וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר: "אני לא מצליח להרגיע את זהבי, כל אירופה מדברת עליו"

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 1:45

נבחרת ישראל חגגה ערב פנטסטי ו-2:5 על אוסטריה, המאמן החמיא לסקורר, זהבי בקריאה מרגשת לאחדות אחרי השריקות לדאבור: "יש לנו מדינה יפה עם הרבה קונפליקטים, ולא נצליח להבין אחד את השני עד הסוף, אז בואו נהיה מאוחדים בנבחרת"

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

נבחרת ישראל רשמה הערב (שבת) את אחד הניצחונות הגדולים בתולדותיה, כשהביסה 2:5 את אוסטריה במסגרת מוקדמות המונדיאל. למרות לא מעט חורים בהגנה, שליטה אוסטרית ורגעים מדאיגים, ישראל הצליחה לכבוש ארבעה שערים מארבע בעיטות לשער. זה התחיל ב-0:3 גדול, האורחים צימקו ל-3:2, אבל וייסמן וזהבי כבשו עוד שני שערים שהבטיחו את הניצחון, ואפשרו לישראלים לחלום על העפלה למונדיאל, עם התייצבות במקום השני בבית.

המאמן וילי רוטנשטיינר אמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק שאיתן טיבי ביקש להתחלף במחצית אחרי שהרגיש כאבים ברגליים. עוד אמר המאמן על אלחמיד ש"נראה מחר אם הוא יוכל להמשיך איתנו". ההערכה ראשונית היא שאלחמיד למרות כאבים במפשעה וכיווצים ייצא עם הקבוצה לדנמרק. גם טיבי מעריך שיהיה כשיר, והרגיש שהוא עם עומס שעשוי לגרום לו למתיחה ולכן לא רצה להסתכן. ביברס נאתכו גם הוא הודיע בסיום לצוות שהוא מרגיש כאבים ומתיחה קטנה ברצועות.

שחקני נבחרת ישראל, ערן זהבי, דולב חזיזה. ברני ארדוב
איזה ערב ענק. זהבי/ברני ארדוב
שחקני נבחרת ישראל מנור סולומון, שון וייסמן. ברני ארדוב
הכל נכנס. וייסמן/ברני ארדוב

וילי רוטנשטיינר: "האם זה הרגע הכי טוב שלי בנבחרת ישראל? זה לא אני, זה השחקנים. אני גאה בנבחרת וגאה בשחקנים כי הם שיחקו מעל הרמה שלהם ונתנו הכל, ואנשים רואים שהקבוצה הזאת היא יחידה אחת, ועושה הכל כדי לייצג בכבוד את ישראל.

"לחלום על המונדיאל? לא צריך לחלום, צריך סבלנות. הכל יכול להשתנות. אנחנו בעמדה טובה, אבל לא יותר מזה".

רוטנשטיינר נשאל על סערת מונס דאבור, שכבש שער וספג שריקות בוז: "אני אוהב את השחקנים שלי ואת מונס דאבור, וכשבאתי לא עשיתי הבחנה בין יהודים לערבים. יש לנו נבחרת, ודאבור הוא אחד החשובים בנבחרת, הוא מנהיג, הוא שחקן בונדסליגה, ואנחנו ביחד כיחידה אחת, והציבור צריך לראות את זה, ואני מאמין שבמשחק הבא זה ישתנה".

על ערן זהבי: "אני לא יכול להרגיע את הבחור הזה, כל אירופה מדברת עליו, הוא סקורר נהדר, אבל צריך לדאוג לו, כי הוא רוצה עוד ועוד, ואני מנסה להרגיע אותו, אבל זה בלתי אפשרי, הוא לא רוצה להירגע".

שחקני נבחרת ישראל, מנור סולומון, מונס דאבור, ביברס נאתכו. רויטרס
כולם שמחו בשבילו. דאבור/רויטרס
ביברס נאתכו חוגג עם שחקני נבחרת ישראל. ברני ארדוב
משחק מדהים לכולם. נאתכו והחברים בכחול לבן/ברני ארדוב

ערן זהבי: "תחושה מדהימה, וואו. משחק גדול של כל הנבחרת, באמת. השחקן הכי טוב על המגרש היה נבחרת ישראל, אחת ומיוחדת, ורוצה שנשמיך ככה. קשה לרדת לקרקע אחרי משחק גדול כזה, אבל יום שלישי יש קרב מטורף מול דנרק, ובכדורגל הכל יכול לקרות, וראינו את זה הערב".

האם אפשר לחלום על מונדיאל? " זהבי: "לא רוצה לדבר על זה. להתחיל לעשות חישובים, זה לא טוב לנבחרת. צריך להתעסק בהתקדמות, ויש התקדמות, ובדרף יגיעו התוצאות הטובות. אני אמין שאפשר לעשות את זה, אבל צריך להסתכל על זה משחק אחרי משחק".

על שריקות הבוז לדאבור: "חוויה לא נעימה. מונס ציפה לזה. הבנו שזה יהיה, אבל התמודדנו עם זה מדהים כנבחרת. הבנו את הקטע, היו שריקות. יש לנו מדינה יפה עם הרבה קונפליקטים, ולא נצליח להבין אחד את השני עד הסוף, אז בואו נהיה מאוחדים בנבחרת. אני לא מנסה להגן על מונס, הוא יודע שעשה טעות, אבל צריך להישאר מאוחדים".

קפטן הנבחרת ביברס נאתכו אמר על דאבור: "היו אנשים לצערי שדאגו כל השבוע להוסיף רעל ולדאוג שיהיה לנו יותר קשה. לשמחתי האהבה ניצחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully