וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק בגלל ציטוטים מהקוראן": איך נראו הקריאות למונס דאבור בחו"ל?

באוסטריה הופתעו מהיחס לחלוץ: "האוהדים לא מסוגלים לסלוח לו". באוקראינה התלהבו מ"הגול המושלם" של סולומון: "המהלך הקבוע שלו"

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

אוסטריה נחשפה אמש (שבת) למורכבות הפוליטית בישראל בעקבות קריאות הבוז לעבר מונס דאבור בניצחון 2:5 של הנבחרת. חלוץ הופנהיים זכה ליחס עוין מחלק מהאוהדים באצטדיון בחיפה זכר לפוסט השנוי במחלוקת שהעלה בזמן מבצע "שומר החומות" ובעיניים אוסטריות, זו נראתה סיטואציה סוריאליסטית למדי.

"למרות שכבש, מונס דאבור קיבל שריקות בוז מהקהל, רק בגלל שציטט פסוקים מהקוראן", כתבו ב"קרונה". "נראה שישראל לא אוהבת במיוחד את דאבור בתקופה הזו. הסיבה היא אמירות שלו בעקבות יריות שנורו לעבר פלסטינים בהר הבית. האסקלציה בירושלים עוררה רגשות עזים בישראל בחודש מאי, אבל למרות שחלפו כמה חודשים, נראה שהקהל הישראלי לא סולח לדאבור".

שחקן נבחרת ישראל מונס דאבור. ברני ארדוב
עבור הצופה הממוצע בחו"ל, זו נראתה סיטואציה סוריאליסטית לחלוטין. דאבור אחרי שכבש/ברני ארדוב

ובזמן שברחבי אירופה התפלאו מהסצינות המשונות עם דאבור, היה גם מי שנהנה מהשער הנפלא של מנור סולומון, שכבש את השער הראשון לזכות ישראל במבצע יחיד. גם באוקראינה התקשו להתעלם מהביצוע המצוין, ובאחד האתרים כתבו ש"זה היה הגול המושלם" וציינו ש"זה המהלך הקבוע של סולומון - הוא התחיל אותו עם פריצה באגף שמאל, חתך למרכז ובעט מסובב וחזק לפינה הרחוקה. ראינו ממנו מהלכים כאלה גם במדי שחטאר לא מעט פעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully