וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים ערבים של נבחרת ישראל ביקרו את הפוסט של איתי שכטר. ההתאחדות: "שיח מצער"

אחרי שחלוץ מכבי תל אביב יצא נגד הקמת ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת, דאבור, טהא וטואטחה ביקרו אותו: "ה-VAR עוד לא הגיע לאינסטגרם, שחקנים יכולים להתחזות לפוליטיקאים". בהתאחדות מנסים להרגיע ומבקרים את ה"שיח מעורר החלחלה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפוסט שהעלה היום (שני) איתי שכטר גרר מספר תגובות מצד הכדורגלנים הערבים של נבחרת ישראל. כזכור, חלוץ מכבי תל אביב העלה פוסט באינסטגרם שיצא נגד הקמת ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת. שכטר העלה תמונה שבה נכתב "ממשלה עם המשותפת - אסון לישראל". החלוץ גם תייג כמה שחקנים ממכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. מכבי תל אביב לא אהבה את העלאת הפוסט, ושכטר מיהר למחוק אותו.

הפוסט שפרסם איתי שכטר נגד ממשלה עם הרשימה המשותפת. חשבון האינסטגרם של איתי שכטר, צילום מסך
גם מכבי תל אביב התנערה. הפוסט של שכטר/צילום מסך, חשבון האינסטגרם של איתי שכטר

כאמור, מספר שחקנים ערבים מנבחרת ישראל ביקרו את הפוסט ואת השחקן. טאלב טואטחה כתב: "מסתבר שמערכת ה-VAR עוד לא הגיעה לאינסטגרם, השחקנים עוד יכולים להתחזות לפוליטיקאים". זמן קצר לאחר מכן מונס דאבור העלה פוסט עם אותו המסר בדיוק. לואי טהא העלה אימוג'י נגעל וכתב: "צריך לבחור מקצוע, או להיות ספורטאי למופת או להיות פוליטיקאי ולהחליף מקצוע. אין מקום לפוליטיקה בספורט".

ההתאחדות לכדורגל הגיבה "לשיח המצער ברשתות החברתיות שהתפתח הערב", כדבריה: "בכל עת, וביתר שאת בזמן הזה, מוטב ששחקני הכדורגל יתמקדו בדרכים בהן ניתן לאחד, לעודד ולסייע האחד לאחר ולכלל החברה במקום להיות אחראים לפרסומים שמקדמים קיטוב, פילוג ושיח מעורר חלחלה ברשתות החברתיות. ראוי לגלות אחריות חברתית טרם פרסום דברים שרק מרחיקים בין אדם לחברו. האחדות של חדר ההלבשה, החברות על כר הדשא ובמדי הנבחרות הלאומיות שלנו חייבת להישמר ועלינו להשאיר את השיח הפוליטי מחוץ לכדורגל".

בלם סקרמנטו דקל קינן צייץ בטוויטר: "הצטערתי לראות את תוכנו של הפוסט הפוליטי של חבריי הכדורגלנים. זה לא תורם לגיבוש השחקנים בקבוצות הכוללות יהודים וערבים, ובוודאי אינו תורם לשיפור יחסי האמון בתוככי החברה הישראלית. מוטב היה, לעניות דעתי, שלא היה נכתב".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: דור פרץ ומתן חוזז נכנסו לבידוד של שישה ימים

לכתבה המלאה

הפוסט של טאלב טואטחה

הסטורי של מגן לודוגורץ טאלב טואטחה נגד הפוסט של איתי שכטר. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מגן לודוגורץ טאלב טואטחה נגד הפוסט של איתי שכטר/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

הפוסט של לואי טהא

הסטורי של בלם הפועל באר שבע לואי טהא נגד הפוסט של איתי שכטר. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של בלם הפועל באר שבע לואי טהא נגד הפוסט של איתי שכטר/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

הפוסט של מונס דאבור

הסטורי של חלוץ הופנהיים מונס דאבור נגד הפוסט של איתי שכטר. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של חלוץ הופנהיים מונס דאבור נגד הפוסט של איתי שכטר/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

יונתן כהן הגיב, ומחק

פוסט של יהונתן כהן על סערת שכטר. חשבון האינסטגרם של יהונתן כהן, עיבוד תמונה
פוסט של יהונתן כהן על סערת שכטר/עיבוד תמונה, חשבון האינסטגרם של יהונתן כהן

מכבי תל אביב התנערה מהבעת הדעה של החלוץ והוציאה הודעה רשמית בה נכתב: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מעוניין להבהיר כי הפוסט אותו פרסם שחקן הקבוצה איתי שכטר אינו משקף את עמדת המועדון. ככל גוף ספורטיבי, אין המועדון נוקט בעמדה פוליטית כלשהיא. הפוסט הורד באופן מידי ולשחקני הקבוצה הועברה הנחייה מפורשת שלא לפרסם דברים שיש בהם התייחסות לנושאים פוליטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully