וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אימת ההגנה", "הסיוט של פודה": גם באוסטריה מהללים את ערן זהבי

לצד ביקורות על המערך של פודה והתפקוד של ההגנה, באוסטריה ציינו גם את מאזן האימה מול כוכב ישראל. אלאבה: "אם הפסדנו 5:2 במשחק ששלטנו בו, סימן שמשהו לא בסדר"

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

אוסטריה מלקקת את הפצעים בבוקר שאחרי התבוסה 5:2 לישראל, אחרי עוד משחק בו נכוותה מערן זהבי. חלוץ פ.ס.וו איינדהובן כבש אמש (שבת) צמד נהדר והמשיך את מסורת ההבקעות שלו מול האוסטרים, אחרי השלושער הזכור בניצחון 2:4 במוקדמות יורו 2020 והטיל לרשת בהפסד 3:1 במשחק החוץ באותו קמפיין.

"זהבי הוא אימת ההגנה של נבחרת אוסטריה", קראה הכותרת ב"קרונה", כשבאוסטריה מזכירים את ששת השערים של החלוץ הישראלי לרשת שלהם, ומוסיפים ש"הוא כבר מופיע לפרנקו פודה בסיוטים".

ב"סקיי אוסטריה" הגדירו את המשחק כ"ביזארי", והאשימו את ההגנה האוסטרית: "זו הייתה תצוגה מופקרת הגנתית. אין שום הצדקה לספוג חמישייה מנבחרת ברמה של ישראל, ופרנקו פודה צריך לתת על כך את הדעת".

ב"לאולה" דיווחו על "עוד השפלה אוסטרית בישראל" וציינו את המאזן העגום של הנבחרת בביקורים בארץ, בה טרם ניצחה במשחק רשמי. "זו אכזבה עצומה, כי אוסטריה התפרקה במחצית השנייה מסיבה לא ברורה, ועכשיו גם המקום השני בבית נראה בסכנה".

שחקני נבחרת ישראל, ערן זהבי, דולב חזיזה. ברני ארדוב
תופעה. זהבי חוגג/ברני ארדוב

גם בהולנד עקבו: "זהבי המלך של כדורגל הנבחרות"

בתקשורת האוסטרית מתחו ביקורת על המערך של פרנקו פודה ועל התגובות האיטיות שלו להתרחשויות במשחק והעניקו ציונים נמוכים לכל השחקנים, כולל ציון 3 לכוכב דייויד אלאבה.

פודה טען להגנתו בסיום שאוסטריה הייתה עדיפה על ישראל במחצית הראשונה, אבל סיימה אותה בפיגור 3:1. "היינו טובים יותר בכל פרמטר, אבל נקלענו מהר מדי לפיגור ואחר כך בזבזנו את ההזדמנויות שהיו לנו. עשינו הרבה טעויות בחלק האחורי, ומנגד ישראל הייתה מאוד יעילה בהתקפה. במחצית היינו משוכנעים שאנחנו מסוגלים לעשות מהפך, ניסינו הכל אבל אלוהים לא היה לצידנו היום. אני לא חושב שזה קשור למערך ששיחקנו בו, כי היינו במיטבנו, אבל פשוט לא ניצלנו את המצבים שלנו, בזמן שהיריבה כן. הם ניצלו את כל הטעויות שלנו, ובנוסף היה לנו סגל חסר. יחד עם זאת, אני לא חושב שצריך לחפש תירוצים. צריך לחשוב על המשחק הבא מול סקוטלנד, ולחזור לאגור נקודות".

דייויד אלאבה הוסיף: "זה מאכזב מאוד. שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה, אבל עשינו שגיאות רבות. כשצימקנו ל-3:2 הרגשנו שזה אפשרי, אבל הגול הרביעי הכריע אותנו. בכל מקרה, אם אתה מפסיד 5:2 במשחק שבו גילית עליונות במחצית הראשונה, ברור שמשהו לא בסדר. היינו צריכים לרדת להפסקה ביתרון, אבל צריך להודות - משהו לא עובד אצלנו בתקופה האחרונה".

מאמן נבחרת אוסטריה פרנקו פודה. ברני ארדוב
לא מבין אך זה קרה לו. מאמן אוסטריה פרנקו פודה/ברני ארדוב

השוער דניאל בכמן הודה: "ישראל עשתה עבודה פנטסטית ליד השער, אבל אסור היה לספוג חמישייה מבחינתנו. הם כבשנו שערים אדירים, עם סיומות נפלאות. זה כואב מאוד, אבל זה הכדורגל ודברים כאלה יכולים לקרות לפעמים. אנחנו מספיק טובים וחזקים כדי לפצות על הכישלון הזה. ברור שעכשיו בלתי אפשרי להדביק את הפער מדנמרק, אבל עדיין אפשר לסיים במקום השני".

המגן פיליפ מוונה אמר: "היינו מסוכנים מאוד בהתקפה, אבל השערים שספגנו הוציאו לנו את הרוח מהמפרשים. לא לזה פיללנו. הייתה תחושה שכל בעיטה של ישראל הולכת לרשת. לא הגבנו כמו שצריך להתקפות המתפרצות שלהם, וגם הלחץ שלנו לא עבד בצורה אידיאלית. היינו צריכים להיות הרבה יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully