וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אי אפשר להפתיע את ברצלונה בשלב הזה של העונה"

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 16:40

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק מול מוליכת היורוליג. אותלו האנטר הפצוע שוב ייעדר (ג', 21:05, ספ' 5)

שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר. ברני ארדוב
מאמצים להכשירו. אותלו האנטר/ברני ארדוב

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תיכנס מחר (שלישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) לישורת האחרונה שלה כשהצהובים יארחו את ברצלונה הספרדית במסגרת המחזור ה-32. מדובר באחד משני משחקים בודדים במחזור הנוכחי ביורוליג בין שתי קבוצות שלא נלחמות על דבר עד לסיום העונה לאחר שהצהובים איבדו סופית את הסיכוי להעפיל לפלייאוף בסוף השבוע האחרון, ואילו ברצלונה כבר הבטיחה את יתרון הביתיות שלה במהלך משחקי סוף השבוע.

במכבי תל אביב מנסים כבר מספר שבועות לעשות דבר אחד - לסיים את העונה עם כמה שיותר ניצחונות ובמקום כמה שיותר גבוה, גם מבחינה קבוצתית והישגית וגם מבחינה כלכלית. הצהובים הצליחו בשבוע שעבר לעצור רצף ארוך של משחקי חוץ ללא ניצחון כשגברו על ז'לגיריס קובנה בליטא. בקבוצה קיבלו יכולת טובה מאוד מדראגן בנדר וכריס ג'ונס, ומקווים להמשך המגמה גם במשחק נגד הקבוצה שמוליכה את היורוליג.

אותלו האנטר לא שיחק בעשרה ימים האחרונים מאז נפצע ברגלו נגד מכבי ראשון לציון והוא לא ישחק גם מול ברצלונה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו משחקים נגד הקבוצה הכי טובה עם המאזן הכי טוב. היא הקבוצה ששיחקה הכי הרבה משחקים העונה לדעתי. אנחנו יודעים מי היא ואיך לשחק נגדה. העובדה שניצחנו במשחק הראשון לא אומרת שיהיה קל בשבילנו הפעם. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולשחק חזק ולשמור על איזון. לברצלונה יש סגל מלא, יש לה יותר מ-11 שחקנים והרבה שחקנים איכותיים בכל עמדה. אלה שחקנים שיכולים להרוג אותך אם תיתן להם אפשרות. אני מאמין שיגיעו 3,000 צופים, התגעגענו אליהם בעונה שעברה ועכשיו אני מאמין שהם יגיעו ויתמכו בנו. אי אפשר להפתיע את ברצלונה עכשיו כי אני חושב שהם מכירים את המשחק שלנו ויגיעו מוכנים. אני לא חושב על העונה הבאה, אבל רוצה לגמור את העונה הנוכחית טוב. נילחם וננצח כמה שיותר".

עוד בוואלה!

סופי: מכבי תל אביב איבדה כל סיכוי להעפיל לפלייאוף היורוליג

לכתבה המלאה
פאו גאסול שחקן ברצלונה עם ז'ואן לאפורטה. ברצלונה, אתר רשמי
עדיין לא השלים אימון מלא עם חבריו החדשים. פאו גאסול/אתר רשמי, ברצלונה

ברצלונה היא הקבוצה היחידה שהבטיחה את מקומה בפלייאוף היורוליג, והיא הגדילה לעשות כשגם הבטיחה את יתרון הביתיות שלה, כך שעד לסיום העונה נותר לה רק לשמור על המקום הראשון בטבלה, מקום שאין לו חשיבות גדולה מדי מלבד ההישגיות.

מכבי תל אביב גברה על ברצלונה בסיבוב הראשון 67:68, באחד הניצחונות האיכותיים ביותר שלה העונה, ניצחון שקטע רצף של שבעה ניצחונות ביתיים במפגשים בין הקבוצות. הפעם האחרונה בה ברצלונה ניצחה ביד אליהו הייתה בעונת 2016/17, כשיאניס ספרופולוס גובר פעמיים על היריבה הקטאלנית ביד אליהו כמאמן הצהובים.

את ברצלונה מוביל ניקולה מירוטיץ' עם 16.8 נקודות ו-6.1 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשמלבדו עוד שני שחקנים קולעים בספרות כפולות - קורי היגינס עם 12.5 נקודות וברנדון דיוויס עם 11.6 נקודות למשחק. היגינס נפצע ברגלו ולא שיחק בשבוע שעבר במדי הקטאלנים והוא לא צפוי להיות כשיר למשחק ביד אליהו.

השם המעניין ביותר בהקשר של ברצלונה הוא פאו גאסול שחתם במועדון לפני מספר שבועות. גאסול הוצג לאחרונה במועדון, אך נכון לעכשיו לא ערך אימון מלא אחד עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully