וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחון קשה לברצלונה, 5 נקודות לשון דאוסון בהפסד בדאלונה

לפני המפגש עם מכבי תל אביב, מוליכת היורוליג השיגה 79:81 דחוק על פואנלברדה. הקבוצה של הישראלי הפסידה 88:78 לבטיס

ברנדון דייויס שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
העניק לקבוצה של שאראס ניצחון דחוק. ברנדון דייויס/GettyImages, Quality Sport Images

יריבתה הבאה של מכבי תל אביב ביורוליג, ברצלונה, שבה היום (ראשון) לליגה הספרדית והשיגה ניצחון דרמטי במיוחד שהושג רק בשניות הסיום, 79:81 על פואנלברדה. הקטלאנים נגררו למשחק צמוד מול קבוצת התחתית מהמקום ה-16. בסיום הרבע הראשון עוד הוליכה מוליכת היורוליג 17:20, אך שחקני האורחת לא אמרו את המילה האחרונה.

רבע שני מצוין של פואנלברדה והיא הצליחה ליטול את ההובלה ולרדת להפסקה ביתרון 31:35. ברצלונה התקשתה גם בהמשך וירדה בפיגור גם בסיום הרבע השלישי. הרבע הרביעי המשיך להיות מותח, כשבסיום במצב של 79:79 הגיע ברנדון דייויס פעמיים לקו. השחקן שהוליך את קלעי ברצלונה עם 21 נקודות עד אותו רגע לא התבלבל ודייק פעמיים.

האורחת עוד ניסתה ללכת על שלשת התאבדות של נובאק, אך ניסיון זה לא צלח וברצלונה נושמת לרווחה עם ניצחון ביתי דחוק. הקטאלנים נותרו במקום השני, כשהם עם 24 ניצחונות ו-3 הפסדים העונה בליגה הספרדית. מעליה נמצאת היריבה הגדולה ריאל מדריד שצועדת בגאון בראש הטבלה עם 26 ניצחונות והפסד בודד.

שון דאוסון קלע 5 נקודות והוסיף שני ריבאונדים ואסיסט בהפסדה הביתי של בדאלונה 88:78 לריאל בטיס, במדיה כיכב אקס הפועל ירושלים ג'יימס פלדין עם 25 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully