וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזענות וחופש ביטוי? עמית סגל נגד "הצביעות" של מונס דאבור

בבוקר שאחרי הסערה הפרשן הפוליטי הבכיר חזר להתבטאות קודמת של חלוץ הנבחרת נגד איתי שכטר, עם מסר ל"כל המייבבים" על קריאות הבוז בחיפה

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

הסערה סביב מונס דאבור מסרבת להסתיים. הפרשן הפוליטי ואיש התקשורת הבכיר עמית סגל פרסם הבוקר (ראשון) ציוץ שהוסיף שמן למדורה, כשהזכיר התבטאות קודמת של חלוץ הנבחרת שלא עולה בקנה אחד עם הדרישה שלו ליהנות כעת מחופש ביטוי מוחלט.

דאבור סופג ביקורות רבות מאז הפוסט שפרסם בספטמבר 2020, כשהתייחס למהומות בהר הבית בעת מבצע "שומר החומות" וציטט באינסטגרם פסוק מהקוראן שיכול להתפרש כעידוד לאלימות כלפי חיילי צה"ל. "אל תחשבו שאלוהים לא רואה את עושי העוולה. יום יבוא והוא יתחשבן איתם", כתב.

הפוסט שעורר סערה וגרר תגובות נזעמות גם מכדורגלנים יהודים, גרם לדאבור לצאת להפסקה מנבחרת ישראל, עד שלאחרונה התנצל וחזר לסגל בהחלטה שלא התקבלה בשוויון נפש מוחלט. למרות זאת, בניצחון 2:5 אמש (שבת) על אוסטריה הוא ספג קריאות בוז בכל נגיעה בכדור, שרק הלכו והתגברו כשכבש את השער השני לזכות הכחולים-לבנים.

דאבור עמית סגל. דורון שיינר, אתר רשמי
הדיון הציבורי נמשך. סגל לצד דאבור/אתר רשמי, דורון שיינר

הבוקר נזכר סגל כאמור באמירה אחרת של דאבור, שביקר פוסט של איתי שכטר בבחירות במרץ 2020 בו הביע חלוץ מכבי תל אביב דאז התנגדות להקמת ממשלה עם הרשימה המשותפת. "ממשלה עם המשותפת - אסון לישראל", כתב שכטר, וספג ביקורת מכדורגלנים ערבים, כולל כמה שלבשו את מדי נבחרת ישראל.

"נ.ב. כששחקן הנבחרת איתי שכטר יצא נגד ממשלה עם המשותפת, אלה המייבבים כעת על גזענות וחופש הביטוי קראו למכבי ת"א להשעות אותו. היה גם שחקן אחד שתקף אותו בבוטות וכתב כך:

'מסתבר שמערכת ה־VAR עוד לא הגיעה לאינסטגרם, השחקנים עוד יכולים להתחזות לפוליטיקאים'. שם הכותב: מונס דאבור", צייץ סגל, והצית מחדש את הוויכוח סביב חלוץ הופנהיים, אחרי שכבר נראה היה שחובבי הכדורגל שמים אותו מאחור ומתרכזים בניצחון המרשים של הנבחרת של וילי רוטנשטיינר.

כך או כך, נראה שדאבור ימשיך למשוך אש בתקופה הקרובה, במיוחד במשחקי הבית של הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully