אוגו הומבר זכה באנטוורפן, ארינה סבאלנקה באוסטרבה

טוני נדאל בוכה אחרי הזכייה של רפאל נדאל ברולאן גארוס/מתוך טוויטר

שבוע אחרי שזכה בטורניר קלן מסבב ה-250 של ה-ATP, סשה זברב זכה גם בטורניר הנוסף באותה עיר ממערב גרמניה. הטניסאי הגרמני (7 בעולם ו-1 בטורניר) לא התקשה בגמר מול דייגו שוורצמן וניצח 2:6, 1:6 אחרי שעה ו-11 דקות. הארגנטינאי (9 בעולם ו-2 בטורניר) קיווה לזכות לראשונה בקריירה בטורניר אינדור, אבל הפסיד ללא מענה כמו בחצי גמר רולאן גארוס.

זה התואר ה-13 בקריירה של זברב בן ה-23, שהציג טניס מצוין בשבועיים האחרונים וכעת ייכנס לטופ 5 לקראת טורניר גמר הסבב ועשוי להתקדם אפילו למקום הרביעי.

סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
תואר מספר 13. סשה זברב/רויטרס

הצרפתי אוגו הומבר זכה בתואר השני בקריירת ה-ATP שלו, כשניצח בגמר טורניר אנטוורפן 1:6, 6:7 (4) את אלכס דה מינור האוסטרלי. הומבר בן ה-22 הפך לצרפתי השלישי שזוכה בטורניר שהחל רק לפני ארבע שנים, אחרי רישאר גאסקה (2016) וג'ו-ווילפריד צונגה (2017). הוא לא שמט משחקן הגשה אחד מול יריבו וסגר עניין בנקודת המשחק הראשונה. "זה אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלי", אמר בסיום".

אצל הנשים, ארינה סבאלנקה (12 בעולם ו-3 בטורניר) ניצחה בגמר הבלארוסי הראשון אי פעם את מי שהייתה המדורגת ראשונה בעולם, ויקטוריה אזרנקה (14 בעולם ו-4 בטורניר). המדורגת שלישית בטורניר אוסטרבה חגגה בצ'כיה תואר שני ב-2020 ושביעי בקריירת ה-WTA שלה, כשניצחה 2:6, 2:6 תוך 68 דקות. היא גם זכתה בטורניר הזוגות יחד עם אליס מרטנס הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully