וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חשד לפנייה לג'וש ניבו: הפועל אילת שוקלת להגיש תלונה נגד מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 12:25

הדרומיים מעידים שהסנטר המצטיין "נראה נסער ולא מרוכז" בתקופה האחרונה וחוששים שמתנהל מו"מ עם הצהובים לעונה הבאה מאחורי גבם. כ-200 כרטיסים נותרו למשחק מול ברצלונה (21:05, ספורט 5)

שחקן הפועל אילת ג'וש ניבו מול שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר. דני מרון
הצהובים מנהל איתו משא ומתן אסור? ג'וש ניבו מול עוז בלייזר/דני מרון

בהפועל אילת שוקלים להגיש תלונה לאיגוד הכדורסל נגד מכבי תל אביב בעקבות החשד שהצהובים שוחחו עם הסנטר ג'וש ניבו ונציגיו לגבי הצטרפותו בעונה הבאה.

כזכור, לפני מספר שבועות פורסם בוואלה! ספורט על מועמדותו של ניבו למכבי תל אביב. אמש פורסם בערוץ הספורט כי הצהובים הגישו לניבו הצעה לשנתיים, דבר אסור על פי תקנון איגוד הכדורסל שכן הוא נמצא תחת חוזה בהפועל אילת שמתחרה עם הצהובים באותה ליגה.

במכבי תל אביב סירבו להגיב לידיעה, ובמקביל באילת שוחחו עם גורמים בכדורסל הישראלי שדחקו בהם לבדוק את הנושא מבחינה משפטית על מנת למנוע הישנות של מקרים כאלה בעתיד. באילת סיפרו היום כי בתקופה האחרונה ניבו נראה "קצת נסער ולא מרוכז", והחשד שלהם הוא שאכן החל משא ומתן מאחורי הקלעים על צירופו למכבי תל אביב. הקבוצה צפויה לברר את הנושא עם השחקן ועם סוכניו, כשבמקביל הם צפויים לפנות ליועץ המשפטי של האיגוד בבקשה לחקור את הנושא ויעמיד את הצהובים לדין במידת הצורך.

גורמים במכבי תל אביב אמרו הבוקר שלמרות שניבו "שחקן מעניין מאוד", בין השחקן לקבוצה לא מתנהל משא ומתן.

בניבו מעוניינות מספר קבוצות אירופיות נוספות, כולל שתי קבוצות מהליגה הבכירה בטורקיה אבל נציגיו דוחפים אותו לעבור לקבוצת יורוליג. בחודש פברואר האחרון ניבו היה קרוב לעבור למילאנו, אבל המעבר לא הושלם בשל הדרישה של אילת לפיצוי כספי גבוה.

אוהדי מכבי תל אביב שהוכנסו לאולם מול צסק"א. דני מרון
חוזרים לאט, לאט. אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

הצהובים יארחו הערב (שלישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) את ברצלונה במסגרת המחזור ה-32 ביורוליג. הצהובים כבר איבדו את הסיכוי להעפיל לפלייאוף היורוליג, ואילו הקטאלנים כבר הבטיחו את יתרון הביתיות שלהם בשלב הבא, כך שעבור שתי הקבוצות מדובר במשחק יוקרתי בלבד, אך ללא משמעות אחרת.

המשחק הערב יהיה הראשון בו תוכל מכבי להכניס 3,000 צופים ליד אליהו לאחר ההקלות על הכנסת קהל, אך נכון להבוקר כ-200 כרטיסים נותרו להתמודדות. במועדון מילאו את כמות הקהל המקסימלית שהייתה להם במשחקי הליגה כשניתן להם להכניס עד 1,500 צופים, אך נכון לעכשיו קיימת סבירות גבוהה שהם לא ימכרו את כל הכרטיסים ליד אליהו. במכבי הוציאו בשבוע שעבר מיני מנוי לשלושת משחקי היורוליג שייערכו החל מהיום ועד יום שלישי הבא, במחירים של בין 400 ל-900 שקלים, ועל פי גורמים במועדון מכרו כמות של מעל 1,500 מנויים.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "אי אפשר להפתיע את ברצלונה בשלב הזה של העונה"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. דני מרון
"יש הבדל עצום. בשנה שעברה המשחקים בבית עם הקהל היו אדירים. האוהדים האלה הם הכי טובים באירופה". קוליארו/דני מרון

בצד המקצועי ישאפו במכבי להשלים סוויפ עונתי על ברצלונה, דבר שעשו פעם אחת בלבד ביורוליג, בעונת 2005/6. הם יצטרכו לעשות זאת שוב ללא אותלו האנטר הפצוע. "אנחנו רוצים לנצח כל משחק, לא משנה אם יש על מה להתחרות או לא", אמר עוז בלייזר לקראת המשחק, "אנחנו רוצים לסיים עם כמה שיותר ניצחונות את עונת היורוליג, במיוחד כשהקהל מתחיל לחזור אנחנו רוצים לעשות להם יותר טוב. צריך למצוא את היצר התחרותי ולנצח כמה שיותר משחקים".

"בכל תפקיד שישימו אותי במגרש וכל מה שיבקשו ממני לעשות, אני אתן את המיטב שלי. אני תמיד מנסה לעזור לקבוצה לנצח", אמר אנג'לו קלויארו, שהתייחס גם לאוהדים: "יש הבדל עצום. בשנה שעברה המשחקים בבית עם הקהל היו אדירים. האוהדים האלה הם הכי טובים באירופה, הכי טובים בעולם. איבדנו העונה את יתרון הביתיות. נחמד לדעת שיגיעו 3,000 אוהדים נגד בארסה".

מי שעשוי לשוב לסגל ברצלונה למשחק הערב הוא קורי היגינס, שיצא עם הקבוצה לתל אביב, בניגוד לפאו גאסול שלא ישחק עדיין. "זה אחד ממשחקי החוץ שאני מצפה להם הכי הרבה", אמר שרונאס יאסיקביצ'יוס לקראת המשחק, "ביליתי שנתיים נהדרות שם, ועזבתי עם הרבה חברים. אבל העבודה הנוכחית היא מה שחשובה. אפילו שמכבי לא בצמרת, הם מאומנים מאוד. הגארדים שלהם יכולים להכריע כל משחק, ובמשחק שהיה אצלנו הם עשו הרבה דברים שהפריעו לנו ולא היה לנו זמן להתכונן לזה. אני מקווה שעכשיו נהיה מוכנים ונצא עם ניצחון. נצטרך מוטיבציה גבוהה כדי להשיג נקמה מההפסד הביתי נגדם. נרצה לסיים את העונה במקום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully