וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסול הוצג בברצלונה: "הלוואי ואזכה ביורוליג, אני כבר לא הפאו של לפני 20 שנה"

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 15:03

הסנטר חזר לקבוצת נעוריו, טוען שהוא "מלא אמביציה והתלהבות" ומספר: "הייתה שנה, איבדתי הרבה חברים בקורונה". לאפורטה: "תודה שחזרת הביתה"

פאו גאסול, שחקן ברצלונה. ברצלונה, אתר רשמי
עדיין רעב. גאסול/אתר רשמי, ברצלונה

פאו גאסול הוצג היום (חמישי) בברצלונה. הסנטר הוותיק, שחזר לקבוצת נעוריו אחרי קריירה נהדרת ב-NBA, התקבל האהבה גדולה בפלאו בלאוגראנה על ידי נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה, כשבאולם נכחו גם שחקני הקבוצה שקחיבלו אותו במחיאות כפיים והערכה. "תודה שחזרת הביתה", אמר לאפורטה לגאסול, "זכית פעמיים באליפות ה-NBA, באליפות העולם, אירופה, מדליות, אליפות ספרד, גביעים.... חסר לך רק תואר אחד".

גאסול עצמו, שילבש את החולצה מספר 16, אמר על הקאמבק: "אני כבר לא אותו פאו של לפני 20 שנה, אבל אני מקווה לעזור לקבוצה". הסנטר, שלא שיחק כמעט שנתיים, אמר: "זה מתקדם טוב, לפי התוכנית, אני כבר רואה את האור בקצה המנהרה, כבר מת לחזור לשחק. אני חוזר עם אמבציה והתלהבות. לא רציתי שפרק נפלא בחיי ייגמר בגלל פציעה. אני מקווה לגמור את זה בצורה יפה וליהנות, בגלל זה אני פה. מצאתי פה קבוצה מצוינת, חברים נהדרים, יש לנו עונה מצוינת. הלוואי ואצליח לזכות ביורוליג ולהניף את הגביע".

פאו גאסול שחקן ברצלונה עם ז'ואן לאפורטה. ברצלונה, אתר רשמי
"לא רציתי שפרק נפלא בחיי ייגמר בגלל פציעה. אני מקווה לגמור את זה בצורה יפה וליהנות, בגלל זה אני פה"/אתר רשמי, ברצלונה

הסנטר הענק (2.16 מ') שגדל במחלקת הנוער של הקטלאנים ויצא משם ל-NBA בשנת 2001, חוזר בגיל 40 למועדון נעוריו לאחר 20 שנה ויצטרף לסגל של שארונאס יאסקביצ'יוס. הוא צפוי להרוויח כ-60 אלף יורו עד סוף העונה, שכר המינימום בכדורסל הספרדי. כשנשאל האם זו העונה האחרונה שלו ענה: "לא פוסל את זה, כרגע רק רוצה לעזור לקבוצה, לא חושב מעבר לזה. היה לי את המזל בקריירה לשחק במעמדים גדולים ותחת לחץ מקסימלי, ואני יכול לעזור במצבים כאלה".

כמו כן הודה: "זו הייתה שנה קשה מאוד, המגיפה הותחירה אותנו עם כאב גדול. איבדתי חברים קרובים, וקיבלתי פרספקטיבה על החיים - כמו למשל הערך בלהיות קרוב לאנשים שאתה אוהב". אגב, מכבי תל אביב אמורה לפגוש את ברצלונה ביד אליהו ביום שלישי, ולטענת גאסול "עדיין לא החלטנו מתי אשחק לראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully