וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דור פרץ ומתן חוזז נכנסו לבידוד של שישה ימים

16.3.2020 / 12:37

השניים ביקרו בשבוע שעבר בחדר כושר, בזמן שהתאמן בו אדם שחלה בנגיף הקורונה. באלופה הבהירו: "הם לא מראים סימנים של הידבקות". שכטר פרסם פוסט פוליטי (ומחק), במועדון כעסו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

במכבי תל אביב הודיעו היום (שני) כי שניים משחקני הקבוצה, דור פרץ ומתן חוז, נאלצו להיכנס לבידוד ביתי של שישה ימים, משום ששהו באותו מקום ובאותה שעה בה שהה אדם הנושא את נגיף הקורונה.

צמד שחקני האלופה ביקרו בחדר כושר ב-8 במרץ בזמן שאחד החולים ביקר באותו חדר כושר, אולם במכבי תל אביב מיהרו להבהיר כי "שני השחקנים מרגישים טוב ובשלב זה לא מראים סימנים של הידבקות בנגיף. במקביל הצוות הרפואי של הקבוצה חידד לכל שחקני הקבוצה את הנהלים לפיהם עליהם להישאר בבתים ככל האפשר ולהשתדל להימנע ממקומות ציבוריים".

שחקני מכבי תל אביב, מתן חוזז, דור פרץ, מאור קנדיל. קובי אליהו
כרגע לא מראים תסמינים של נשיאת הנגיף. פרץ וחוזז לצד קנדיל/קובי אליהו

שחקן הקבוצה, איתי שכטר, פרסם היום פוסט באינסטגרם ובו שלט וירטואלי שעליו נכתב "ממשלה עם המשותפת - אסון לישראל". החלוץ גם תייג כמה שחקנים ממכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. במועדון מקרית שלום לא אהבו את העלאת הפוסט ושכטר מיהר למחוק אותו.

הצהובים אף הוציאו הודעה רשמית בה נכתב: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מעוניין להבהיר כי הפוסט אותו פרסם שחקן הקבוצה איתי שכטר אינו משקף את עמדת המועדון. ככל גוף ספורטיבי, אין המועדון נוקט בעמדה פוליטית כלשהיא. הפוסט הורד באופן מידי ולשחקני הקבוצה הועברה הנחייה מפורשת שלא לפרסם דברים שיש בהם התייחסות לנושאים פוליטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully